Kto najczęściej decyduje się na SEO?
Promowanie biznesu o lokalnym zasięgu jest chętnie wybierane przez właścicieli małych firm działającym na terenie Torunia i okolic. Opierając się na słowach kluczowych wskazujących lokalizację, czyli w tym przypadku Toruń, można prowadzić szerokie działania. Może być to stworzenie dobrze zoptymalizowane profilu Google Moja Firma, dodanie firmy do Google Maps, tworzenie profili w mediach społecznościowych, content marketing opierający się na odpowiednio stworzonych treściach, a także budowanie wizerunku w Sieci. Dlatego też decydując się na marketing internetowy w Toruniu można wiele zyskać.
Co ma wpływ na pozycje w Google?
Obecnie podczas wpisywania danego zapytania w Google, wyniki organiczne, które zostaną nam pokazane będą opierać się również na geolokalizacji. Tak więc algorytmy Google biorą pod uwagę to, gdzie obecnie znajduje się dany użytkownik. Wyszukiwarka dopasuje więc wyniki na podstawie wpisanej frazy oraz lokalizacji. To właśnie dlatego tak ważne jest to, żeby posiadać wysokie pozycje na lokalne frazy. Jeżeli więc posiadasz firmę w Toruniu i chcesz, żeby Twój biznes stał się widoczny i nabrał rozpędu, pozycjonowanie jest jedną z najlepszych opcji spośród działań marketingowych.
Na co zwracamy uwagę podczas audytu?
Podstawowymi kwestiami, na które trzeba w pierwszej kolejności zwrócić uwagę podczas analizy tego, co ma wpływ na pozycję w lokalnych wynikach wyszukiwania, są z pewnością takie elementy, jak chociażby stan naszej strony. Ważna jest odpowiednia prędkość oraz jej wygląd i to, jakie treści się na niej znajdują. W pierwszej kolejności trzeba będzie zająć się więc optymalizacją nagłówków, meta opisów oraz treści pod frazy lokalne. Do tego jeszcze ważny jest link building, a dodatkową kwestią jest też właściwe prowadzenie konta firmowego w mapach Google. Są to najbardziej podstawowe kwestie, chociaż nie jedyne, na które trzeba zwrócić uwagę. Właściwie wykonane pozycjonowanie lokalne będzie wpływać na pozycję Twojej strony w wynikach wyszukiwania w obrębie danego miasta lub regionu, dlatego też taka reklama z pewnością trafi do użytkowników, na których najbardziej Ci zależy.
Nie działaj samodzielnie
Chcąc usprawnić rozwój swojego biznesu, warto brać pod uwagę współpracę z agencją marketingową, która zajmie się promocją Twojej firmy w Sieci. Jest to szczególnie ważne w czasach, kiedy sprzedaż przenosi się do Internetu, a często zanim odwiedzi się dany sklep lokalnie, szuka się w Sieci informacji i oferty. Jeśli odpowiednio rozwinie się swój biznes lokalnie, następnie można pomyśleć nad rozszerzeniem działalności na całą Polskę. Warto więc zacząć od pozycjonowania lokalnego i skorzystać z oferty sprawdzonej agencji marketingowej.