Copywriting SEO

Masz świetny pomysł na biznes? Potrzebujesz opisu nowego produktu? Chciałbyś zareklamować swoją działalność w skuteczny, chwytliwy dla klienta sposób, jednak Twoja doba wydaje się być zbyt krótka na napisanie tekstów na swoją stronę www? Świetnie się składa – my mamy czas! Sprawdź naszą ofertę i skontaktuj się z nami, a my stworzymy treści sprzedażowe wysokiej jakości na Twoją witrynę.

CO TO JEST COPYWRITING?

Copywiriting jest formą reklamy polegającej na pisaniu tekstów oraz sloganów o charakterze reklamowym, zgodnych z obecnym algorytmem Google. Według teraźniejszych wytycznych, kluczowym elementem, który wpływa na pozycję strony w wyszukiwarce, jest rozbudowa merytorycznych treści. Do tego jednak potrzeba osób, które będą potrafiły stworzyć nowy artykuł lub poszerzyć istniejący tekst. Nasz wyjątkowy zespół copywriterów poradzi sobie nawet z najtrudniejszym zadaniem. Copywriter SEO napisze lub odpowiednio rozbuduje treści oraz napisze reklamowe teksty na stronę internetową Twojego przedsiębiorstwa. Na życzenie klienta możemy stworzyć kampanię content marketingową, która nie pozostanie niezauważona wśród użytkowników Internetu! I z całą pewnością przyniesie zadowalające skutki!

Wiele osób zadaje sobie pytanie, czym właściwie zajmuje się copywriting co to jest i w jakiej branży najczęściej się go wykorzystuje. Otóż copyriting można wykorzystać w każdej branży, która potrzebuje tego rodzaju działań, w celu zwiększenia zasięgów określonej strony internetowej. Powstałe treści mają zawierać odpowiednie komunikaty dla konsumenta, które zachęcą go do kupna lub skorzystania z usługi. Copywriter, pisząc tego typu treści, musi wiedzieć w jaki sposób najlepiej będzie sprzedać produkty, znając przy tym potrzeby odbiorcy. W wykonaniu dobrej jakości treści, znakomitym pomysłem okazuje się rzetelnie przeprowadzony research, który pozwoli na właściwe podejście do danej tematyki. Skoro objaśniliśmy już, co to jest copywriting, warto wyjaśnić, czym konkretnie zajmuje się copywriter kto to jest, a także w jaki sposób nim zostać. Dlatego postaramy się w przystępny i kompetentny sposób to objaśnić.

copywriter seo
kim jest copywriter

KIM JEST COPYWRITER?

Żeby odpowiedzieć na pytanie kto to jest copywriter, najlepiej będzie posłużyć się definicją, która jasno to objaśni. Otóż copywritter to kreatywna, elokwentna osoba, która odnajduje przyjemność w pisaniu i służy swymi umiejętnościami przedsiębiorcom, w celu osiągnięcia jak największego sukcesu. Copywriterem nazywa się osobę, która potrafi stworzyć bogate opisy produktów, które przyciągną użytkownika. W naszym zespole znajdziesz tylko takie osoby!

Praca, którą wykonuje copywriter cieszy się dużą popularnością, jednak często nazwa ta jest zapisywana błędnie, a mianowicie „copy writer”, „kopirajter co to jest? kim zajmuje się ta osoba?”, „co to jest copywriter?”, „copywriter co to?”. Pokazuje to więc, że jest to popularny zawód, jednak dosyć często copywriting jako branża, jest mylony z copywriterem, który zajmuje się określonymi czynnościami.

KIM JEST COPYWRITER SEO?

Skoro wyjaśniliśmy już, kto to copywriter, warto nieco bardziej przybliżyć, czym zajmuje się copywriter SEO. Otóż, pisze on teksty na stronę internetową klienta, które mają pozwolić na osiągnięcie jak najwyższych pozycji w wyszukiwarce internetowej. Ponadto SEO copywriter przygotowując materiały, skupia się na zastosowaniu określonych słów kluczowych, których internauci najczęściej szukają w wyszukiwarkach typu Google. Teksty SEO oprócz tego, że powinny posiadać słowa kluczowe, muszą cechować się wartością merytoryczną. Poza tym, dobry copywriter piszący treści SEO musi pisać ciekawie, wraz z zachowaniem wszystkich zasad gramatycznych i interpunkcyjnych. Dobrych copywriterów w obecnym czasie poszukuje wielu klientów, ponieważ firmom jest potrzebna wysokiej jakości treść na stronie internetowej, która przede wszystkim będzie w stanie przyciągnąć, ale też i zatrzymać oraz w jakiś sposób zainteresować internautów, a jednocześnie – zostanie wyłapana poprzez wyszukiwarkę internetową.

W związku z posiadanym doświadczeniem łączącym się z wieloma przeprowadzonymi oraz obecnie prowadzonymi przez nas kampaniami SEO, dotyczącymi sklepów oraz serwisów internetowych, tworzymy teksty, które obecnie świetnie działają w SEO. Ponadto nieustannie piszemy reklamowe teksty dla ogromnej ilości małych oraz wielkich przedsiębiorstw, których pozycja w Google wciąż zyskuje w rankingach. Warto pamiętać, że copywriting SEO to znacznie więcej niż pisanie zwykłych tekstów marketingowych. Jedenaście lat doświadczenia połączonych z ciągłym, intensywnym rozwojem, wieloma przeprowadzonymi oraz wciąż prowadzonymi kampaniami SEO oraz równie imponującą liczbą wygranych konkursów, sprawiają, iż bez wahania możemy powiedzieć, że powierzając nam swoją firmę – oddajesz się w ręce profesjonalistów. Piszemy treści, które w skuteczny sposób realizują wyznaczone im zadania, a także motywują, przekonują odbiorców, a co najważniejsze, pozwalają na podwyższenie zarobków naszego klienta. Wyróżnia nas przede wszystkim to, że potrafimy tworzyć teksty, które stworzą dialog z odbiorcą, korzystnie wpływający na wizerunek klienta i jego usług.

Potrzebujesz usług copywritera?
Skontaktuj się z nami!

Na czym najbardziej się skupiamy pisząc teksty?

Pisząc teksty SEO skupiamy się przede wszystkim na tym, by strony internetowe naszych klientów były w jak najlepszej pozycji w wyszukiwarce internetowej. Każdy SEO copywriter, który pracuje w naszej firmie tworzy treści dobrej jakości, uwzględniając w nich frazy kluczowe, dbając przy tym o długość tekstu, a przede wszystkim o ich unikalność. Zadbamy także o linkowanie wewnętrzne, które działa wielowymiarowo, przez co korzystnie wpływa na optymalizację strony, ale i również sprawia, że osoby, które będą zainteresowane treścią danego artykułu, z łatwością sprawdzą pozostałe teksty powiązane ze sobą tematycznie. Oprócz tego, nie zapominamy o metodzie formatowania, w której to uwzględniamy stosowanie odpowiedniej długości akapitów i śródtytułów, które są elementami poprawiającymi czytelność tekstu. Przed napisaniem każdego tekstu dokonujemy dogłębnej analizy słów kluczowych, która skupia się na określonej tematyce.

Copywriter SEO to ktoś, kto tworzy treści takie jak:

  • Teksty na stronę internetową
  • Opisy do sklepów internetowych
  • Artykuły na firmowe blogi
  • Artykuły na portale zapleczowe
  • Teksty na strony wizytówki
  • Teksty pod artykuły sponsorowane
  • Teksty z synonimami
content marketing a SEO

Czym dokładnie zajmuje się copywriter praca na czym polega? Jakie są cechy dobrego copywritera?

W pracy copywritera najważniejszą umiejętnością jest przede wszystkim posiadanie „lekkiego pióra”, dzięki któremu tworzenie tekstów o praktycznie każdej tematyce nie sprawi mu większego problemu. Otóż copywriter może pisać teksty o charakterze reklamowym, na stronę internetową, również mogą pojawić się treści zamieszczane na blogach firmy. Copywriterzy, oprócz tego, że prowadzą strony internetowe klientów, zamieszczając na nich elokwentne teksty, to także są w stanie publikować treści na social media, które znacznie przyczynią się do widoczności w Sieci.  Istotne jest również to, by copyrighter lubił swoją pracę i miał zamiłowanie do pisania, a także jasno wyrażał swoje myśli. Ważne okazuje się też posiadanie wysoko rozwiniętej empatii, dzięki której copywriter będzie mógł zrozumieć, czego tak naprawdę oczekują użytkownicy czytający treści. Potrafi też przewidzieć, na jakie korzyści klienci mogą zwrócić szczególną uwagę oraz, jakie są ich pragnienia względem danych usług.

Czy łatwo zostać copywriterem?

Jako że od pewnego czasu copywriting stale się rozwija wielu młodych ludzi zaczęła interesować ta branża. Jednak, żeby rozpocząć przygodę z copywritingiem, początkujący muszą w jakiś sposób rozbudować swoje portfolio copywriter, który zaczyna pisać swoje pierwsze teksty, musi zdawać sobie sprawę z tego, że wszystkich umiejętności nabywa się z czasem i wcale nie jest to takie proste. Istnieją różnego rodzaju portale dla copywriterów, na których to można znaleźć wiele cennych treści pomocnych w pisaniu. Budowanie swojego doświadczenia jest w tym zawodzie niezwykle ważne, ponieważ bogate portfolio copywritera pozwala na nawiązywanie współpracy z potencjalnym klientem. Rozpoczynający pracę copywriter portfolio może budować poprzez strony dla copywriterów, które posiadają zlecenia na daną liczbę znaków, za które można otrzymać określoną sumę pieniędzy. Każdy copywriter portfolio może budować na swój sposób, zarówno pisząc przez strony internetowe lub zatrudniając się w agencji reklamowej. Należy jednak pamiętać, że dobry copyrighter praca jego wymaga stałego pogłębiania wiedzy, a także kreatywności i zaangażowania.

Copywriter portfolio

Możemy poszczycić się wieloma dokonaniami, jednak uważamy, że najlepszym sposobem na udowodnienie naszych umiejętności, są wszystkie zrealizowane do tej pory zadania i zadowoleni klienci. Na koncie SEO mamy naprawdę pokaźną ilość wykonanych zleceń, która wciąż rośnie! Nie wierzysz lub być może wciąż się wahasz? Zleć nam zadanie do wykonania. Otrzymasz najwyższej jakości teksty na stronę internetową w krótkim terminie. Nie zawiedziemy Cię, możesz być pewien. Każdy klient jest dla nas priorytetem, a zlecenia realizujemy z równym zapałem i profesjonalizmem, niezależnie od trudności zadania! Każdy copywriter zatrudniony w naszej firmie, wkłada maksimum umiejętności i doświadczenia, byś Ty mógł być top 10 w wyszukiwarce Google! Dlatego zachęcamy do skontaktowania się z nami w celu uzgodnienia szczegółów ewentualnej współpracy!

Na czym polega content marketing?

Content marketing jest to nic innego, jak strategia, która polega na pozyskiwaniu jak największej liczby klientów przy pomocy atrakcyjnych i przydatnych treści. Ten rodzaj marketingu bazuje na jednostronnym przekazie reklamowym, który jest skierowany na budowanie długoterminowych, ale i również stabilnych relacji, w które angażuje się zarówno osoby promujące treści, a także ich odbiorców. Oprócz popularyzacji marek, zadaniem content marketingu jest też stworzenie podstaw do budowania widoczności w wyszukiwarce Google. Ponadto publikowanie oraz promocja wysokiej jakości treści powoduje, że użytkownicy udostępniają dobre treści, co też może skutkować poprawą pozycji w wyszukiwarce. Takie treści będą mogły znaleźć się na stronie internetowej klienta, ale i też social media powiązane z firmą mogą być wzbogacane w odpowiednio przygotowane teksty.

Czy copywriting SEO jest ważny?

W momencie, kiedy strony internetowe, prowadzące sprzedaż różnego rodzaju produktów, zaczęły przynosić zyski, a strona www została określona wizytówką firmy, wówczas należało zoptymalizować i odpowiednio dostosować je do potrzeb potencjalnego klienta. Jednak z czasem okazało się, że właściciele stron internetowych i ich pracownicy niezbyt dobrze znają się wytycznych, które panują w wyszukiwarkach internetowych. Dlatego zespół copiwriterów SEO jest przygotowany do pisania tekstów, uwzględniając przy tym działania z zakresu marketingu, które w określonym czasie przynoszą ogromne zyski. Odpowiednio przeszkolony copyrighter SEO jest w stanie napisać dobre treści, które pomogą w promowaniu strony klienta.

Copywriting SEO, poprzedzony latami doświadczeń oraz szkoleniem umiejętności, wciąż zyskuje dzięki kreatywności i ciągłej gotowości do działania naszych specjalistów. Copywriter SEO, to osoba, której nie straszny żaden tekst i stworzy wartościowe teksty na Twoją stronę www. Stale się rozwijamy, dzięki czemu doskonale wiemy, w jaki sposób wykonywać działania SEO w profesjonalny i rzetelny sposób. Nasz zespół składa się z pracowników, którzy znają się na swojej pracy i wiedzą, jak przygotować stronę klienta, by osiągała nieskończenie wiele sukcesów. Zadowolenie klienta pozwala nam się rozwijać w swojej branży, co poszerza nasze zasoby i doświadczenie.

copywriter SEO
Copywriting

Z czym wiąże się praca copywritera?

Jakimi aspektami copywritingu zajmują się nasi copywriterzy? Jakie treści powinny znaleźć się na Twojej stronie? Rozwiń interesujący Cię temat i dowiedz się więcej o tekstach, które tworzymy!

Jeżeli masz firmę bądź prowadzisz jakąkolwiek działalność, którą chciałbyś zareklamować w Sieci i jeśli zależy Ci na tym, by Twoja strona internetowa stała na jak najwyższej pozycji w rankingach wyszukiwania Google, copywriter jest osobą, której potrzebujesz. Pisanie tekstów SEO ma na celu działanie na korzyść przedsiębiorców i ich potencjalnych klientów. Głównym zadaniem poza wyniesieniem witryny jak najwyżej w top Google, jest zainteresowanie potencjalnych klientów oferowanymi przez Ciebie usługami właśnie za pomocą tekstu.

Copywriting to jedna z form reklamy charakteryzująca się tworzeniem treści zgodnie z algorytmami Google. Kluczowa przy tym jest ich rozbudowa, w zgodzie z wciąż zmieniającymi się algorytmami Google.
Posiadamy jedenastoletnie doświadczenie związane z optymalizacją stron internetowych. Dodatkowo nieustannie się doskonalimy nasze umiejętności oraz poszerzamy nasze kompetencje, poprzez prowadzenie wielu kampanii SEO oraz braniu udziału w konkursach, co w większości przypadków zawsze kończyło się sukcesem naszej agencji.

Optymalizacja witryn pod kątem SEO – Search Engine Organization – to działania, których celem jest sprawienie, by osiągały one jak najwyższe pozycje w wyszukiwarce zgodnie z panującym w danym czasie algorytmem.

Chyba każdy doskonale wie, jak ważny w przypadku każdej reklamy, jest odpowiednio skomponowany tekst. Musi on trafić bezpośrednio w gust oraz oczekiwania określonej grupy klientów. Inaczej zabrzmi reklama skierowana w stronę młodzieży, inaczej ta przeznaczona dla fachowców w konkretnej branży, a jeszcze inaczej artykuł dla ludzi starszych, czy rodziców nowo narodzonych dzieci.

Pisanie tekstów reklamowych SEO polega między innymi na umiejętnym rozpoznawaniu tego typu różnic oraz zastosowaniu w praktyce takiej strategii, która pozwoli na profesjonalne nawiązanie więzi z potencjalnym klientem z każdej z grup, jednocześnie zachowując wszystkie zasady wymagane przez daną wyszukiwarkę.

Copywriting należy do content marketingu, czyli tzw. marketingu treści, polegającego na dotarciu za pomocą publikowanych w Sieci tekstów do ściśle określonej grupy odbiorców. Celem content marketingu jest wytworzenie długotrwałej relacji z odbiorcą, dzięki budowaniu wzajemnego zaangażowania obu stron. Wszystkie publikacje mają za zadanie dostarczyć potencjalnym klientom wartościowych i poszukiwanych przez nich informacji dotyczących danej marki, branży, czy produktu, w taki sposób, by później chcieli dzielić się nią z innymi, jednocześnie podnosząc świadomość na temat danej marki, usługi, produktu.

Jednak do treści content marketingowych możemy zaliczyć również te niebędące internetowymi publikacjami, typu:

• ulotki,
• katalogi,
• poradniki,
• prasa branżowa,
• gazetki,
• foldery ulotkach,
• książki.

Natomiast jeśli mówimy o publikacjach internetowych, to składają się na nie między innymi:

• blogi firmowe,
• poradniki,
• wywiady,
• recenzje.
• opisy produktów,
• artykuły,
• webinaria,
• wideo,
• podcasty,
• infografiki,
• raporty.

Dobra treść content marketingowego tekstu powinna charakteryzować się:

• rozpowszechnianiem interesujących, cennych dla potencjalnego klienta treści, które przyciągną jego uwagę oraz wywołają zaangażowanie,
• opieraniu się na wszystkich kanałach przekazu oraz towarzyszeniu klientowi na każdym etapie zakupów.

Obecnie największą popularnością jeśli chodzi o popularyzajcę tekstów oraz linkowanie witryn przez internautów cieszą się takie portale, jak:

• Facebook
• YouTube
• Twitter
• LinkedIn
• blogi branżowe.

Kolejnym zadaniem content marketingu jest optymalizacja stron tak, by zgadzały się z algorytmami Google. Atrakcyjne dla internautów publikacje – takie, które sprawią, że strona będzie wciąż linkowana – znacznie zwiększają jej pozycję oraz wiarygodność.

Treść znajdująca się na stronie, której celem jest znalezienie się w top 10 Google powinna:

zawierać gruntowny i szczegółowy opis oferowanej usługi lub produktu – będzie to zarówno wartościowe dla potencjalnego klienta, jak i dla robotów Google.
być unikatowa – nie powinno się kopiować tekstów z innych stron.
podzielona w odpowiedni sposób.
zawierać właściwie dobrane kluczowe frazy, mimo tego jednak nie być nimi przeładowana.
być zróżnicowana wizualnie – jednolity blok tekstu zniechęci przeglądającego witrynę.
zawierać grafikę – zadziała to w sposób przyciągający uwagę.

Ponadto, witryna powinna zawierać odpowiedni, zgodny z wymaganiami Google, tytuł. Warto umieścić w nim słowo kluczowe oraz nazwę swojej firmy, ponieważ tytuły stron internetowych są widoczne w wynikach wyszukiwania.

Tytuł powinien być oryginalny, tzn. na żadnej z podstron witryny nie może widnieć drugi taki sam. Jego długość nie powinna przekroczyć ilości około 55 znaków. Należy też pamiętać, że te 55 znaków to wartość wyłącznie orientacyjna, ponieważ w wynikach wyszukiwania Google ukazują się napisy, które nie przekraczają szerokości 512 pixeli, co sprawia, że trudno obliczyć dokładną liczbę znaków.

Opisy te łączą się z kodem HTML i są wyświetlane pod tytułem i adresem URL strony w wyszukiwarce. Nie wpływają na pozycjonowanie, lecz jest są istotne, ponieważ to właśnie od nich często zależy to, czy potencjalny klient kliknie naszą witrynę. Nie musi ona być w top 3, jednak jeżeli opis będzie miał siłę przyciągania, możemy mieć więcej wejść na stronę, niż ci na szczycie.

Ten adres powinien być „friendly URL”, czyli opisywać zawartość strony, a także:

być krótki – składać się z maksymalnie 100 znaków
nie zawierać znaków specjalnych typu „?” oraz polskich znaków.

Aby SEO było odpowiednie, grafiki umieszczone na stronie internetowej powinny być odpowiednio skompresowane. Będzie to miało wpływ na szybkie ładowanie strony.
Oprócz tego powinny posiadać alternatywne opisy. Pomoże to odwiedzającemu naszą stronę dowiedzieć się, co jest tematem fotografii w przypadku wolniejszego ładowania się witryny. Poza tym, dzięki temu roboty Google nie będą w stanie odczytać grafik, ale mogą odczytać ich opisy, a co za tym idzie – będą wiedzieć jaka jest tematyka strony.

Zazwyczaj polega to na stworzeniu menu zawierającego linki do wszystkich głównych działów. Najkorzystniejszym wyjściem jest menu w formie tekstu – najlepiej unikać menu w formie obrazkowej oraz tych tworzonych przy pomocy technologii Flash, ponieważ w takich przypadkach, Google nie jest w stanie odczytać pełnej zawartości strony.
Można też linkować pomiędzy podstronami danej witryny. Wystarczy na konkretnej podstronie umieścić linki do innych podstron.

Optymalizacja witryn internetowych to bardzo złożony proces, podczas którego trzeba wziąć pod uwagę i przeanalizować wiele różnych czynników. Jest to jednak niezbędne działanie, jeśli chcemy by prowadzona przez nas działalność rzeczywiście zaistniała w Sieci.

Bardzo często przedsiębiorcy nie przykładają wagi do optymalizacji swoich stron lub nawet nie mają pojęcia o istnieniu nieustannie zmieniających się algorytmów Google, dlatego współpraca z agencjami takimi, jak SEOMOOD jest niezwykle pomocna. Pozwala to właścicielom firm odciążyć się od obowiązku ciągłego dbania o swoją witrynę i zająć się prowadzeniem działalności, jednocześnie pozostawiając stronę w rękach profesjonalistów.

Zapraszamy do kontaktu!

Wyślij e-mail

Zadzwoń do nas