Na czym polega SEO pozycjonowanie?
Najpierw wykonywany jest audyt SEO. Dzięki temu możemy znaleźć kłopoty, przez które dana strona nie jest na topowych pozycjach i możemy wprowadzić wymagane kroki. Jest to tak zwana SEO optymalizacja. Kluczowe frazy określić można na podstawie działalności prowadzonej przez konkretnego konsumenta i charakteru jego internetowego serwisu. Są one wymagane do tego, aby zdołać przygotować treści bogate w te słowa. Czemu wykorzystanie kluczowych fraz jest tak niesamowicie istotne? Gdyż jest to jeden z wielu aspektów analizowanych przez firmę Google. Często wykorzystuje się technikę "długiego ogona" (ang. long tail), czyli kluczowych słów posiadających więcej niż 3. wyrazy. Dokładamy wszelkich starań, by napisane przez naszych specjalistów teksty spełniały swoją rolę w pozycjonowaniu i jednocześnie stały na wysokim poziomie merytorycznym. Umiemy zawrzeć najbardziej skomplikowane słowa kluczowe, łącznie z długimi ogonami, do tekstu w taki sposób, iż są poprawne językowo i stylistycznie.
Proces pozycjonowania bywa długotrwały (choć występują wypadki, gdy witryna podskakuje o kilka pozycji do góry już po kilku minutach od pierwszych działań), dlatego warto wykazać się opanowaniem. Występują sektory, przy których konieczne jest trochę więcej cierpliwości - wszystko zależy od danego przypadku, jednak zrobimy co w naszej mocy, żeby rezultaty były odczuwalne błyskawicznie. Działamy w branży pozycjonowania stron www od długiego czasu i możemy śmiało stwierdzić, że znaczne rezultaty naszych wysiłków można zobaczyć po paru tygodniach. To zazwyczaj okres potrzebny na efektywne pozycjonowanie strony www. Zdecydowanie zobaczysz wzrost aktywności na stronie www po takim czasie.
Piszemy teksty przyjemne dla oka odbiorców internetowego portalu, lecz także skuteczne podczas pozycjonowania. Wiele przedsiębiorstw koncentruje się wyłącznie na kwestiach technicznych, takich jak analityka online, case study, content marketing, nawet tworzenie serwisów internetowych. Czynniki te rzecz jasna są niezwykle istotne i im również poświęcamy wiele uwagi, podobnie jak wyżej wspomniane niedoświadczone firmy. One zapominają jednak o tym, iż teksty znajdujące się na witrynie internetowej konsumenta służą też identyfikacji wizualnej.
Artykuły znajdujące się na internetowych portalach nie powinny zawierać niezgodnych z prawdą informacji. Na witrynę nie wejdą klienci z przypadku - oni wiedzą, czego szukają i czego chcą. Jeżeli widzą kardynalne niejasności w tekstach, czują uprzedzenie do reszty oferty} i to jest zrozumiałe. I między innymi dlatego przykładamy ogromną uwagę do treści, które zawieramy.
Najbardziej istotna jest strona główna, gdyż to do niej w pierwszej kolejności trafiają klienci, lecz dbamy również o każdą podstronę. Zrobimy szczegółową analizę i napiszemy artykuły na każdą z podstron, która będzie tego wymagała. Dzięki temu znajdziesz się na dobrych pozycjach na dużą ilość kluczowych fraz, nie tylko tę jedną, główną.