Cennik pozycjonowania w naszej firmie – ile kosztuje pozycjonowanie strony?

Abonament

1. Frazy lokalne w bardziej konkurencyjnych miastach – Warszawa, Łódź, Poznań itp. Abonament w zależności od branży abonament już od 600 zł netto!

2. Frazy lokalne w mniej konkurencyjnych miastach – Szczecin, Świnoujście, Radom, Kielce, Płock itp. Abonament w zależności od branży abonament już od 500 zł netto!

3. Sklepy, serwisy internetowe i frazy ogólne – zwykle rozliczenie w formie samego abonamentu. Ceny zaczynają się nawet od 1000 zł netto w górę!

Hybryda

1. Frazy lokalne w bardziej konkurencyjnych miastach – Warszawa, Łódź, Poznań itp. Abonament 400 zł netto + premie za pozycje w zależności od branży.

2. Frazy lokalne w mniej konkurencyjnych miastach – Szczecin, Świnoujście, Radom, Kielce, Płock itp. Abonament 300 zł netto + premie za pozycje w zależności od branży.

3. Sklepy, serwisy internetowe i frazy ogólneabonament 800 zł netto + premie za pozycje lub za ruch w zależności od branży.

Chętnie poprawimy pozycje Twojej strony! prześlij zapytanie o ofertę

Wzrost widoczności pozycjonowanej przez nas strony
0 %
Wzrost pozycji strony
0 %
Wzrost ruchu na stronie
0 %
Wzrost konwersji i sprzedaży

Pozycjonowanie stron cennik - na jakiej podstawie go ustalamy?

Jeśli chcesz skorzystać z profesjonalnych usług pozycjonowania stron, na pewno interesujesz się cennikiem. Chcielibyśmy móc przedstawić konkretne kwoty, na które powinieneś być przygotowany, jednakże pozycjonowanie jest procesem zbyt złożonym na jednoznaczną wycenę. W cenę wchodzi wiele procesów, a nad poszczególnymi etapami czuwa wielu pracowników.

Ile zatem kosztuje pozycjonowanie?

Cennik pozycjonowania nie może być stały i uniwersalny, ponieważ klienci mają różne potrzeby oraz oczekiwania i często dokonujemy różnych działań, aby stronę doprowadzić do wysokich miejsc. Dlatego wycenę pozycjonowania robimy za każdym razem inaczej, indywidualnie dla każdego klienta. Przedstawimy Ci, co robimy i na jakiej podstawie ustalamy kosztorys.

Pierwszym czynnikiem, który wpływa na ceny pozycjonowania, są nasi pracownicy. Pracuje dla nas cały sztab ludzi, którzy dbają o to, aby miejsce Twojej strony internetowej w wynikach wyszukiwania było jak najwyższe. Część kadry zajmuje porządny audyt SEO. Na początku sprawdzamy w profesjonalnym programie, jak wygląda sytuacja w top 10 – ile znaków średnio zawierają strony i jakie frazy się tam znajdują. Porównujemy wtedy Twoją stronę z tymi na najwyższych miejscach.

Bierz pod uwagę, że taki indywidualny audyt nie jest wykonywany jednorazowo. Zaczynamy od strony głównej, jednakże musimy dokładnie przeanalizować każdą podstronę. Chcemy, aby Twoja witryna w wyszukiwarce Google zajęła wysokie pozycje nie na jedną frazę, lecz na wiele. Posiadamy najnowocześniejsze oprogramowanie na rynku, co pozwala nam w skuteczny i lepszy sposób ustalić techniczne wytyczne. Przekłada się to rzecz jasna na cenę, ale firmy korzystające ze starszych i tańszych w utrzymaniu programów nie dadzą tak dobrych rezultatów.

Pracują dla nas najlepsi copywriterzy

Kiedy określimy liczbę znaków i dobór fraz kluczowych, przekazujemy tekst naszym copywriterom. Piszą oni profesjonalne i merytoryczne teksty dosłownie na każdy temat. Jednakże potrzeba czasu poświęconego na dokładny research, aby artykuły były doskonałe. Użycie fraz kluczowych to jedno, natomiast przystępność dla odbiorcy to kolejna sprawa. Wiele firm pozycjonerskich pisze teksty, które są dobrze odczytywane przez Google, ale nie przez ludzi. Treść musi być poprawna nie tylko pod kątem SEO, ale także musi nieść wartość merytoryczną i poprawność językową. Nasi pisarze to specjaliści, którzy dbają o każdy aspekt tworzonego tekstu, co wpływa także na cenę całej usługi. Masz jednak pewność, że otrzymasz wartościowy artykuł.

Podczas wyceny musimy wziąć pod uwagę charakter strony posiadanej przez klienta. Na przykład pozycjonowanie sklepów internetowych wymaga od naszych pracowników umiejętności perswazyjnych – teksty muszą zachęcać do zakupu produktów, lecz taka sugestia nie może być nachalna. Zachowanie takiej równowagi wymaga sporych zdolności i wiedzy. Pozycjonowanie sklepów wymaga także technicznej wiedzy o sprzedawanych artykułach. Content marketing to pojęcie znane naszym pracownikom – wiemy, jak tworzyć treści interesujące dla konkretnych grup docelowych.

Cennik pozycjonowanie z użyciem linków

Samo pisanie tekstów to nie wszystko, co posiadamy w swojej ofercie. Konieczne jest także skuteczne linkowanie, czyli link building. Cena pozycjonowania jest uzależniona w dużej mierze od wykorzystywanych linków. Posiadamy duże zaplecze, które doskonale wpłynie na pozycję Twojej strony, lecz te domeny musimy utrzymać. Posiadane zaplecze także wyróżnia nas na tle innych firm – są to sprawdzone i mocne linki.

Cena zależy więc od dziedziny oraz charakteru strony, liczby pisanych tekstów przez naszych pisarzy i czasu, który muszą poświęcić na research. Pozycjonowania nie ułatwia Google AdWords. Potencjalni odbiorcy często klikają w linki sponsorowane lub te znajdujące się na pierwszej stronie. Dlatego tak ważne jest, abyś znalazł się w topach. Dokładamy więc wszelkich starań, aby Twoja strona pojawiła się na jak najwyższych pozycjach.

Szczególnie traktujemy pozycjonowanie lokalne. Frazy wtedy bywają trudniejsze, więc nasi pisarze potrzebują nieco więcej czasu, aby umieścić je w poprawny sposób do tekstu. Wymagane są także odpowiednie linki. Niektórzy klienci chcą także, abyśmy prowadzili im social media, na przykład strony na Facebooku lub Instagramie. Wtedy w cenę wchodzi ta dodatkowo usługa, a nie jedynie pozycjonowanie strony.

Jak widać, koszt pozycjonowania uzależniony jest od naprawdę wielu czynników. Jeśli jesteś zainteresowany naszą ofertą, prosimy o kontakt – ustalimy wtedy kosztorys odpowiadający działaniom, które podejmiemy w przypadku właśnie Twojej witryny. Na pewno znajdziesz się o wiele wyżej wśród wyników wyszukiwania i zauważysz chociażby w Google Search Console znaczny wzrost ruchu na stronie.

pozycjonowaniem cennikiem

Chcesz wiedzieć więcej?

Jeśli Twój biznes chce zaistnieć w internecie, pozycjonowanie strony www to Twój obowiązek!

Największym, aktualnie funkcjonującym potencjałem marketingowo – sprzedażowym jest prowadzenie strategii marketingowej, opartej o dobrej jakości usługi pozycjonowania stron.

Powinieneś mieć świadomość o panującym przekonaniu, że strony będące wyżej w wynikach wyszukiwania są bardziej zaufane, dlatego to konkretnie z nich potencjalni klienci korzystają najczęściej. Poprzez pozycjonowanie witryny zobaczysz potrzeby Twoich klientów, sprawdzając jakie zdania szukają oni najczęściej. Dostarczy Ci to ogromną wiedzę o Twojej branży i Twoich klientach oraz Ci pozwoli podążać za bardzo szybko zmieniającą się modą.

Nie możesz też zapomnieć o fakcie, że im częściej klient ogląda Twoją markę, tym większe zdobywa do niej zaufanie i tym bardziej zaczyna ją lubić. Budowanie świadomości marki jest kolejnym plusem dobrego pozycjonowania strony.

Pozycjonowanie strony to zwiększanie jej widoczności w wynikach wyszukiwania – uzyskanie jak najwyższej pozycji w kolejności wyświetlania. Około 90% użytkowników nie sprawdza więcej niż jednej strony wyników, dlatego naszym celem jest ścisła dziesiątka rezultatów wyszukiwania. SEO, daje Twojej firmie dostęp do ogromnego rynku: z wyszukiwarki Google korzysta aż 97% wszystkich użytkowników Internetu!

To, ile ludzi wejdzie na Twoją witrynę zależy głównie od jej pozycji w rezultatach wyszukiwania oraz zdania, które wpisuje klient w swoją wyszukiwarkę. Na pierwszą, wyszukaną pozycję wejdzie aż 51% użytkowników! Jeśli chcesz aby Twoja firma się rozwijała przez budowanie swojej marki online, zwiększać sprzedaż towarów poprzez budowanie internetowego kanału dystrybucji oraz powiększać ruch na Twojej stronie – pozycjonowanie strony jest dokładnie dla Ciebie!

Skuteczne ruchy w zakresie pozycjonowania stron www zapewnią Twojej witrynie doskonałą i wysoką pozycję w wyszukiwaniach. Działania mają na celu poprawę wszelkich składowych, które mają znaczący wpływ na pozycję witryny w wynikach wyszukiwania. Elementy te są powiązane z treściami na stronie, jej znajomością wśród klientów oraz jej dobrym funkcjonowaniem.

Zdobycie założonych pozycji i późniejsze ich utrzymanie polega na dobrym przygotowaniu treści na stronę, umieszczaniu konkretnych słów kluczowych i nagłówków, usprawnianiu funkcjonowania witryny, szczególnie prędkości jej ładowania oraz pozyskiwaniu linków z innych adresów www, na przykład poprzez marketing szeptany.

Pozycja, którą Twoja strona uzyska w wyszukiwarce nie jest dana na zawsze. Może ona zmieniać się codziennie, poprzez ciągłe zmiany w algorytmach Google i ciągle rozwijającą się wraz z Tobą konkurencją. Dlatego też pozycjonowanie stron www wymaga prowadzenia skutecznych działań na bieżąco, dlatego, że pierwsze wyniki w wyszukiwarce to ciągły wyścig, który jest oparty na złożonych procesach.

SŁOWA KLUCZE

SEO pozwala na osiąganie wysokich wyników na liście wyszukiwania pod unikatowymi frazami, które są najważniejszymi elementami w pozycjonowaniu strony. Polega ona na umieszczaniu odpowiednich fraz w odpowiednich miejscach na Twojej stronie, zachowując przy tym formę przystępną dla użytkownika.

Powinny być one często wyszukiwane przez potencjalnych klientów, bardzo mocno powiązane z Twoją firmą i ofertą na stronie www oraz nie mogą być zbyt ogólne.

Pozycjonowanie Twojej witryny to:
rozwój Twojego biznesu przez zwiększanie grupy odbiorców,
większa widoczność Twojego biznesu w internecie i zwiększenie świadomości o jego istnieniu,
poprawa wizerunku Twojej marki, poprzez zwiększenie jej wiarygodności,
dotarcie do dokładnej grupy docelowej potencjalnych klientów, którzy szukają skonkretyzowanych usług,
zwiększenie ruchu na Twojej stronie i zainteresowania Twoją ofertą,
wyświetlanie Twojej oferty przed konkurencją.