Poza tekstami ważne jest również budowanie i wykorzystywanie bazy linków. Skuteczne pozycjonowanie stron WWW nie obędzie się bez odpowiednio mocnych linków, na co wpływ miały niegdyś katalogi stron, a obecnie stawia się na linki sponsorowane. Nie ma tu jednak prostych przepisów na pozycjonowanie SEO i jedno case study nie sprawi, że będziemy mogli zastosować te same techniki do każdego klienta. Optymalizacja stron pełna jest niewiadomych i wciąż wśród usług internetowych pozycjonowanie jest dla wielu czarną magią. Jeśli chodzi o lokalne pozycjonowanie stron internetowych trzeba też wiedzieć, że dzięki współpracy z konkretną firmą, masz większą szansę na długotrwałe rezultaty, ponieważ odpowiednio zaplanowana strategia SEO z pewnością przyniesie nam efekty na długi czas.
W takim temacie jak pozycjonowanie strony Warszawa, aspekt dotyczący tego, jak działa np. Google Ads, to bardzo istotna rzecz. W przypadku gdy jednak decydujemy się na samodzielną próbę uzyskania wysokiej pozycji naszej strony, wówczas taką wiedzę powinniśmy posiadać. Dlatego też warto jednak podjąć decyzję współpracy z firmą SEO, która ma niezwykle szeroką wiedzę w tym zakresie. Jeśli więc chodzi o pozycjonowanie Warszawa to nie jedyne miasto, czy też lokalizacja, na obszarze której można działać. Pamiętaj o tym, że jeśli Twoja strona jest rozpoznawalna w Sieci i posiadasz coraz więcej klientów, możliwe jest to, że część z nich będzie umieszczać odnośniki do stron w Twoim serwisie, co może dodatkowo poskutkować jeszcze lepszymi efektami pozycjonowania.
W pierwszej kolejności musimy zaznaczyć fakt, że każde zlecenie jest dla nas wyjątkowe i traktujemy je w indywidualny sposób. Każdy nasz klient ma inne potrzeby, a strony wymagają podjęcia innych kroków. Aby je określić, musimy wykonać audyt SEO. Pozwoli to zdiagnozować problemy, przez które Twoja witryna nie znajduje się w topach. Na tej podstawie będziemy wiedzieć, jaka optymalizacja będzie najefektywniejsza.
Dzięki audytowi poznajemy frazy kluczowe, których brakuje, a muszą znaleźć się w tekście. Wtedy możemy zlecić pracującym dla nas copywriterom stworzenie wyjątkowych tekstów na Twoją stronę. Gwarantujemy, że będą to najlepsze artykuły, ponieważ nasi pisarze oprócz zamieszczenia fraz pilnują także poprawności treści – zarówno tej merytorycznej, jak i językowej.
Teksty na stronie to Twoja wizytówka, ponieważ stanowią pierwszoplanowe źródło wiedzy klientów o Twoich produktach lub usługach. Oprócz funkcji informacyjnej, teksty powinny zachęcać do skorzystania z oferty. Nasi pisarze wiedzą, jak tworzyć teksty o charakterze reklamowym. Wiemy, gdzie znajduje się granica między skutecznym marketingiem, a nachalnością i przeładowaniem treścią.
Oprócz dostosowania do fraz kluczowych i reklamy, nasze teksty są na jak najlepszym poziomie merytorycznym. Potencjalnego klienta nie można wprowadzać w błąd nieprawdziwymi informacjami, dlatego copywriterzy starannie przygotowują się przed rozpoczęciem pracy. To właśnie dlatego artykuły pisane przez naszych pracowników stoją na najwyższym możliwym poziomie.
Dbamy także o poprawność językową. Styl musi być dopasowany do charakteru prowadzonej działalności, nie pozwalamy sobie na błędy ortograficzne czy interpunkcyjne. Dbałość o takie szczegóły to cecha, której brakuje copywriterom z niedoświadczonych agencji. My nie piszemy tylko dla algorytmów Google – chcemy, aby teksty były jak najlepszą reklamą Twojej strony i biznesu.
Doskonałej jakości teksty to nie jedyne narzędzie służące pozycjonowaniu. W tym celu stosujemy także linkowanie. Jest to bardzo efektywny sposób uzyskania wyższych miejsc strony. Posiadamy całkiem spore zaplecze mocnych linków, więc pozycjonowanie dzięki nim staje się skuteczniejsze. W momencie, gdy pracownicy umieszczają linki do Twojej witryny, tworzą sieć linków URL.
Pozostając przy takiej metodzie, możemy zaproponować linki sponsorowane, czyli skorzystanie z kampanii Google AdS (dawniej Google AdWords). Taki system reklamy opieramy na płatnych linkach, które wyświetlają się nad pozostałymi wynikami w wyszukiwarce. Takie działanie najskuteczniej zwiększa widoczność oraz zasięgi i przyciąga nowych klientów. Odbiorcy najchętniej klikają właśnie w te linki, które znajdują się w pierwszej kolejności, a pierwsze są te sponsorowane.
Jak podchodzimy do kampanii AdS? Musimy ustalić konkretny budżet, który chcesz przeznaczyć na te działanie. Bierzemy uwagę docelowych odbiorców i zasięg. W dalszej kolejności korzystamy z naszych sprawdzonych narzędzi i ustalamy kluczowe frazy (podobnie jak w przypadku tekstów). Następnie stworzymy taką kampanię reklamową, która z perspektywy klienta będzie atrakcyjna oraz przejrzysta. Stale kontrolujemy sytuację i jeśli trzeba będzie dostosujemy metody – wszystko po to, żeby taka akcja promocyjna okazała się sukcesem.
Co jeszcze można zrobić, aby przyciągnąć uwagę klientów? Jeżeli nie posiadasz jeszcze swoich mediów społecznościowych, warto je założyć. Oczywiście, jak wspominaliśmy wcześniej, oficjalna strona interesuje klientów najbardziej, jednakże warto mieć w zanadrzu i taką formę kontaktu, a przede wszystkim – reklamy. W przypadku biznesu prowadzonego na terenie Gdyni może okazać się to szczególnie korzystne. Przedsiębiorstwa znajdujące się w miastach nastawionych na turystykę są chętnie obserwowane na portalach społecznościowych. Można więc to wykorzystać i zareklamować się na takich stronach.
W naszej ofercie znajduje się możliwość poprowadzenia social mediów – Facebooka czy nawet Instagrama. Odpowiedzialny za to pracownik stale będzie konsultował z Tobą plan postów. Takie działanie poszerzy grono klientów i na pewno przekona do skorzystania z usług lub kupienia produktu.