Musimy wziąć konkurencję pod uwagę
Oczywiście na samym początku warto sprawdzić popularność interesujących nas fraz. Czasami może okazać się, że przebicie się przez konkurencję będzie trudne i bez odpowiednich środków nie będzie można tego zrobić tak, żeby dostać się do ścisłego top. Działania SEO są wielopłaszczyznowe, dlatego cena za pozycjonowanie zależeć będzie od zakresu usług dodatkowych, a także od konkurencji na rynku.
Optymalizacja Twojej strony
Dlatego warto się skontaktować z nami w sprawie wyceny i po audyt strony. Już dzięki właściwej optymalizacji strony www można sporo zyskać, a także jest to podstawą do skutecznej kampanii reklamowej. W końcu nasza strona www ma być nie tylko przyjazna dla użytkowników, ale również i dla robotów Google.
Co ma wpływ na pozycje w Google?
Podstawowymi kwestiami, na które trzeba w pierwszej kolejności zwrócić uwagę podczas analizy tego, co ma wpływ na pozycję w lokalnych wynikach wyszukiwania, są z pewnością takie elementy, jak chociażby stan naszej strony. Ważna jest odpowiednia prędkość oraz jej wygląd i to, jakie treści się na niej znajdują.
Na co zwracamy uwagę podczas audytu?
W pierwszej kolejności trzeba będzie zająć się więc optymalizacją nagłówków, meta opisów oraz treści pod frazy lokalne. Do tego jeszcze ważny jest link building, a dodatkową kwestią jest też właściwe prowadzenie konta firmowego w mapach Google. Są to najbardziej podstawowe kwestie, chociaż nie jedyne, na które trzeba zwrócić uwagę.
Dlaczego warto?
Trzeba brać też pod uwagę konkurencję, dlatego dobra agencja marketingowa bierze również pod uwagę, jak wyglądają konkurenci w top 10 i jak ich wyprzedzić, żeby trafić do potencjalnych klientów. Warto pamiętać, że pozycjonowanie otwiera przed przedsiębiorcami możliwość zwiększenia zysków.