Na czym polega SEO pozycjonowanie?
W pierwszej kolejności wykonywany jest audyt SEO. Takim sposobem rozpoznajemy problemy, przez które dany portal internetowy nie jest na wysokich pozycjach i możemy wprowadzić konieczne działania. To jest tak zwana SEO optymalizacja. Kluczowe słowa określić można bazując na działalności prowadzonej przez danego klienta i charakteru jego portalu internetowego. Są one konieczne do tego, by dać radę przygotować teksty bogate w te słowa. Czemu wykorzystanie wyrazów kluczowych jest aż tak istotne? Gdyż jest to jeden z kilku czynników analizowanych przez firmę Google. Zazwyczaj wykorzystuje się technikę "długiego ogona" (ang. long tail), czyli fraz kluczowych mających więcej niż 3. wyrazy. Pracujemy nad tym, by przygotowywane przez naszych specjalistów treści stały na wysokim poziomie merytorycznym i jednocześnie spełniały swoje zadanie w pozycjonowaniu. Umiemy zawrzeć najtrudniejsze słowa kluczowe, łącznie z long tailami, do treści takim sposobem, iż są poprawne stylistycznie i językowo.
Proces pozycjonowania może długo trwać (ale miewają miejsce wypadki, gdy strona podskakuje kilka pozycji w górę listy już po paru minutach od pierwszych działań), dlatego należy uzbroić się w cierpliwość. Występują sektory, przy których przyda się więcej cierpliwości - wszystko zależy od konkretnego incydentu, lecz zrobimy wszystko co w naszej mocy, żeby rezultaty można było dostrzec szybko. Działamy w branży pozycjonowania witryn internetowych od dawna i widzimy, że wyniki naszych wysiłków widoczne są po paru tygodniach. Na efektywne pozycjonowanie strony www potrzebny jest z reguły taki okres czasu. Zdecydowanie doświadczysz wzrostu ruchu na swojej witrynie po tym okresie.
Tworzymy teksty przyjemne dla oka odbiorców portalu internetowego, ale również skuteczne przy pozycjonowaniu. Sporo firm koncentruje się jedynie na czynnikach technicznych, takich jak internetowa analityka, marketing internetowy, case study, a nawet tworzenie internetowych stron. Oczywiście działania te są niezwykle ważne i im również poświęcamy sporo uwagi, podobnie jak wspomniane wyżej firmy bez doświadczenia. Zapominają one jednak o tym, iż teksty znajdujące się na internetowej stronie klienta służą także wizualnej identyfikacji.
Teksty będące na stronach internetowych nie mogą zawierać złych informacji. Na witrynę nie trafią przypadkowi użytkownicy - oni wiedzą, czego szukają i czego oczekują. Jeżeli widzą poważne błędy w tekstach, czują się uprzedzeni do całej oferty} i to jest zrozumiałe. I właśnie z tego powodu przykładamy sporą uwagę do treści, które piszemy.
Najważniejsza jest strona główna, ponieważ to do niej na początku trafiają odbiorcy, lecz troszczymy się także o każdą podstronę. Zrobimy dokładną analizę i napiszemy artykuły na każdą z podstron, która tego potrzebuje. Dzięki temu znajdziesz się na wysokich pozycjach na dużą ilość słów kluczowych, nie tylko tę jedną, główną.