Pozycjonowanie stron Poznań - stań się widoczny w Sieci

Czy prowadzisz swoją działalność na terenie Poznania i chcesz zyskać więcej klientów? Kiedy prowadzi się swój biznes, trzeba wiedzieć, jak go skutecznie zareklamować i przyciągnąć uwagę klientów. Wiadomo, że kiedy odbiorców brak, to zyski nie są najwyższe. Dlatego wielu przedsiębiorców decyduje się na marketing internetowy, ponieważ to właśnie widoczność w Sieci przynosi najwięcej korzyści. Oczywiście normą już jest, że stawia się swoją własną witrynę, której głównym celem jest przedstawienie zakresu oferty, a nawet bezpośrednia sprzedaż.

Aby biznes prosperował jak najlepiej, trzeba zdecydować się na reklamę, najlepiej w wielu kanałach informacyjnych. Bardzo ważnym elementem marketingu internetowego jest odpowiednia pozycja Twojej strony internetowej. Niestety konkurencja sprawia, że trudno jest samodzielnie dotrzeć na sam szczyt w wynikach wyszukiwania, co przekłada się na brak widoczności. Przez to możesz nie docierać do tylu klientów, do ilu mógłbyś, zatem i zyski są o wiele mniejsze.

Zatem jeżeli zakres Twoich usług obejmuje Poznań, ale nie wiesz jak dotrzeć do potencjalnych klientów, pozycjonowanie stron internetowych jest właśnie dla Ciebie. To świetne rozwiązanie chociażby w przypadku sklepów internetowych, ale możemy wypozycjonować praktycznie każdą stronę internetową, niezależnie od jej charakteru i rodzaju prowadzonej działalności. Jeżeli wciąż nie jesteś przekonany do pomysłu pozycjonowania swojej witryny, ponieważ prowadzisz lokalny biznes, pozwól, że przedstawimy Ci, jak ważne mogą być działania SEO i lokalne pozycjonowanie.

Dlaczego pozycjonowanie stron to dobry pomysł?

Niektóre firmy znajdujące się na niskich pozycjach działają z polecenia lub wykorzystują social media do pozyskiwania nowych klientów. To działania, które przynoszą rezultaty w niewielkim zakresie. Jest tak, ponieważ potencjalni klienci wpisujący zapytania do wyszukiwarki Google skupiają się jedynie na pierwszych wyświetlonych pozycjach. Większość z nas z niechęcią szuka dalej, niż na pierwszej stronie. Czasami decydujemy się na zapoznanie z drugą stroną, ale oczekujemy, że to właśnie na pierwszej znajdziemy odpowiedź na nasze oczekiwania.

Wynika to z wielu czynników. Przede wszystkim z wygody. Jeżeli znajdziemy odpowiadającą nam ofertę i porównamy usługi na pierwszych kilku pozycjach, po cóż mamy szukać dalej? Jeżeli Twoja strona znajduje się poza zasięgiem wyników wyszukiwania statystycznego internauty, nie jesteś już w jego oczach atrakcyjny. Trzeba też pamiętać o tym, że według klientów wysoka lokata strony świadczy o jej wiarygodności i rzetelności. Niezależnie od tego, czy prowadzisz biznes na skalę całej Polski, czy jedynie na terenie Poznania, SEO jest właśnie dla Ciebie.

Pozycjonowanie stron internetowych Poznań - daj się poznać w swoim mieście

Oferujemy skuteczne pozycjonowanie witryn niezależnie od charakteru prowadzonego przez Ciebie biznesu. Dzięki temu będziesz lepiej widoczny dla potencjalnych klientów, którzy są zainteresowani właśnie tą branżą, którą się zajmujesz. Dlaczego prowadząc biznes właśnie w Poznaniu warto pomyśleć na działaniami SEO? Ponieważ to ogromne miasto nastawione na turystykę, dlatego też i konkurencja jest większa. Każda miejscowość, która jest atrakcyjna dla zwiedzających, jest także szansą na rozwój różnych działalności. Z tego powodu warto zainteresować się lokalnym pozycjonowaniem, ponieważ ten rodzaj SEO wspomaga walkę z konkurencją i zapewnia widoczność strony.

Pozycjonowanie lokalne to szczególny rodzaj pozycjonowania stron internetowych. Pozwala na zaistnienie w Sieci witryny, której zakres usług skierowany jest do osób znajdujących się na danym obszarze – w tym przypadku chodzi nam o Poznań. Jak to działa w praktyce?

Załóżmy, że prowadzisz w Poznaniu restaurację. Oczywiście wiemy, że to właśnie Twój lokal jest najlepszym możliwym wyborem, ale trzeba do tego przekonać jeszcze potencjalnych klientów. Możesz postawić na tradycyjne formy reklamy, ale trzeba się zastanowić, jak w dzisiejszych czasach odbiorcy wyszukują tego, czego potrzebują w danym miejscu i czasie.

Praktycznie zawsze korzystamy z naszych smartfonów. Wyobraź sobie, że jesteś turystą i chcesz iść na obiad po wielogodzinnym zwiedzaniu. Zdecydowana większość z nas nie wejdzie do pierwszego napotkanego lokalu, lecz wpisze odpowiednie zapytanie w wyszukiwarkę i na podstawie wyników wybierze jadłodajnię. W takiej sytuacji liczy się miejsce, w którym się znajdujemy i przez to Google zasugeruje nam odpowiedzi. Jednakże i tu nie można zapominać o pozycjonowaniu – odpowiednia optymalizacja strony pozwoli na uzyskanie korzystnej lokaty organicznej, co pomoże wygrać z konkurencją. SEO pomoże znaleźć się Twojej restauracji nad innymi witrynami, które także działają w branży gastronomicznej. To przyciągnie klientów, a następnie zwiększy zyski. Twoja kariera nabierze rozpędu dzięki pozycji strony w Sieci.

Powyżej opisany mechanizm działa niezależnie od branży. Zamiast restauracji mógłby być fryzjer, kosmetyczka, mechanik samochodowy czy noclegownia. Liczy się przede wszystkim lokacja, w której znajduje się potencjalny klient, kiedy wyszukuje interesującej go usługi. To właśnie dlatego SEO jest tak istotne w przypadku prowadzenia biznesu na danym obszarze. Jednakże aby pozycjonowanie lokalne w Poznaniu mogło zadziałać, warto skierować się w stronę firmy, która daje gwarancję skuteczności.

Dlaczego należy zlecić pozycjonowanie strony specjalistom?

Na rynku pojawia się coraz więcej agencji, które reklamują się jako profesjonalne firmy SEO. Klienci zwracają najbardziej uwagę na cenę takich usług, dlatego często decydują się na pozycjonowanie u osób zajmujących się tym fachem od niedawna. Niestety, często taka decyzja nie kończy się najlepiej dla właściciela strony. Brak wprawy i doświadczenia sprawia, że podjęte działania mogą nie przynieść pożądanych efektów. Jakby tego było mało, niekiedy można wręcz zaszkodzić, niż pomóc. Oczywiście każda firma pozycjonerska będzie przekonywała o skuteczności swoich działań i zawsze powie, że proces SEO wymaga czasu. Jest to prawda, natomiast w przypadku młodych agencji jest to wytłumaczenie, które ma na celu zatrzymanie klienta. Mimo wszystko czas i budżet przeznaczony na młodą firmę można przeznaczyć na działania, które faktycznie mogą zwiększyć widoczność Twojej witryny.

Dlatego nie trać czasu ani środków finansowych na agencje niedoświadczone. Najlepiej jest od razu zaufać firmie z wieloletnim doświadczeniem, która cieszy się zaufaniem wśród klientów. To właśnie dzięki nam Twoja strona internetowa będzie widoczna i trafisz do pożądanej liczby nowych odbiorców. Dla nas liczą się potrzeby naszego klienta i zawsze staramy się podjąć decyzje, które okażą się korzystne dla pozycji witryny.

Pozycjonowanie Poznań - jakie działania podejmiemy?

Po rozmowie z klientem, w której ustalamy szczegóły współpracy, możemy podjąć stosowne działania, aby strony internetowe mogły osiągnąć wyższe pozycje. W pierwszej kolejności bardzo istotny będzie audyt SEO, który pomoże nam zdiagnozować problem i znaleźć rozwiązanie. Korzystamy z nowoczesnego oprogramowania – faktycznie, pomaga ono przy pracy, natomiast wielokrotnie musieliśmy opierać nasze decyzje na doświadczeniu, znajomości algorytmów Google i intuicji. To jest właśnie cecha, która nas wyróżnia na tle innych agencji. Czy wiesz, po czym poznać dobrą firmę SEO? Po tym, od ilu lat oferują swoje usługi na rynku. Jeśli agencja działa od niedawna, najprawdopodobniej nie jest przygotowana na nieprzewidywalne aktualizacje algorytmów Google. Pewne metody mogą być skuteczne, ale do czasu. W tej branży trzeba być elastycznym, umieć się dopasować i dostosować działania do panujących trendów. Fakt, że działamy w SEO od tylu lat udowadnia, że to właśnie nam warto zaufać i powierzyć pozycjonowanie witryny. Posiadamy niezbędne umiejętności i doświadczenie, dzięki którym wykonana przez nas optymalizacja przyniesie określony efekt.

Wspomagamy się nowoczesnym oprogramowaniem szczególnie w trakcie audytu strony klienta. Podczas analizy treści, w którą opatrzona jest strona główna i jej podstrony, możemy ustalić zakres brakujących słów kluczowych. Bierzemy pod uwagę jeszcze kilka kwestii technicznych, a następnie zlecamy stworzenie tekstów naszym profesjonalnym pisarzom. Podczas pisania copywriterom przyświeca content marketing – staramy się, aby każdy tekst był poprawny merytorycznie i odpowiadał na potrzeby Twoich odbiorców. Pamiętamy o tym, że artykuły znajdujące się na stronie są wizytówką prowadzonego przez Ciebie biznesu, dlatego też dbamy o poprawność językową oraz stylistyczną. Teksty posiadają wartość reklamową, zachęcają potencjalnych klientów do skorzystania z usług lub zakupu produktów.

Łączymy wartości merytoryczne z SEO, ponieważ dzięki temu, że wykorzystuje się słowa kluczowe najczęściej wyszukiwane przez internautów, możemy wpłynąć na pozycję witryny. Jednakże same frazy to nie wszystko. Część naszych działań opiera się na linkowaniu – posiadamy spore zaplecze mocnych linków, a nasi pracownicy zamieszczą je, tworząc silną sieć. Niejedna oferta pozycjonowanie przewiduje i w tym zakresie, lecz my możemy pochwalić się naprawdę sporym zapleczem unikatowych linków.

Linki sponsorowane, czyli Google Ads

Pozycjonowanie stron internetowych to jeden z elementów naszej oferty, lecz możemy zaproponować także profesjonalne kampanie z wykorzystaniem linków sponsorowanych. Google AdWords to dobre uzupełnienie pozycjonowania organicznego – takie działania również pomagają dotrzeć do szerszego grona odbiorców zainteresowanych danymi usługami lub produktami. Tego typu kampania reklamowa polega na użyciu płatnych linków i jest atrakcyjna z perspektywy klienta, ponieważ zapłacisz tylko wtedy, kiedy ktoś wejdzie na Twoją stronę. W dodatku będziesz dobrze widoczny, ponieważ w płatne linki pojawiają się w wyszukiwarce Google nad innymi pozycjami. Nie można jednak zapominać o pozycjonowaniu organicznym, gdyż na dłuższą metę przynosi to więcej korzyści.

Na życzenie klienta możemy poprowadzić jego media społecznościowe, na przykład Facebook lub Instagram. Każda firma powinna mieć swoje social media, ponieważ to kolejny kanał komunikacji z potencjalnym odbiorcą i zachęcenie go do skorzystania z oferty. Wspólnie ustalimy plan postów, na podstawie naszego doświadczenia podpowiemy, co sprawdza się najlepiej, lecz wykorzystamy także Twoje pomysły. Social media to świetna metoda na zniesienie dystansu między Tobą, a klientami – pozwól im lepiej poznać swój biznes, niech stale będą poinformowani o ofercie i różnych akcjach, na przykład promocyjnych!

Pozycjonowanie Poznań - cennik naszych usług SEO

Jako agencja pozycjonerska ze stażem wiemy, że w tej branży trudno jest ustalić jeden kosztorys dla wszystkich klientów. Traktujemy każde zlecenie indywidualnie – cenę także. Musimy wziąć pod uwagę wiele czynników – branżę i stopień trudności fraz, podejmowane przez nas działania, pracę pisarzy, utrzymanie linków i inne kroki, na przykład social media. Dlatego zapraszamy do kontaktu, abyśmy mogli wspólnie zastanowić się nad odpowiednimi rozwiązaniami oraz ceną. Każdy nasz klient może czuć się wyjątkowo – na pewno podejdziemy do zlecenia z zaangażowaniem.

Zachęcamy do współpracy osoby, które prowadzą swój biznes w Poznaniu i okolicach oraz chcą zwiększyć widoczność swojej witryny w wyszukiwarce. Dzięki podejmowanym przez nas działaniom będziesz mieć realne szanse na zwiększenie ruchu na stronie. To przełoży się na liczbę transakcji oraz Twoje zyski, dlatego nie czekaj dłużej, a zdecyduj się na skuteczne pozycjonowanie stron internetowych.

Posiadamy bardzo duże doświadczenie w pozycjonowaniu stron w Poznaniu. Skontaktuj się z nami już teraz!

Wzrost widoczności pozycjonowanej przez nas strony

Efekty naszych działań

0 %
Wzrost pozycji strony
0 %
Wzrost ruchu na stronie
0 %
Wzrost konwersji i sprzedaży