Na czym polega SEO pozycjonowanie?
W pierwszej kolejności wykonujemy audyt SEO. Dzięki temu rozpoznajemy problemy, przez które dana strona internetowa nie znajduje się na wysokiej pozycji i możemy wprowadzić koniecznie działania. To tak zwana SEO optymalizacja. Na podstawie działalności prowadzonej przez danego Klienta i charakteru jego strony internetowej, określa się słowa kluczowe. Są one konieczne do tego, aby móc stworzyć teksty zawierające te hasła. Dlaczego użycie fraz kluczowych jest tak istotne? Ponieważ to jeden z wielu czynników odczytywanych przez Google. Często korzysta się z "długiego ogona" (ang. long tail), czyli słów kluczowych posiadających więcej niż trzy wyrazy. Dokładamy wszelkich starań, aby przygotowane przez nas teksty stały na najwyższym poziomie merytorycznym i jednocześnie spełniały swoją pozycjonującą rolę. Potrafimy wpleść nawet najtrudniejsze frazy, łącznie z długimi ogonami, do tekstu w taki sposób, że są poprawne językowo oraz stylistycznie.
Proces pozycjonowania bywa długotrwały (choć zdarzają się przypadki, kiedy strona podskoczyła o kilka miejsc w górę już po kilku minutach od pierwszych działań), dlatego warto uzbroić się w cierpliwość. Są pewne dziedziny, przy których potrzeba jej nieco więcej - wszystko zależy od indywidualnego przypadku, ale zrobimy wszystko, aby efekty były widocznej jak najszybciej. Zajmujemy się pozycjonowaniem stron od długiego czasu i z naszych obserwacji wynika, że znaczne rezultaty naszych starań zauważalne są w ciągu kilku tygodni. To optymalny czas na skuteczne strony pozycjonowanie. Po tym czasie na pewno zaobserwujesz wzrost ruchu na swojej witrynie.
Tworzymy teksty przyjemnie dla oka odbiorców strony, ale także skuteczne przy pozycjonowaniu. Wiele firm skupia się jedynie na kwestiach technicznych, takich jak analityka internetowa, case study, content marketing, nawet tworzenie stron. Oczywiście działania te są niezwykle ważne i im również poświęcamy wiele uwagi, podobnie jak wspomniane niedoświadczone firmy. Zapominają one jednak o tym, że treści znajdujące się na stronie klienta służą także identyfikacji wizualnej.
Artykuły znajdujące się na stronach internetowych nie mogą zawierać błędnych informacji. Na witrynę nie trafią ludzie z przypadku - wiedzą oni, czego szukają i czego oczekują. Jeśli widzą kardynalne błędy w tekstach, czują się uprzedzeni do pozostałej oferty. Jest to zrozumiałe. Dlatego przykładamy ogromną uwagę do informacji, które zawieramy.
Najważniejsza jest strona główna, ponieważ to na nią w pierwszej kolejności trafiają odbiorcy, jednakże dbamy również o wszystkie podstrony. Zrobimy dokładną analizę i przygotujemy teksty na każdą z podstron, która będzie tego wymagała. Dzięki temu znajdziesz się na wysokich pozycjach na wiele fraz, nie tylko na tę jedną, główną.