Pozycjonowanie stron cennik - na jakiej podstawie go ustalamy?

Jeśli chcesz skorzystać z profesjonalnych usług pozycjonowania stron, na pewno interesujesz się cennikiem. Chcielibyśmy móc przedstawić konkretne kwoty, na które powinieneś być przygotowany, jednak pozycjonowanie jest procesem zbyt złożonym na jednoznaczną wycenę usługi. Bez wykonania odpowiedniego audytu oraz sprawdzenia konkurencji, nie możemy dokładnie powiedzieć, jakie usługi SEO będą Ci potrzebne oraz jaki będzie koszt SEO. W nasze działania wchodzi wiele procesów, a nad poszczególnymi etapami czuwa sztab specjalistów, który pilnują, aby strona internetowa mogła szybko osiągnąć wysoką pozycję w wyszukiwarce Google.

pozycjonowanie stron cennik

Ile kosztuje pozycjonowanie stron internetowych?

Jeśli chodzi o pozycjonowanie stron koszt jest zależny od kilku podstawowych czynników.


Cennik pozycjonowania nie może być stały i uniwersalny, ponieważ klienci mają różne potrzeby oraz oczekiwania i często dokonujemy wielu różnorodnych działań, aby stronę doprowadzić do wysokich miejsc. Dlatego wycena pozycjonowania stron przygotowywana jest za każdym razem inaczej, indywidualnie dla każdego klienta, ponieważ zdajemy sobie sprawę, że pozycjonowanie stron internetowych jest złożonym procesem, dostosowywanym pod potrzeby danej strony internetowej. Przedstawimy Ci, co robimy i na jakiej podstawie ustalamy kosztorys. Pierwszym czynnikiem, który wpływa na ceny pozycjonowania, są nasi pracownicy. Pracuje dla nas cały sztab ludzi, którzy dbają o to, aby miejsce Twojej strony internetowej w wynikach wyszukiwania było jak najwyższe. Część kadry zajmuje się tym, żeby stworzyć dokładny audyt SEO. Będzie on inny w zależności od typu strony, na przykład dla sklepu internetowego, który posiada znacznie bardziej złożoną strukturę, niż na zwykłej stronie internetowej. Dlatego też wykonanie audytu SEO może zająć nawet kilka dni, ponieważ przeanalizowanie wszystkich kategorii oraz wykrycie ewentualnych elementów do poprawy dla danej strony internetowej jest długotrwałym procesem. Na początku sprawdzamy w sprawdzonym przez nas programie, jak wygląda sytuacja w top 10 – ile znaków średnio zawierają strony i jakie frazy się tam znajdują. Porównujemy wtedy Twoją stronę z tymi na najwyższych miejscach. Wyszukiwanie jakich słów kluczowych używa konkurencja, wybieranie tych najbardziej pasujących, a także sprawdzanie jakie te słowa kluczowe mają wyszukiwanie w ciągu miesiąca, to tylko ułamek audytu SEO. Profesjonalna agencja SEO skupia się na wielu dodatkowych czynnikach, opierając się na Google Analytics, Google Search Console oraz innych programach, dzięki którym można ocenić, jakie działania należy podjąć. Bierz pod uwagę, że taki indywidualny audyt nie jest wykonywany jednorazowo. Zaczynamy od strony głównej, jednakże musimy dokładnie przeanalizować każdą podstronę. Chcemy, aby Twoja witryna w wyszukiwarce Google zajęła wysokie pozycje nie na jedną frazę, lecz na wiele. Posiadamy najnowocześniejsze oprogramowanie na rynku, co pozwala nam w skuteczny i lepszy sposób ustalić techniczne wytyczne. Przekłada się to rzecz jasna na to, jakie są pozycjonowanie ceny, ale firmy korzystające ze starszych i tańszych w utrzymaniu programów nie dadzą tak dobrych rezultatów. Dlatego też na pozycjonowanie SEO cennik będzie wpływać wiele czynników, których zbiór będzie wpływał na ostateczny koszt usługi.

ile kosztuje pozycjonowanie

Cennik pozycjonowania stron model rozliczeń Abonament:

od 600 zł

frazy lokalne

mniej konkurencyjne
miasta
Wycena uzależniona od konkretnej branży.

Cena netto.

od 800 zł

frazy lokalne

bardziej konkurencyjne
miasta
Wycena uzależniona od konkretnej branży.

Cena netto.

od 1500 zł

frazy krajowe

sklepy internetowe
serwisy ogólnopolskie
Wycena uzależniona od konkretnej branży.

Cena netto.

Cennik pozycjonowania stron model rozliczeń Hybryda:

od 400 zł

+ premia za pozycje

frazy lokalne

mniej konkurencyjne
miasta
Opcja idealna dla trudnych branż.

Wycena uzależniona od konkretnej branży.

Cena netto.

od 500 zł

+ premia za pozycje

frazy lokalne

bardziej konkurencyjne
miasta
Opcja idealna dla trudnych branż.

Wycena uzależniona od konkretnej branży.

Cena netto.

od 1500 zł

+ premia za pozycje
 lub premia za ruch

frazy krajowe

sklepy internetowe
serwisy ogólnopolskie
Opcja idealna dla trudnych branż.

Wycena uzależniona od konkretnej branży.

Cena netto.

Jesteśmy

skuteczni

Chętnie przygotujemy

darmową wycenę

Co obejmuje cennik pozycjonowania stron?

Jeśli chodzi o pozycjonowanie cennik będzie się różnił w zależności od tego, na jakie usługi decyduje się klient. W ramach naszej działalności możemy prowadzić dział Aktualności albo Blog (sprawdź naszą ofertę na pozycjonowanie bloga), na którym regularnie będziemy publikować wpisy. Możemy zająć się prowadzeniem profili społecznościowych. Jeśli ktoś nie chce, żeby nasi pisarze przygotowywali teksty, możemy przesłać odpowiednie wytyczne. Możliwości, które oferujemy w ramach pozycjonowania stron internetowych jest naprawdę wiele, więc warto sprawdzić na pozycjonowanie stron Google cennik i zapytać o wycenę naszej usługi. Oczywiście w każdej agencji SEO są różne oferty, więc trzeba też brać pod uwagę, że SEO cennik nigdy nie będzie taki sam, a cena pozycjonowania stron obliczana jest na podstawie wielu czynników.

Warto pamiętać, że niektóre firmy przygotowując cennik pozycjonowania stron decydują się na podzielenie swoich usług na kilka pakietów. Niestety wiele działań SEO, które są kluczowe dla poprawienia pozycji strony internetowej znajduje się w tych najdroższych pakietach. Dlatego też nasz cennik pozycjonowania stron nie jest podzielony w ten sposób i wolimy ustalać indywidualnie z klientem jaką kwotę netto miesięcznie będzie mógł przeznaczyć na znalezienie się w top 10 wyników wyszukiwania. Następnie przygotowujemy na pozycjonowanie Google cennik indywidualny.

pozycjonowanie cennik

Co wpływa na cennik SEO dla stron?

Koszt strony internetowej z pozycjonowaniem zależy od kilku podstawowych czynników. Google pozycjonowanie cena różni się, jeżeli Twoja strona ma dużą i silną konkurencję, a także jeżeli dotyczy specjalistycznej branży. Pozycjonowanie stron i sklepów na podstawie lokalnych fraz w małych miejscowościach wiąże się z niższym kosztem, niż usługi pozycjonowania stron internetowych w dużych miastach, natomiast pozycjonowanie w Google cena jest najwyższa, gdy strona ma zasięg ogólnopolski lub mamy do czynienia ze sklepem internetowym, którego optymalizacja strony cennik wynika z większego wkładu pracy w przygotowanie analizy i wprowadzenie potrzebnych zmian. Duży wpływ na to, ile wyniesie pozycjonowanie Google cena ma też treść witryny. W przypadku specjalistycznych branż skuteczne pozycjonowanie stron wymaga głębokiego researchu i zapoznania się z tematyką i branżowym słownictwem. Nasi copywriterzy muszą dokładnie poznać dany temat, aby pozycjonowanie Twojej strony było nie tylko skuteczne pod kątem działania algorytmu Google, ale także merytorycznie zrozumiałe dla klientów odwiedzających Twoją witrynę.



Mamy nadzieję, że teraz już wiesz, że odpowiedź na pytanie "pozycjonowanie jaki koszt?" nie jest uniwersalna, a pozycjonowanie sklepu internetowego cena, czyli SEO dla e-commerce różni się od SEO stron. Chcesz sprawdzić ile kosztuje pozycjonowanie Twojej strony internetowej? Napisz do nas, a specjalnie dla Ciebie przygotujemy darmową wycenę usługi i odpowiemy Ci, ile wyniesie pozycjonowanie strony w Google cena w Twoim, indywidualnym przypadku.

Dlaczego nie obowiązuje jeden cennik usług?

Być może wciąż zastanawiasz się, dlaczego nie udostępniamy przykładowego cennika pozycjonowania stron www. Z pewnością zależy Ci na skutecznym pozycjonowaniu Twojej strony i szukasz oferty takiej jak tanie pozycjonowanie stron cennik. Jednak nie jesteśmy w stanie udostępnić cennika pozycjonowania stron internetowych, który pokryłby wszystkie zmienne: pozycja w Google, analiza strony i sklepu, dopasowanie strategii SEO czy praca copywriterów. Wierzymy, że skuteczne pozycjonowanie w dużej mierze opiera się na indywidualnym podejściu i precyzji, dlatego też pozycjonowanie stron internetowych cena ustalana jest po wnikliwej analizie każdego klienta. Koszt pozycjonowania sklepu internetowego zależy od kilkunastu czynników, ale dzięki naszej precyzji masz pewność, że SEO dla Twojej strony to usługa skrojona na miarę, a dzięki naszym działaniom wyszukiwania w Google Twojej strony wzrosną i wkrótce zaobserwujesz zwiększoną widoczność strony, którą obejmuje pozycjonowanie.

Mamy również ofertę

za efekt !

Chętnie przygotujemy darmową wycenę

Pracują z nami najlepsi copywriterzy

Nie od dzisiaj wiadomo, że na stronie sklepu internetowego, tak samo jak na każdej innej stronie internetowej, która celuje w pozycje w top 10, powinny znaleźć się wysokiej jakości treści. Dlatego też trzeba zadbać o to, żeby optymalizacja strony obejmowała również stworzenie odpowiednich artykułów, które znajdą się na danej stronie. Nie każdy wie, że pozycjonowanie stron internetowych w dużej mierze opiera się na treściach, w które powinny być wkomponowane odpowiednie słowa kluczowe. To właśnie dzięki nim po wpisaniu w wyszukiwarce Google danej frazy, nasza strona może się pojawić. Dlatego też potrzeba copywritera, który posiada odpowiednie umiejętności, dzięki którym tekst będzie nie tylko wartościowy dla robotów Google’a, ale przede wszystkim dla użytkownika odwiedzającego stronę www.

Wysoka pozycja w wyszukiwarce Google nie jest dziełem przypadku. Każdego dnia boty skanują strony i oceniają jakość ich zawartości. Obecność słów kluczowych ułatwia im określenie, co sprzedaje dany sklep internetowy, albo jakie usługi oferuje. Optymalizacja treści na stronie pozwala na podniesienie oceny strony, przez co staję się ona bardziej wartościowa dla robotów. Dlatego podczas pozycjonowania strony należy skorzystać z umiejętności copywritera, który posiada odpowiednią wiedzę, nie tylko na temat poprawnego korzystania z zasad języka, ale również z tego, w jaki sposób tworzyć teksty ułatwiające skuteczne pozycjonowanie.

Nie każda agencja SEO posiada swoich własnych pisarzy, którzy przygotowują teksty dla danej strony internetowej. My jednak, dzięki współpracy z doświadczonymi copywriterami mamy pewność, że podczas pozycjonowania stron internetowych bazować będziemy na treściach najwyższej jakości, które będą odpowiednio napisane. Wytyczne dla osób tworzących treści obejmuje optymalizacja strony, dzięki której możemy przejść do dalszych działań SEO.

Kiedy określimy liczbę znaków i dobór fraz kluczowych, przekazujemy tekst naszym copywriterom. Piszą oni profesjonalne i merytoryczne teksty dosłownie na każdy temat. Jednakże potrzeba czasu poświęconego na dokładny research, aby artykuły były doskonałe. Użycie słów kluczowych to jedno, natomiast przystępność dla odbiorcy to kolejna sprawa. Wiele firm pozycjonerskich pisze teksty, które są dobrze odczytywane przez Google, ale nie przez ludzi, którzy korzystają ze strony www. Treść musi być poprawna nie tylko pod kątem SEO, ale także powinna nieść wartość merytoryczną i poprawność językową. Nasi pisarze to specjaliści, którzy dbają o każdy aspekt tworzonego tekstu, co wpływa także na pozycjonowanie strony cennik. Dzięki temu możesz mieć stuprocentową pewność, że otrzymasz wartościowy artykuł, a koszt pozycjonowania strony internetowej przełoży się na jej najwyższą jakość.

Podczas wyceny musimy wziąć pod uwagę charakter strony posiadanej przez klienta. Na przykład pozycjonowanie sklepów internetowych wymaga od naszych pracowników umiejętności perswazyjnych – teksty muszą zachęcać do zakupu produktów, lecz taka sugestia nie może być nachalna. Zachowanie takiej równowagi wymaga sporych zdolności i wiedzy. Pozycjonowanie sklepów wymaga także technicznej wiedzy o sprzedawanych artykułach. Content marketing to pojęcie znane naszym pracownikom – wiemy, jak tworzyć treści interesujące dla konkretnych grup docelowych. Dlatego też koszt pozycjonowania to również tworzenie wysokiej jakości tekstów.

Ile kosztuje pozycjonowanie SEO?

Czas trwania wszelkich optymalizacyjnych działań zwykle wynosi - (w przypadku gdy jest to mniejsza, nieskomplikowana strona posiadająca kilka podstawowych podstron) - od 4 do nawet 40 godzin, jeżeli mowa o dużym internetowym sklepie. Godzina pracy każdego specjalisty SEO, to zwykle mniej więcej 100 zł, zatem sama optymalizacja SEO cena może wynieść od 400 zł do nawet 4000 zł.

Co daje pozycjonowanie strony www?

Podstawową zaletą związaną z pozycjonowania stron internetowych, a więc stron www jest nic innego, jak to, aby stała się ona bardziej widoczna w wyszukiwarce. Taki właśnie efekt przyczyni się do znaczącego powiększenia się liczby osób, które takową stronę odwiedzają, wskutek czego wzrośnie także liczba klientów.

Ile kosztuje SEO miesięcznie?

Biorąc pod uwagę fakt, iż w tym czasie należy przeprowadzić audyt, zaplanować odpowiednie działania SEO a także monitorować wskaźniki, i do tego właśnie celu będą potrzebne co najmniej dwie specjalistyczne aplikacje, można przyjąć miesięczny SEO koszt na poziomie 250 zł.

Jak nauczyć się pozycjonowania stron?

Przede wszystkim należy wziąć pod uwagę kilka ważnych kwestii, takich jak:

1. Regularne i zgodne z obecnymi trendami optymalizowanie strony.
2. Używanie backlinków.
3. Zachowanie widoczności kluczowych słów.
4. Stosowanie tagów i nagłówków oraz redagowanie tekstu.
5. Nie gromadzenie zbyt dużej ilości fraz, lecz umieszczanie ich zgodnie z treścią oraz tematyką.

Ile można zarobić na pozycjonowaniu stron?

Jeżeli chodzi o dochody w zawodzie jakim jest specjalista SEO, zgodnie z informacjami udostępnionymi na portalu pracuj.pl, wynoszą one średnio 4800 zł netto. Nieco inne wyniki można było znaleźć według raportu Senuto z 2020 roku, w którym aż ok. 33% ankietowanych zagłosowało na od 3000 do 4000 zł netto.

Ile kosztuje audyt sklepu internetowego?

Przeważnie dokładny i całościowy audyt SEO, a więc m.in. analizowanie samej strony i konkurencji, poszczególnych treści, historii a także dokładne badanie profilu linków dla standardowej wielkości serwisu internetowego sklepu to koszt, który wynosi od 5000 zł do 10000 zl netto.

Jak pozycjonować swoją stronę?

Jednym z najistotniejszych kwestii jest to, aby na poszczególnych podstronach były zawarte tzw. słowa kluczowe. Dotyczy to tego, aby kilka różnych i pojedynczych stron nie było optymalizowane pod identyczne kluczowe słowa. Oprócz tego warto także kontrolować to, aby wybrane słowo kluczowe wystąpiło co najmniej kilkukrotnie na konkretnej stronie internetowej witryny.

Czy pozycjonowanie stron jest trudne?

W pierwszej kolejności istotne jest zdawanie sobie sprawy z tego, że takie zadanie jak właśnie pozycjonowanie strony wymaga rzetelności, dyscypliny i sumienności. Ogromnie ważne są regularne działania, które mogą okazać się niezwykle czasochłonne. Nie da się więc ukryć, iż jest to wymagająca praca, w której trzeba być mocno zaangażowanym, co przyczynia się do poświęcenia dużej ilości czasu, a także podnosi pozycjonowanie koszt.

Czy SEO jest trudne?

Niewątpliwie trzeba przyznać, że jeśli jesteś na początkowej drodze - łatwo nie będzie. Przede wszystkim należy wchłonąć bardzo dużo wiedzy w tym właśnie zakresie. Jeśli jednak postanowisz korzystać z zaufanego źródła i posiadasz umiejętność odpowiedniego wykorzystania tej wiedzy, z pewnością dojdziesz do zadowalającego efektu.

Cennik pozycjonowanie z użyciem linków

Samo pisanie tekstów to nie wszystko, co posiadamy w swojej ofercie. Konieczne jest także skuteczne linkowanie, czyli link building. Cena pozycjonowania jest uzależniona w dużej mierze od wykorzystywanych linków. Posiadamy duże zaplecze, które doskonale wpłynie na pozycję Twojej strony, lecz każda domena również generuje dodatkowe pozycjonowanie strony internetowej koszty. Posiadane zaplecze także wyróżnia nas na tle innych firm – są to sprawdzone i mocne linki. Chcemy oferować jedynie najwyższej jakości linki, dzięki którym każdy sklep internetowy będzie mógł stać się widoczny. Każda agencja SEO powinna brać pod uwagę to, że pozycjonowanie stron cennik obejmuje również wysokiej jakości linki. Jednak cena pozycjonowania nie może zbyt wygórowana, więc warto sprawdzić, czy za pozycjonowanie stron w Google cennik jest zgodny z zakładanym budżetem.



Pozycjonowanie SEO cena zależy głównie od dziedziny oraz charakteru strony, liczby pisanych tekstów przez naszych pisarzy i czasu, który muszą poświęcić na research. Pozycjonowania nie ułatwia Google Ads. Potencjalni odbiorcy często klikają w linki sponsorowane lub te znajdujące się na pierwszej stronie. Dlatego tak ważne jest, abyś znalazł się w topach. Dokładamy więc wszelkich starań, aby Twoja strona pojawiła się na jak najwyższych pozycjach. Do tego staramy się, żeby za pozycjonowanie sklepu internetowego cennik był korzystny i byś uznał tę kwotę za godną inwestycję. Ze względu na to przygotowaliśmy 2 różne opcje do wyboru, dzięki temu sam możesz kontrolować cenę za pozycjonowanie.



Szczególnie traktujemy pozycjonowanie lokalne. Frazy wtedy bywają bardziej specyficzne, więc nasi pisarze potrzebują nieco czasu, aby wprowadzić je w poprawny sposób do tekstu. Wymagane będzie także odpowiednie linkowanie wewnętrzne, oparte na obranej strategii, którą przygotuje agencja SEO. Niektórzy klienci chcą także, abyśmy prowadzili ich profile w social media, na przykład strony na Facebooku lub Instagramie. Wtedy w pozycjonowanie w Google koszt wchodzi ta dodatkowo usługa, a nie jedynie pozycjonowanie strony. Dlatego trzeba brać pod uwagę, że na pozycjonowanie stron internetowych cennik będzie nieco inny, jeśli klient zdecyduje się również na obsługę social media.



Jak widać, koszt pozycjonowania uzależniony jest od naprawdę wielu czynników. Jeśli jesteś zainteresowany naszą ofertą, prosimy o kontakt – ustalimy wtedy kosztorys odpowiadający działaniom, które podejmiemy w przypadku właśnie Twojej witryny. Na pewno znajdziesz się o wiele wyżej wśród wyników wyszukiwania i zauważysz chociażby w Google Search Console znaczny wzrost ruchu na stronie. Skontaktuj się z nami i zapytaj o pozycjonowanie stron www cennik.

Kiedy można spodziewać się efektów pozycjonowania?

Należy mieć na uwadze fakt, że skuteczne pozycjonowanie strony internetowej jest złożonym procesem, który trwa wiele tygodni. Co prawda pierwsze efekty można obserwować dosyć szybko, jednak potrzeba czasu, aby strona stabilnie utrzymywała się na jak najwyższych pozycjach. Na proces pozycjonowania wpływa wiele czynników, zaczynając od początkowego stanu strony, aż po trudność słów kluczowych i konkurencję w danej branży. Używając programów takich jak Google Analytics możemy stale monitorować to, jak wygląda sytuacja na stronie internetowej i proponować dodatkowe rozwiązania. Dbamy o to, żeby optymalizacja przebiegała sprawnie, dzięki temu strona będzie mogła bez problemu konkurować o miejsce w top10 nawet z największymi markami. Nie możemy jednoznacznie określić kiedy uda nam się osiągnąć obiecane pozycje, ponieważ każda strona jest inna i będzie rankować w wynikach wyszukiwania Google w różnym tempie.



Dowiadując się, ile wynosi pozycjonowanie stron cena, wielu klientów zastanawia się, czy taki koszt się opłaca. SEO to najlepsza inwestycja, jaką możesz zrobić dla swojej witryny - nasi specjaliści na bieżąco będą informować Cię o wynikach naszych działań i wkrótce przekonasz się, że pozycjonowanie stron Google cena jest adekwatna do rezultatów, a poniesione koszty zwrócą się i przyniosą Ci długofalowe zyski. Trzeba mieć też na uwadze fakt, że nasze działania są bardzo złożone. Bierzemy pod uwagę wiele czynników, które mają wpływ na pozycjonowanie szerokie. Dzięki wieloletniemu doświadczeniu mamy opanowane odpowiednie działania, więc możemy szybko i skutecznie pomóc w poprawieniu pozycji strony. Dlatego też zachęcamy do zapoznania się z cennikiem oraz do kontaktu, zarówno mailowego, jak i telefonicznego, w celu omówienia szczegółów. Przekażemy Ci wszelkie niezbędne informacje, określimy ile kosztuje pozycjonowanie sklepów i stron oraz kompleksowo zajmiemy się Twoją witryną.

Szukasz sprawdzonej

Agencji SEO?

Najpopularniejsze na nasze stronie - sprawdź koniecznie

seomod-pozycjonowanie-logo
Niemcewicza 26/415
IV piętro
71-520 Szczecin
+48  736 090 601
biuro@seomood.pl