Na czym polega SEO pozycjonowanie?
Najpierw robiony jest audyt SEO. Dzięki temu możemy odnaleźć problemy, przez które dana internetowa witryna nie znajduje się na topowych pozycjach i jesteśmy w stanie wprowadzić wymagane działania. Jest to SEO optymalizacja. Na podstawie biznesowej działalności prowadzonej przez konkretnego klienta i typu jego portalu internetowego, określa się frazy kluczowe. One są potrzebne do tego, by dać radę przygotować treści bogate w te hasła. Czemu wykorzystanie kluczowych fraz jest tak bardzo istotne? Ponieważ jest to jeden z całej grupy czynników pobieranych przez firmę Google. Bardzo często korzysta się z "długiego ogona" (ang. long tail), a więc słów kluczowych posiadających więcej niż trzy elementy. Pracujemy nad tym, by przygotowane przez naszych ekspertów teksty spełniały swoją rolę w pozycjonowaniu i jednocześnie stały na możliwie najwyższym poziomie merytorycznym. Potrafimy wpleść nawet najtrudniejsze wyrazy kluczowe, łącznie z długimi ogonami, do treści w taki sposób, iż są poprawne stylistycznie i językowo.
Pozycjonowanie bywa procesem długotrwałym (lecz zdarzają się sytuacje, kiedy portal podskoczył na wyższe miejsca już po kilku minutach od pierwszych działań na witrynie), a więc powinno się być cierpliwym. Istnieją pewne sektory, przy których przyda się nieco więcej cierpliwości - wszystko zależy od indywidualnej sytuacji, ale wykonamy wszystko, aby wyniki można było dostrzec błyskawicznie. Wykonujemy usługi pozycjonowania stron internetowych od dawna i widzimy, że znaczne rezultaty naszych poczynań można spostrzec w ciągu paru tygodni. Na skuteczne wypozycjonowanie strony internetowej potrzebny jest zazwyczaj taki okres czasu. Bez wątpienia zobaczysz wzrost ruchu na witrynie internetowej po takim czasie.
Tworzymy teksty przyjemne dla oka odbiorców strony internetowej, lecz także skuteczne podczas pozycjonowania. Mnóstwo przedsiębiorstw koncentruje się jedynie na technicznch czynnikach, takich jak internetowa analityka, content marketing, case study, a nawet tworzenie internetowych stron. Działania te oczywiście są niesamowicie ważne i im również poświęcamy sporo uwagi, podobnie jak wspomniane wyżej niedoświadczone firmy. Zapominają one jednak o tym, że teksty będące na internetowej stronie klienta służą też wizualnej identyfikacji.
Teksty będące na serwisach internetowych nie powinny zawierać złych informacji. Na portal nie trafią ludzie z przypadku - wiedzą oni, czego właściwie poszukują i czego chcą. Jeśli zobaczą poważne niejasności w artykułach, czują się uprzedzeni do reszty oferty} i to zrozumiałe. I właśnie z tego powodu przykładamy sporą uwagę do informacji, które piszemy.
Najważniejsza jest główna strona, gdyż to do niej w pierwszej kolejności trafiają odbiorcy, ale dbamy też o wszystkie podstrony. Przeprowadzimy szczegółową analizę i przygotujemy treści na każdą ze stron, która tego potrzebuje. W ten sposób znajdziesz się na dobrych pozycjach na sporą ilość kluczowych wyrazów, nie tylko tę jedną, główną.