Kampanie reklamowe Ads

Kampanie reklamowe Ads mogą być bardzo skutecznym sposobem, by wypromować firmę i pozyskać klientów. Aby jednak było to możliwe, kampania musi zostać odpowiednio zaplanowana i profesjonalnie przeprowadzona. Nasza firma specjalizuje się w przygotowaniu kampanii Ads, ich prowadzeniu i optymalizacji.
google ads

Czym są kampanie Google Ads i dlaczego warto z nich korzystać?

Jeżeli posiadasz swoją stronę internetową i decydujesz się na jej pozycjonowanie, chcesz oczywiście, aby jak najwięcej potencjalnych odbiorców odnalazło Twoja witrynę. Można to osiągnąć przez wysokie pozycje w wynikach wyszukiwarki, aczkolwiek zawsze możesz zdecydować się jeszcze na skuteczną kampanię Google. Warto przemyśleć wiele kanałów promocji, aby zwiększyć ruch na swojej stronie i sprzedaż produktów lub zainteresowanie swoją usługą. Użycie linków sponsorowanych jest jedną z najskuteczniejszych metod zwiększenia widoczności witryny wśród wyników wyszukiwania. Dobrze jest połączyć różne działania wpływające na pozycję strony, ponieważ wtedy jest więcej szans na pozyskanie nowych odbiorców.


Na czym polegają reklamy Google Ads?
Jest to system pozwalający na skuteczne reklamowanie witryny. Twoja strona będzie dobrze widoczna, więc wzrośnie szansa na pozyskanie nowego klienta. Dlaczego to działa? Ponieważ w Google reklama w postaci linku sponsorowanego pojawi się nad innymi wynikami wyszukiwania. Nie da się ukryć, że internautów interesuje jedynie to, co znajduje się na początku. Wynika to z wygody i chęci zaoszczędzenia czasu. Z tej przyczyny warto znajdować się nad innymi wyszukiwaniami, ale także dobrze jest, gdy strona pojawia się w topach. Istnieje kilka metod i typów kampanii Ads. Każda z nich wpływa na wyświetlanie strony internetowej i zwiększenie na niej ruchu. W czym zatem można wybierać?

W pierwszej kolejności skupmy się na sieci wyszukiwania. To najpopularniejsza forma promocji z wykorzystaniem linków sponsorowanych. To właśnie w tym wypadku Twoja strona główna pojawi się nad innymi w wyszukiwarce. Zainteresowana osoba będzie mogła kliknąć w link, który przekieruje ją do Twojej witryny. Można jeszcze skorzystać z Google Adsense – to reklamy, które wyświetlają się na innych witrynach. Mogą występować jako bannery, teksty, czy reklamy wideo. Twoja strona może być widoczna dla odbiorców, kiedy przeglądają treści znajdujące się na alternatywnych stronach. Działania Adsense wchodzą w typ kampanii, która dotyczy sieci reklamowej. Oprócz tej oferty można skorzystać jeszcze z reklam w popularnych serwisach (jak Youtube) czy w aplikacji. Ciekawym wyborem są reklamy remarketingowe, które pojawiają się w sieci wyszukiwania, a także w sieci reklamowej. To znacznie zwiększa zasięgi i widoczność strony.

Chętnie przygotujemy darmową wycenę

WYPEŁNIJ BRIEF

Dlaczego warto zdecydować się na taką reklamę?

Tego typu marketing cieszy się sporą popularnością wśród klientów ze względu na cały szereg zalet. Po pierwsze, masz większe szanse na trafienie do wybranej przez siebie grupy docelowej. Poprzez określenie odpowiednich fraz kluczowych, można bezpośrednio dotrzeć do odbiorców zainteresowanych danym produktem lub usługą. Czy wiesz, że około 95% internautów z Polski korzysta z Google? Jeżeli zaczniesz reklamować się w tak popularnej wyszukiwarki, na pewno zwiększysz zainteresowanie potencjalnych klientów. Dzięki takiej formie reklamy można w precyzyjny sposób wybrać cele kampanii. Wspólnie określimy, na czym zależy Ci najbardziej i dopasujemy działania do ustalonych celów. Przemyślane działanie, które dąży do osiągnięcia konkretnego celu to gwarancja sukcesu.


W przypadku takiej formy reklamy biznesu chwali się także szybkość działania. Trzeba przyznać, że kampania Ads nie zajmuje tyle czasu, co pozycjonowanie organiczne strony (do którego oczywiście także zachęcamy, ponieważ warto działać wielotorowo), zatem efekty zostaną dużo szybciej zauważone. Kampania Ads jest skuteczna, ponieważ skupiamy się na tym, czego w Sieci szukają potencjalni klienci. W łatwy sposób można dowiedzieć się, jakie frazy kluczowe sprawdzają się najlepiej. Kiedy wyeliminuje się użycie słabszych słów kluczowych, będzie można przeznaczyć fundusze jedynie na hasła mocne. To oszczędność, ale również skupienie na tym, co interesuje klientów najbardziej.

Jak widać, reklamy Google są interesującą metodą, dzięki której można zwrócić uwagę odbiorców. Nic dziwnego zatem, że coraz więcej osób oprócz pozycjonowania organicznego decyduje się także na kampanię Ads, aby wykluczyć ryzyko konkurencji.

Co wybrać - SEO czy kampanię Ads?

Zapewne w tej chwili zastanawiasz się, które działanie będzie bardziej skuteczne – SEO |pozycjonowanie czy jednak płatne kampanie? Trzeba wiedzieć, że reklama Google nie wpływają na pozycję samej strony w wyszukiwarce – Twoja witryna pojawi się oczywiście nad innymi wynikami, ale pozycja organiczna nie zostanie wcale poprawiona.

Warto popracować nad jednym i drugim, czyli zdecydować się jednocześnie na zastosowanie reklam AdWords oraz skuteczne pozycjonowanie strony internetowej. Te dwa elementy składają się na SEM (ang. Search Engine Marketing), czyli reklamę w Sieci.


Nie da się ukryć, że SEO wymaga dużo więcej działań i czasu, aby znaleźć się na wysokiej lokalizacji i zwiększyć wyświetlenia strony docelowej. Jednak z drugiej strony wyższa organiczna pozycja przynosi więcej korzyści. Dlatego jeżeli chcesz, aby Twoja strona docierała do jak największej liczby odbiorców, zdecyduj się na wszystkie formy marketingu.


Sieć reklamowa w Google jest skuteczna, ale tylko w chwili, gdy bierze się za to specjalista. W ostatnim czasie pojawiło się wiele firm, które oferują usługi z zakresu SEO oraz kampanii AdWords. Niestety, wiele z tych przedsiębiorstw działa za krótko, aby zaproponować skuteczne działania. Często kończy się to tygodniami oczekiwań na jakiekolwiek rezultaty, których nie widać. Dlatego jeśli faktycznie chcesz zobaczyć wyniki, zaufaj właśnie nam.

Nasza firma posiada wieloletnie doświadczenie na rynku, dlatego jesteśmy w stanie zapewnić skuteczne działania SEO oraz usługi z zakresu sieci reklamowej Google AdWords. Przyświeca nam idea case study, czyli indywidualnie analizujemy przypadek każdego klienta, aby móc podjąć odpowiednie kroki i rozwiązania, które mają służyć marketingowi w Sieci.

Cennik kampanii Google Ads

Zapewne zastanawiasz się, ile takie działania mogą w ogóle kosztować. Niestety nie możemy ustalić jednej ceny dla wszystkich klientów, ponieważ jest to kwestia niezwykle indywidualna. Trzeba też powiedzieć o tym, że reklama Google opiera się na strategii PPC (ang. pay per click). Oznacza to, że koszt uzależniony jest od każdego kliknięcia w link prowadzący na stronę internetową Twojej firmy. Koszty często zależą także od konwersji, czyli zwiększonego ruchu i działań użytkowników na stronie docelowej. Może być to zakup produktu w sklepie internetowym, kliknięcie w button, zapisanie się do newslettera czy uzupełnienie i wysłanie formularza.


Taka kampania pozwala precyzyjnie planować wydatki związane z pozycjonowaniem. Dobrze wiesz, za co płacisz – jeśli nie ma wejść na stronę lub konwersji, nie ma także kosztów związanych z reklamą. Stawki są uzależnione także od Twoich potrzeb, oczekiwań oraz ustalonego budżetu na działania marketingowe. Klienci cenią jasną sytuację, w której płacą za widoczne efekty. To właśnie z tego powodu Ty także powinieneś zdecydować się na taką formę reklamy. Grunt to wybrać specjalistów, którzy zajmą się kampanią dla Ciebie.

Optymalizacja AdWorks krok po kroku

W pierwszej kolejności ustalimy wspólnie cele. Na tej podstawie będzie można przygotować różne materiały służące marketingowi – treści reklam i frazy kluczowe, które są najpopularniejsze wśród wyników wyszukiwania. Google w tej chwili nieco upraszcza sprawę, ponieważ sugeruje na starcie trzy cele do wyboru. Pierwszym celem jest większa sprzedaż. To szczególnie istotne w przypadku sklepów internetowych – im lepsza sprzedaż, tym większe zyski. Dlatego jeżeli prowadzisz tego typu działalność, cel związany ze sprzedażą powinien być Twoim priorytetem.

Kolejnym, bardzo istotnym celem jest zyskanie jak największego grona potencjalnych odbiorców. Dzięki odpowiednio skonstruowanej reklamie będzie można zainteresować klienta proponowanymi usługami lub produktami. A wiadomo, że kiedy pojawiają się kolejni klienci, rośnie sprzedaż oraz zyski.

Kiedy znamy cele i wiemy, co chcemy osiągnąć, przystępujemy do utworzenia konta Google Ads. Potem można przystąpić do określenia fraz, które według wyszukiwania Google dosyć często są wpisywane przez internautów. Słowo kluczowe powinno być związane z prowadzoną przez Ciebie działalnością, ponieważ wtedy masz pewność, że zainteresowany usługą lub produktem klient znajdzie właśnie Twoją stronę. Frazy warto uporządkować według kategorii w celu łatwiejszego stworzenia reklam. Dzięki tym działaniom chociażby kampanie produktowe przebiegają sprawniej i skuteczniej.

Następnie przygotowujemy kampanię, która jest atrakcyjna dla klientów i na pewno przyciągnie ich uwagę. Wykorzystujemy do pomocy Google Analytics oraz inne, zaawansowane programy, dzięki którym możemy zaoferować wysoką jakość procesu reklamowego.

Na czym polega reklama w Google Ads?

Reklama w Google, czy inaczej linki Ads, to system reklamowy Google, który polega na wykorzystaniu płatnych linków. Reklama Ads wyświetla się w formie linków nad organicznymi wynikami wyszukiwania. W ten sposób Google zarabia na wyszukiwarce, a firmy mają możliwość dotrzeć ze swoją ofertą do tych Internautów, którzy faktycznie mogą być nią zainteresowani.


To forma reklamy, która jest przyjazna dla użytkownika. Bardzo często w reklamy AdWords klikają osoby, które szukają wiarygodnych informacji. AdWords jest również przyjazne pod względem rozliczeń – zapłacimy jedynie wtedy, gdy użytkownik faktycznie kliknie w nasz link.

Daj nam pokazać nasze efekty -  skontaktuj się teraz !

Google AdWords reklama – dlaczego my?

Nasza firma oferuje pomoc przy profesjonalnym przeprowadzeniu kampanii AdWords na każdym jej etapie. Na początku ustalimy budżet kampanii, w ramach którego ma być ona prowadzona i jej zasięg. Od początku będziesz mieć świadomość, jaki budżet należy przeznaczyć na to przedsięwzięcie, tak abyś nie musiał obawiać się żadnych dodatkowych kosztów.


W oparciu o wiarygodne narzędzia i wiedzę wybierzemy odpowiednie słowa kluczowe i zdefiniujemy grupy docelowe, do których kierowana ma być kampania. Następnym etapem jest zaprojektowanie zawartości reklam, tak aby były one komunikatywne, przejrzyste i atrakcyjne dla odbiorcy oraz wybór stron docelowych. Podczas całej kampanii monitorujemy jej przebieg i analizujemy efekty, ewentualnie wprowadzając zmiany i eliminując frazy i linki, które są najsłabsze. Klient regularnie otrzymuje raporty i wszelkie informacje o przebiegu kampanii, dlatego też może być zawsze na bieżąco.

Szukasz sprawdzonej

Agencji SEO?

Najpopularniejsze na nasze stronie - sprawdź koniecznie

seomod-pozycjonowanie-logo
Niemcewicza 26/415
IV piętro
71-520 Szczecin
+48  736 090 601
biuro@seomood.pl