W praktyce każde przedsiębiorstwo stawia w tym momencie na marketing online. Internet to bez wątpienia ogromne medium i dzięki niemu dotrzeć można do dużej sumy zaciekawionych użytkowników. Jeśli posiadasz własną stronę w sieci internetowej, z całą pewnością chciałbyś, aby była możliwie jak najlepiej widoczna dla potencjalnych konsumentów. W tej konkretnej branży może być setki stron, które proponują podobne produkty, więc nie jest to aż takie łatwe. Jeżeli poszukujemy czegoś w sieci internetowej to wiadomo, że nie wykraczamy poza stronę numer jeden. Jeśli nie plasujesz się na najwyższych pozycjach, wielu użytkowników używający wyszukiwarek internetowych zwyczajnie na Twoją witrynę nie trafi.
I właśnie dlatego od jakiegoś czasu popularną internetową usługą jest pozycjonowanie serwisów internetowych. Tego typu proces kryje się najczęściej pod tajemniczym słowem SEO. Na przestrzeni ostatnich kilku lat otwarta została niejedna agencja SEO. Występuje ogromne zapotrzebowanie na fachowców z tego zakresu, gdyż posiadacze nowych internetowych stron mają problem w osiągnięciu dobrych pozycji.
Chciałbyś, żeby Twój interes stał się zdecydowanie bardziej widoczny w Lubinie? Co dzień klienci szukają kluczowych słów w wielu gałęziach biznesu, i między innymi dlatego trzeba zatroszczyć się o to, by to właśnie Twoja witryna internetowa pojawiała się w czołowej dziesiątce wyników wyszukiwania dla mieszkańców Lubina i okolicznych miejscowości. Poniżej pokazujemy wyłącznie parę kluczowych fraz, które są jednymi z najczęściej poszukiwanych opcji, w przypadku których lepiej być w topach.W przypadku, gdy nie widzisz opcji, która mogłaby Cię zainteresować, zadzwoń do nas!
Przez różnego rodzaju działania Google pozycjonowanie nie jest tak łatwe, jak mogłoby się to zdawać. W pierwszej kolejności w wyszukiwarce od firmy Google wyskakują linki sponsorowane - wszystko to przez reklamowy program Google AdWords w tej chwili Google Ads, który działa od 2000 roku. Reklamy są wybierane w zależności od podanej i usiłują odpowiedzieć na konkretną potrzebę. To właśnie przez linki sponsorowane oraz kampanie AdWords tak ważne jest odpowiednie wypozycjonowanie witryny internetowej. Wydajne pozycjonowanie stron internetowych możliwe jest jedynie w momencie, kiedy masz do czynienia z ekspertem w tej dziedzinie. Istnieje aktualnie dużo przedsiębiorstw, które nie posiadają doświadczenia, a proponowane przez nich usługi nie są na wysokim poziomie. Potrzeba czasu w tej branży i sporej wiedzy w zakresie SEO, by podołać temu. Między innymi z tego powodu, gdy przeleci Ci w wynikach kolejna "tania oferta pozycjonowanie serwisów internetowych", to lepiej nie sięgać po niesprawdzone źródło, a przekazać tą misję fachowcom. Epizod z nie mającym doświadczenia pozycjonerem może okazać się zdecydowanie bardziej szkodliwy, niż się wydaje i należy mieć to na uwadze. Późniejsze naprawienie "bałaganu", który zostanie poczyniony przez początkującego SEOwca, jest problematyczne i czasochłonne. To jest oczywiście wykonalne, lecz po co tracić czas, jeżeli na samym początku skierować się można w stronę firmy znającej się na rzeczach tego typu. Doskonale wiemy, co robimy i jak trzeba pozycjonować internetowe witryny w wyszukiwarce Google. Dzięki wiedzy naszych fachowców oraz ogromnemu doświadczeniu możemy wypozycjonować stronę internetową niemal z każdej gałęzi biznesu. Sukces oczywiście nie byłby możliwy, gdyby nie pracownicy.
W pierwszej kolejności wykonujemy audyt SEO. W ten sposób wyszukujemy problemy, przez które dana witryna internetowa nie znajduje się na wysokiej pozycji i jesteśmy w stanie wdrożyć konieczne kroki. Jest to SEO optymalizacja. Frazy kluczowe określa się bazując na działalności biznesowej prowadzonej przez danego konsumenta i typu jego portalu. One są wymagane do tego, aby móc przygotować treści nasycone tymi hasłami. Z jakiego powodu wykorzystanie fraz kluczowych jest tak niesamowicie istotne? Gdyż to jest jeden z kilku czynników analizowanych przez firmę Google. Bardzo często korzysta się z "długiego ogona" (ang. long tail), czyli słów kluczowych mających więcej niż trzy elementy. Staramy się, żeby przygotowywane przez naszych ekspertów treści spełniały swoją rolę w pozycjonowaniu i jednocześnie stały na wysokim poziomie merytorycznym. Potrafimy zawrzeć najbardziej skomplikowane wyrazy kluczowe, łącznie z długimi ogonami, do tekstu takim sposobem, że są poprawne stylistycznie oraz językowo. Pozycjonowanie bywa procesem długotrwałym (ale występują wypadki, gdy portal internetowy podskoczył na wyższe miejsca już po kilku minutach od pierwszych działań na stronie), a więc należy być cierpliwym. Istnieją pewne dziedziny, przy których potrzeba więcej cierpliwości - wszystko zależy od indywidualnego przypadku, jednak zrobimy co w naszej mocy, żeby wyniki można było ujrzeć szybko. Działamy w branży pozycjonowania stron internetowych od długiego czasu i możemy śmiało stwierdzić, że efekty naszych starań można spostrzec po paru tygodniach. Potrzeba z reguły tyle czasu. Zdecydowanie ujrzysz wzrost ruchu na swojej stronie internetowej po upływie tego czasu. Potrafimy napisać treści przyjemne dla oka odbiorców serwisu, lecz również skuteczne przy pozycjonowaniu. Wiele przedsiębiorstw skupia się wyłącznie na technicznych kwestiach, takich jak analityka online, content marketing, case study, a nawet tworzenie witryn internetowych. Te działania oczywiście są niesamowicie ważne i im również poświęcamy sporo uwagi, podobnie jak wyżej wspomniane firmy bez doświadczenia. One zapominają jednak o tym, że treści znajdujące się na internetowym portalu klienta służą również wizualnej identyfikacji. Znajdujące się na portalach internetowych teksty nie mogą zawierać błędnych informacji. Na serwis nie wejdą przypadkowi użytkownicy - oni wiedzą, czego właściwie poszukują i czego chcą. Jeśli zobaczą poważne pomyłki w treściach, czują uprzedzenie do pozostałej oferty} i to zrozumiałe. I między innymi z tego powodu przykładamy ogromną uwagę do treści, które piszemy. Najważniejsza jest strona główna, gdyż to do niej w pierwszej kolejności trafiają odbiorcy, jednakże troszczym się także o wszystkie podstrony. Wykonamy szczegółową analizę i przygotujemy artykuły na każdą ze stron, która tego wymaga. Dzięki temu znajdziesz się na topowych pozycjach na sporą ilość słów kluczowych, nie tylko tę jedną, główną.
Jak już wyjaśnione było wcześniej - proces ten gwarantuje większy odbiór oraz widoczność wśród klientów. Wyjątkowo istotną strefą marketingu internetowego jest właśnie pozycjonowanie SEO. Strony zajmujące najwyższe miejsca w wynikach wyszukiwania Google, są o wiele bardziej dochodowe dla swoich właścicieli. O dokładności i dobrej jakości oferowanej usługi lub towaru zaświadczają, osiągane przez naszych klientów pozycje w top 10. Mocno użyteczne jest pozycjonowanie sklepów internetowych. {Jeżeli posiadasz taki, to na pewno najbardziej istotną kwestią są dla Ciebie potencjalni klienci}. Im więcej osób przejrzy sklep, tym większe jest prawdopodobieństwo na zakupy i zyski. Jak powszechnie wiadomo brak klientów {oznacza brak zarobku}. {Tylko że w jaki sposób potencjalni klienci mieliby odwiedzić sklep internetowy, który nie widnieje wśród pierwszych wyników wyszukiwania}? Jak już wcześniej mówiliśmy, użytkownicy Internetu często nie wykraczają poza pierwszą stronę podczas wyszukiwania. Nawet jeżeli {widniejesz w top 20 lub 30}, to i tak istnieje zbyt duża konkurencja. Osoba szukająca konkretnych produktów zakupi to, czego potrzebuje zanim dojdzie do Twojego sklepu internetowego. Dlatego muszą zaobserwować Twoją stronę internetową najwyżej jak to możliwe.
Czy każde działanie przeprowadzane na stronach rozumiemy jako SEO? Jest to całkiem obszerne zagadnienie, więc warto je dobrze wyjaśnić, aby rozumieć, czym zajmuje się nasze przedsiębiorstwo. Pod pojęciem Search Engine Marketing rozumie się procesy znacznie obszerniejsze, dotyczące oprócz Search Engine Optimization także PPC, czyli Pay Per Click - są to odpłatne kliknięcia w linki do stron. Search Engine Optimization skupia się tylko na tym, by portale internetowe widniały w topce wyników wyszukiwania. Jeszcze niewiele czasu temu świetnym sposobem na pozyskanie potencjalnych klientów było promowanie się chociażby na Facebooku. Jako, iż aktualnie media społecznościowe bywają niewystarczające, wypadałoby poszukać alternatywnej opcji. {Coraz większa liczba ludzi posiadających strony WWW}, w celu dotarcia do jak największej liczby klienteli, decyduje się skorzystać z pomocy profesjonalnych agencji, które dokładają wszelkich starań, by jak najlepiej wypozycjonować stronę swojego klienta.
Pozycjonowanie to bardzo trudny temat jednak ta firma zna się na rzeczy. Dobre efekty za rozsądne pieniądze. Polecam.
Bardzo dobre efekty współpracy. Widać po wzrastających pozycjach strony że firma zna się na rzeczy.
Najlepsi w branży. Bez naciągania, zawsze uczciwie i co najważniejsze efekty widać szybciej niż u konkurencji. Polecam.
Zdecydowanie polecam - każda strona, którą dałem do pozycjonowania, stabilnie zyskiwała pozycje aż do osiągania czołowych w swojej branży.
Działamy wspólnie już ponad 2,5 roku na bardzo konkurencyjnych frazach. Jesteśmy bardzo zadowoleni z efektów i z czystym sumieniem polecamy współpracę.
Bardzo polecam tą firmę, korzystam z ich usług i jestem bardzo zadowolony. Pana Sebastiana można każdemu śmiało polecić. Takich fachowców w swojej dziedzinie "ze świeczką szukać".
Dokładna analiza i audyt witryny jest tym, co realizujemy na początku współpracy. Po realizacji kolejnych etapów dalej dokonujemy analizy strony by dowiedzieć się, jakie obszary potrzebują naszej szczególnej uwagi i ewentualnych zmian. Dzięki stanowi technicznemu oraz analizie widoczności strony, dostajemy możliwość zaplanowania działań, które {pozwolą na pojawienie się pośród 10 najlepszych wyników w wyszukiwarce}.
Cały czas sprawdzamy, czy witryna jest widoczna. Dobrze wiemy, jak gwałtownie pozycje zmieniają się, więc stale pracujemy, starając się poprawić sytuację najważniejszych fraz i sugerować naszemu Klientowi następne słowa kluczowe, dzięki którym zwiększymy wyświetlenia i konkurencyjność strony internetowej klienta.
W celu osiągnięcia zamierzonych celów, trzeba przygotować konkretną strategię, gdyż pozycjonowanie jest złożonym procesem. Najważniejsze jest, by wiedzieć, jakie elementy wymagają zoptymalizowania, czyli przykładowo znajdujące się na stronie treści (tekst, grafika, struktura nagłówków oraz metatagi) lub też sama struktura strony. Nasi specjaliści przygotują skuteczny plan działania opierając się o analizę konkurencji, a następnie dopilnują, aby zostały wdrożone wszystkie potrzebne optymalizacje..
Nie znajdują się u nas przypadkowi ludzie. Zatrudniamy analityków doświadczonych i z kwalifikacjami. Naszym sekretem jest {ciągłe uczenie się}. Kilka osób z naszej agencji marketingowej zajmuje się techniczną optymalizacją stron WWW. To te osoby dokonują audytu a następnie chcą odnaleźć źródło problemów - zastanawiają się, które kluczowe słowa powinny zostać wpisane w tekstach oraz jaka jest wymagana ilość znaków i które słowa kluczowe muszą się znaleźć na danej podstronie. W dalszej kolejności przekazujemy zadanie w stronę naszych wykwalifikowanych copywriterów SEO, a oni piszą zlecenia błyskawicznie, sprawnie, merytorycznie i zgodnie z założeniami SEO. Zajmujesz się branżą nieznaną, niszową zatem masz obawę, iż nasi pisarze nie podołają? Nic bardziej mylnego! Nieważne, jaka jest branża - dostarczamy treści świetnej jakości. Zanim copywriterzy rozpoczną pisać tekst, koniecznym działaniem okazuje się dokładny research w danym temacie. Co ciekawe, zatrudniamy ludzi z wieloma zainteresowaniami oraz hobby, dlatego staramy się zlecać napisanie wybranego tekstu copywriterowi, którego wiedza jest w ramach tematyki artykułu. Jesteśmy w stanie napisać dobry artykuł w niejednej dziedziny. Zawsze pytamy o zdanie Klienta i bierzemy sobie do serca wszelkie uwagi oraz obiekcje. Ta kwestia też wyróżnia nas w porównaniu do konkurencyjnych agencji reklamowych - słuchamy Klienta, staramy się rozumieć jego potrzeby i punkt widzenia. Każde spostrzeżenie bierzemy na poważnie, ponadto przy każdym kolejnym zadaniu poszerzamy swoją wiedzę. Do każdej witryny internetowej adaptujemy właściwą formę tekstu. Jeśli zajmujemy się pozycjonowaniem sklepu online, staramy się, aby treści miały wydźwięk zachęcający do zakupu, ale nie nachalnie. Są strony internetowe informacyjne i te przystosowane do sprzedaży. Wiemy, jak skonstruować tekst umiejętnie dobrany do potrzeb Klienta. Znakomite usługi zapewniamy naszym Usługobiorcom właśnie dzięki fachowości zatrudnionych osób. Zrobimy wszystko co w naszej mocy, by pomóc Twojej stronie www pojawić się jak najwyżej w wynikach wyszukiwania Google. Oczywiście celujemy w pierwsze top 10 - tak dobre ulokowanie jest gwarancją oczekiwanych efektów. Nasza kadra wie, jakie dokładnie działania podjąć i jak powinno się rozplanować witrynę internetową, by znalazła się na szczycie wyników wyszukiwania w Google. Zajmujemy się całym szeregiem zadań, które są bardzo efektywne.