Pozycjonowanie stron
w Warszawie

Pozycjonowanie SEO Warszawa

Internet to wciąż stosunkowo nowe medium i jako takie potrzebuje nowoczesnych form promocji. Prowadząc stronę lub sklep internetowy, najbardziej powinno nam zależeć na widoczności, a tej nie zdobywa się dziś za pomocą reklam telewizyjnych czy bilbordów. Promocja serwisu w wynikach organicznych może przynieść ogrom korzyści dla Twojego biznesu. Jeśli więc chcesz podnieść Twoją stronę na wyższą pozycję, co niewątpliwie będzie przyczyną lepszej widoczności strony – wówczas nasze usługi pozycjonowania z pewnością pomogą Ci w tym. Najważniejszym jest pojawianie się w odpowiedziach na zapytanie stawiane w Google’u. W obecnych czasach do wyszukiwarki Google kierujemy się praktycznie z każdą potrzebą, a to, które strony pokazywane są jako pierwsze, wcale nie zależy od popularności, czy też wiarygodności strony. Pozycja w wynikach wyszukiwania to przede wszystkim kwestia umiejętności pozycjonera. Dlatego też wysokie pozycje w wyszukiwarce osiągają te strony, które nawiązują współpracę z odpowiednimi specjalistami. Trzeba pamiętać, że w tym właśnie celu potrzebne jest zastosowanie słów kluczowych, które z kolei zwiększą pozycję Twojej strony internetowej.

Pozycjonowanie jest trudnym tematem i istnieje wiele różnych firm pozycjonerskich, jednak sporo właścicieli stron internetowych zwyczajnie lekceważy ten temat, skupiając się na innych aspektach prowadzenia takiej strony. Niestety, myśląc w ten sposób robimy ogromny błąd. Internet nas rozleniwił i praktycznie z każdym zapytaniem kierujemy się właśnie do wyszukiwarki. Co więcej, rzadko kiedy wychodzimy poza kilka pierwszych pozycji, nie mówiąc już o czymkolwiek poza top 10. Dlatego też marketing internetowy jest bezużyteczny, gdy nawet najbardziej dopieszczona i intuicyjna strona znajduje się na kilkunastej pozycji po wpisaniu odpowiedniej frazy w Google’u. Pozycjonowanie sklepów internetowych jest z tego powodu zupełną podstawą i najlepszą drogą do ściągnięcia tłumów nowych klientów. Skuteczne pozycjonowanie stron www to coś, co trudno będzie nam uzyskać bez profesjonalnej agencji SEO.

najlepsze pozycjonowanie stron Warszawa

Co się kryje za tajemniczym skrótem "SEO"?

Pozycjonerzy stanowią trzon każdej agencji SEO, a te trzy literki wzięły się od angielskiego Search Engine Optimization, czyli optymalizowanie strony pod wyszukiwarkę. Google ma bowiem swoje algorytmy, które nieustannie przeszukują Internet, wyławiając strony najbardziej pasujące do danych zapytań. Co ma największy wpływ na te algorytmy? Tego dokładnie nie wie nikt, a każdy pozycjoner ma jedynie teorie testowanie własnymi metodami. Do tego Google często dokonuje zmian w algorytmach, do których firmy SEO muszą jak najszybciej się dostosować albo wypadną z obiegu. Tutaj najważniejsze jest doświadczenie dotyczące pozycjonowania stron i szybkie dostosowywanie się do nowych wymagań wyszukiwarki.

Agencja SEO, czyli wspomniane usługi zajmujące się takim przedmiotem jak pozycjonowanie stron z pewnością posiada specjalistów, którzy zajmą się poprawą jej pozycji. Jeżeli więc zależy Ci na lepszej widoczności strony, wówczas warto zacząć współpracę z profesjonalną firmą. Taka agencja SEO pozwoli Ci na znalezienie większej liczby potencjalnych klientów, a dzięki temu Twoją stronę znaleźć będzie można na terenie całej Polski. Jednakże w tym temacie trzeba też wiedzieć, że nierzadko bardziej skuteczne okazuje się lokalne pozycjonowanie stron. W tym celu możliwe jest np. pozycjonowanie stron internetowych Warszawa. Warto również wiedzieć, że usługa SEO, a więc właśnie usługa pozycjonowania stron internetowych, jest dziś jedną z najczęściej wybieranych wśród klientów, którym zależy na promocji własnej firmy w Sieci. A przecież doskonale wiemy, że Internet to w dzisiejszych czasach największe źródło komunikacji oraz dotarcia do potencjalnego klienta. Trzeba również wiedzieć, że SEO stanowi jedynie część procesu jakim jest pozycjonowanie stron. Wyróżniamy wiele poszczególnych elementów składających się na ten cały proces, który niewątpliwie potrafi przynieść rewelacyjne efekty.

Pozycjonowanie SEO należy zacząć od kompleksowego audytu. Dopiero wtedy firma jest w stanie określić, jaka jest pozycja wyjściowa i jakich zmian należy dokonać przed rozpoczęciem procesu pozycjonowania. Każda strona internetowa jest inna, dlatego też będzie wymagała innych zmian, a te mogą być dosyć inwazyjne. Niewłaściwie zbudowana strona główna, przebudowanie podstron, błędy w kodzie strony, czy chociażby niepoprawne opisy META – szczegółów tego typu są setki i audyt SEO większego serwisu może zająć nawet parę dni. Jest to jednak kluczowe dla zmaksymalizowania potencjału takiego portalu, także nie warto zapierać się i nie zgadzać na zmiany, bo późniejsze efekty nie będą zbyt zadowalające. Innymi elementami takiego pozycjonowania są np. analizy i poprawy nagłówków, struktury danego serwisu, czy też chociażby nawigacji. Oprócz tego sprawdzane są też różnorodne aspekty techniczne, takie jak obsługa na urządzeniach mobilnych (co jest dziś bez wątpienia jedną z najistotniejszych kwestii), szybkość działania witryny (gdyż nie oszukujmy się, że jest to również jedno z kluczowych aspektów, pozwalających na zachęcenie możliwych klientów do pozostania na stronie, bądź nawet skorzystania z konkretnych usług), czy też poszczególne przekierowania. Tak więc agencja SEO Warszawa musi wykonać odpowiedni audyt, żeby zoptymalizować wszystkie niezbędne elementy dotyczące danej strony www. Nie bez powodu więc korzystanie z takich usług jak nasze, pozwoli Ci na skuteczne pozycjonowanie w wyszukiwarce Google. Dzięki pozycjonowaniu, to nie Ty będziesz szukał swoich klientów, lecz oni Ciebie! Warto więc pamiętać o tym, że ten proces różni się nieco w porównaniu do np. różnorodnych kampanii w mediach społecznościowych, i to ze strony klienta wychodzi poszczególna inicjatywa, gdyż mają określoną potrzebę, którą być może Twoja firma spełni. Jednak aby tak się stało, pozycja Twojej strony www powinna znajdować się na pierwszej stronie. W innym wypadku możliwość znalezienia Twoich usług zdecydowanie maleje.

Naturalnie najlepszym wyjściem jest rozpoczęcie współpracy z pozycjonerem już na etapie projektowania strony internetowej. W ten sposób agencja może działać u podstaw, kontrolując budowanie serwisu i implementując wszystkie elementy, które są istotne z punktu widzenia SEO. Tylko tak możemy od samego początku dbać o jak najwyższą liczbę potencjalnych klientów sklepu internetowego, czy o jak największy ruch na stronie. Przy okazji wzrasta również atrakcyjność portalu dla reklamodawców, co nie pozostaje bez znaczenia. Pozycjonowanie stron internetowych powinno być zatem podstawą w przypadku jakiejkolwiek strony w Sieci. Doświadczona agencja, zaczynając współpracę z Tobą, zapewni Ci odpowiednią analitykę i profesjonalne doradztwo. Bezpieczeństwo poszczególnych klientów oraz zdobycie ich zaufania powinno być absolutną podstawą do zbudowania ciekawej relacji, dzięki której wspomniana współpraca będzie przebiegać prawidłowo i bez żadnych, zbędnych komplikacji. Ważne jest dla na dobro naszych klientów, dlatego też stawiamy nie tylko na jakość pracy, ale również na podtrzymanie wzajemnego szacunku oraz właśnie zaufania. Mimo, iż wiele z nas może uważać, że takie skuteczne pozycjonowanie Warszawa nie jest zbyt skomplikowane – nic bardziej mylnego. Nie bez powodu zajmuje się tym tak wielu specjalistów. Zespół profesjonalistów od SEO z pewnością pomoże nam stworzyć odpowiednią i dobrze dopracowaną strategię związaną z niczym innym jak pozycjonowanie strony, która z kolei w znaczący sposób pomoże zwiększyć ruch w serwisie, co oczywiście wiąże się ze zwiększeniem liczby nowych klientów.

Posiadamy duże doświadczenie w pozycjonowaniu stron w Warszawa.
Skontaktuj się z nami już teraz!

Efekty naszych działań

100 %
Wzrost pozycji strony
0 %
Wzrost ruchu na stronie
%
Wzrost konwersji i sprzedaży
Wzrost widoczności pozycjonowanej przez nas strony
Pozycje na stronie związanej z przemysłem meblowym
Pozycje na stronie związanej z nauką jazdy
pozycjonowanie stron internetowych Warszawa

Co jest najważniejsze w pozycjonowaniu stron?

Jak już wspomnieliśmy, proces pozycjonowania rozpoczynamy audytem. Następnie rozpoczynają się właściwe działania firmy pozycjonującej, czyli tworzenie treści i linkowanie – dwa filary SEO SEM. To pierwsze to po prostu teksty, jakie widnieją na stronie. Powinny być one dostosowane do fraz kluczowych, na których chcemy się skupić, czyli hasłach wpisywanych przez użytkowników w wyszukiwarce Google, które pasują do naszej strony. Nie chodzi tu jednak o zwyczajne zamieszczenie w danym tekście takich słów kluczowych – istotne są rozmaite frazy, długość tekstu, liczba nagłówków oraz wiele innych elementów. Zadaniem pozycjonera jest stworzenie odpowiednich wytycznych takiego artykułu, a następnie zlecenie napisania go doświadczonemu copywriterowi. Tutaj główną rolę odgrywa pojęcie content marketing. Warto wiedzieć, że odpowiednia optymalizacja, content marketing wewnętrzny, czy też link building przekładają się właśnie na wysokie pozycje w wyszukiwarce Google nie tylko odpowiednich słów kluczowych bądź fraz kluczowych, ale również tzw. fraz długiego ogona. Zastanawiasz się, co to może oznaczać? Otóż są to pytania, które zazwyczaj napisane są w dość nietypowy sposób, bądź po prostu bezpośredni i skonkretyzowany, co niewątpliwie ma przełożenie na fakt, iż mogą być one wpisywane przez większości nieco bardziej świadomych użytkowników. To pozwala na widoczność serwisu na wiele zapytań, które będą generować ruch na stronie. 

W sytuacji wybierania copywritera należy jednak uważać. Najprościej zlecić to agencji copywriterskiej, która skupia osoby zajmujące się pisaniem tekstów na zamówienie, jednak jeden taki pisarz nie jest równy drugiemu i często jakość zamawianych treści nie jest zbyt dobra. Taki tekst nie powinien spodobać się wyłącznie robotom Google’a, ale ważna jest również jego wartość merytoryczna, gdyż będzie opublikowany na stronie i wszyscy odwiedzający go zobaczą. Z tego też powodu należałoby zwrócić uwagę, by ciekawie przedstawiał tematykę serwisu i był reprezentacyjny. Nasza firma posiada zespół profesjonalnych copywriterów, dzięki którym nie musimy każdorazowo szukać kogoś z zewnątrz i wiemy, że korzystamy z możliwie najlepszych treści.

Poza tekstami ważne jest również budowanie i wykorzystywanie bazy linków. Skuteczne pozycjonowanie stron WWW nie obędzie się bez odpowiednio mocnych linków, na co wpływ miały niegdyś katalogi stron, a obecnie stawia się na linki sponsorowane. Nie ma tu jednak prostych przepisów na pozycjonowanie SEO i jedno case study nie sprawi, że będziemy mogli zastosować te same techniki do każdego klienta. Optymalizacja stron pełna jest niewiadomych i wciąż wśród usług internetowych pozycjonowanie jest dla wielu czarną magią. Jeśli chodzi o lokalne pozycjonowanie stron internetowych trzeba też wiedzieć, że dzięki współpracy z konkretną firmą, masz większą szansę na długotrwałe rezultaty, ponieważ odpowiednio zaplanowana strategia SEO z pewnością przyniesie nam efekty na długi czas. W takim temacie jak pozycjonowanie strony Warszawa, aspekt dotyczący tego, jak działa np. Google Ads, to bardzo istotna rzecz. W przypadku gdy jednak decydujemy się na samodzielną próbę uzyskania wysokiej pozycji naszej strony, wówczas taką wiedzę powinniśmy posiadać. Dlatego też warto jednak podjąć decyzję współpracy z firmą SEO, która ma niezwykle szeroką wiedzę w tym zakresie. Jeśli więc chodzi o pozycjonowanie Warszawa to nie jedyne miasto, czy też lokalizacja, na obszarze której można działać. Pamiętaj o tym, że jeśli Twoja strona jest rozpoznawalna w Sieci i posiadasz coraz więcej klientów, możliwe jest to, że część z nich będzie umieszczać odnośniki do stron w Twoim serwisie, co może dodatkowo poskutkować jeszcze lepszymi efektami pozycjonowania. 

Pozycjonowanie strony jest czasochłonne!

Nie ma się co oszukiwać – praca pozycjonera jest żmudna i wymaga czasu, by przynieść oczekiwane efekty i trafić na pierwsze miejsca wyników wyszukiwania. Zamiast na całą Polskę, zdecydowanie łatwiej zdobywa się topy poprzez pozycjonowanie lokalne i tutaj możemy zaoszczędzić trochę czasu i pieniędzy. Lokalne pozycjonowanie na wybrane miasta (tak więc zamiast „pozycjonowanie stron” celowalibyśmy raczej we frazy i słowa kluczowe typu „pozycjonowanie stron Warszawa”) sprawia mniej trudności przede wszystkim z uwagi na mniejszą konkurencję i łatwiejsze pozyskiwanie klientów, choć w odpowiednio mniejszych liczbach. Nie należy przy tym patrzeć na nie jak na ograniczanie swojego marketingu internetowego. Mniejsze firmy mogą w ten sposób się rozwinąć i dopiero po pewnym czasie będą gotowe na podbicie ogólnopolskiego rynku.

Decydując się na SEO pozycjonowanie stron pomaga rozwijać całe biznesy, co jest kolejną rzeczą przemawiającą za skorzystanie z usług agencji. Ważne jest to, aby w odpowiedni sposób zapoznać się ze szczegółowymi informacjami dotyczącymi zarówno zalet współpracy z taką agencją jak i z wadami zajmowania się tym na własną rękę oraz dostępnymi mitami, które na temat takich usług jak pozycjonowanie stron wciąż powszechnie krążą w Internecie. Otóż przede wszystkim, jeśli decydujesz się na podjęcie czynności związanych z pozycjonowaniem samemu, powinieneś liczyć się z tym, że w takim przypadku istnieje pewne ryzyko wyboru złej strategii działań. Trzeba przecież mieć świadomość tego, że sam nie posiadasz i nie dysponujesz takimi narzędziami, czy też zasobami, jakimi dysponuje poszczególna SEO agencja. Branża ta dziś rozwija się w niewiarygodnie szybkim tempie, zatem trzeba mieć odpowiednią wiedzę dotyczącą nie tylko procesu jakim jest pozycjonowanie strony, ale również w zakresie takich zjawisk jak long tail, działań związanych z Google Maps, wspomnianym już wcześniej link building, czy też Google Ads. Trzeba również wiedzieć, że jeśli np. chodzi o pozycjonowanie stron Warszawa (a więc pozycjonowanie lokalne), wówczas jest to dosyć czasochłonne zajęcie. Aspekt ten nie dotyczy jedynie takiej czynności jak pozycjonowanie stron internetowych w wyszukiwarce Google, ale także wiąże się z pisaniem poszczególnych artykułów i oryginalnych treści oraz dodawaniem ich do katalogów i blogów, co pochłania niewątpliwie dużą ilość czasu.

Jednym z zagrożeń dla klienta firmy SEO jest ryzyko trafienia na oszusta lub niedoświadczonego pozycjonera. Oszust będzie chciał zawierać jak największe umowy, nie dostarczy regularnych raportów, a na zarzuty o brak prac, zasłoni się on nieprzewidywalnymi algorytmami Google’a. Początkująca agencja może wypróbować zbyt wiele pomysłów na polepszenie pozycji w wynikach, przez co zaśmiecą domenę i nie pozwolą jej wejść wyżej, nie mówiąc już o ewentualnym banie. Niezależnie od tego, jaka trafi się oferta pozycjonowanie stron powinno być powierzane z uwagi na renomę firmy, a nie koszty. W zależności od tematyki stron cennik może się różnić, ale też jeśli mowa o czymś niszowym, nikt nie będzie brał dużych pieniędzy za lepszą widoczność strony. Pamiętajmy też o tym, że jeśli pozwolimy na pozycjonowanie stron Warszawa, czy też każde inne pozycjonowanie lokalne, wówczas poszczególna SEO agencja zastosuje indywidualne podejście do każdego z klientów. W związku z tym możemy liczyć na to, że firma ta zadba o nasze potrzeby i podejdzie do tematu bardzo profesjonalnie. Jeśli interesuje Cię pozycjonowanie strony Warszawa, zachęcamy do nawiązania współpracy z nami. Oczywiście często wśród różnorodnych firm, którym zależy na uzyskaniu wyższej pozycji w wyszukiwarce Google, pojawia się zasadnicze pytanie, związane z kosztami takiej usługi. Trudno jednoznacznie określić konkretną kwotę, dlatego możliwa jest bezpłatna wycena, dzięki której poznasz koszta poszczególnych usług i całokształtu współpracy.

SEO w Warszawie
Warszawa SEO

Kilka słów o Google Adwords i social mediach

Jeśli współpraca z pozycjonerem się nie udała lub ktoś zwyczajnie nie ufa temu, czym się zajmujemy, pozostają mu kampanie Google. Google Ads, bo o nich mowa, polegają na wykupieniu sobie miejsca reklamowego w wynikach wyszukiwania. Proste, zdecydowanie szybsze niż zwyczajne pozycjonowanie i… pełne ukrytych wad. Co z tego, że strona widnieje ponad zwykłymi wynikami po wyszukaniu danych fraz, skoro jest oznaczona jako reklama i wielu internautów zwyczajnie je ominie? W końcu ludzie zwykle nie ufają reklamom. Kolejną sprawą jest płatność, do której dodajemy małą kwotę za każde kliknięcie w naszą stronę internetową na takim promowanym miejscu. To szybko się sumuje i może w niektórych przypadkach przygnieść klienta samym rachunkiem.

Inną i zdecydowanie lepszą metodą jest próba zaistnienia w magicznym świecie pod nazwą media społecznościowe. To właśnie one pozwolą nam na uzyskanie lepszych efektów, gdyż social media w dzisiejszej dobie rozwijają się w niesamowicie szybkim tempie i bez wątpienia jest to jak najbardziej korzystny sposób na rozwój i promocję Twojej firmy. Oprócz tego niektóre pozytywne komentarze w social media mogą pomóc w uzyskaniu jeszcze większej liczby klientów. Jest to więc niewątpliwie jeden z najskuteczniejszych sposobów do popularności w Internecie, co w pozytywny sposób odbije się na działalności Twojej firmy. Jeśli jednak masz pewne wątpliwości i obawy, Google pozycjonowanie to równie dobra opcja, oczywiście w rękach umiejętnego pozycjonera.

W przypadku sklepów internetowych pozycjonowanie powinno być obowiązkową decyzją każdego ambitnego przedsiębiorcy. To dzięki działaniom SEO będziemy w stanie jak najlepiej rozruszać nasz biznes, tworząc ogromny ruch użytkowników. Nic dziwnego, że wśród właścicieli tych stron pozycjonowanie jest popularniejsze. Wszystkie sklepy i strony internetowe potrzebują odwiedzających. Szczególnie gdy naszym miejscem działania jest Warszawa pozycjonowanie stron przynosi widoczne efekty. Jedynym, o czym trzeba pamiętać, to żeby powierzyć swój serwis profesjonalnej firmie. Dlatego też, jeśli Twoim miejscem funkcjonowania danej firmy jest Warszawa, wówczas pozycjonowanie stron Warszawa jest jak najbardziej możliwe. Zachęcamy do skontaktowania się z nami w celu poznania więcej szczegółów konkretnej współpracy. Zależy nam na efektywnej i miłej współpracy, dlatego też staramy się zawsze właśnie o to dbać.
Sprawdź nasz cennik pozycjonowania stron lub Pozycjonowanie Szczecin.

Agencja interaktywna
w Warszawie

Sprawdź pozycjonowanie stron w Warszawie

Zapraszamy do kontaktu!

Wyślij e-mail

Zadzwoń do nas