Wszystkie podstrony naszej strony firmowej

Wpisy

  • Czy SEO też ma wakacje?
    Sezon ogórkowy w pełni. W wielu branżach okres letni może kojarzyć się z lekkim zastojem. W biznesie internetowym również można to zaobserwować, szczególnie jeśli chodzi o niektóre usługi. Jednak nie oznacza to, że podczas wakacji lub "poza sezonem" nie warto działać nad poprawą widoczności w Sieci. Korzyści w pozycjonowaniu w okresie wakacyjnym można odczuć nie […]
  • Oj, oj jak zwykle SEOMOOD wie więcej
    Dzisiejszy wpis będzie krótki. Dziś widać spore ruchy w serpach, mamy do czynienia z kolejnym update rdzenia algorytmu. Strony z dobrze podbitym autorytetem domeny poszły dziś mocno w górę: Ewidentnie widać w jakim kierunku podążają zmiany algorytmu. Budowa autorytetu domeny staje się kluczowym aspektem każdej kampanii SEO. Niezależnie czy pozycjonujemy sklep, stronę lokalną czy afiliację. […]
  • Jak wyjść z filtra po update?
    Strona spadła po update? Domena całkiem straciła widoczność? Skutecznie odbudujemy pozycje i ruch Strona spadła po update? Domena całkiem straciła widoczność? "site:" domeny w wyszukiwarce pokazuje kilka wyników? Strona ewidentnie otrzymała nowy rodzaj kary powiązany z update'ami potocznie zwanymi w branży SEO "medycznymi". Skrót YMYL oznacza: Twoje pieniądze albo życie (Your Money or Your Lif). Zaliczają się […]
  • Google Moja Firma - co warto wiedzieć
    Jeśli chcesz dowiedzieć się więcej na temat danej firmy, gdzie najczęściej zaglądasz? W poszukiwaniu opinii, coraz częściej wiele osób zwraca się w stronę ocen, które można wystawiać firmom, znajdującym się w Google Moja Firma. Dzięki tej opcji, każdy z użytkowników może podzielić się swoją opinią odnośnie hoteli, restauracji, kin, galerii handlowych, a także różnych firm, […]
  • Reklamy, których nie zobaczysz w social mediach
    Wojny między Signalem a WhatsAppem ciąg dalszy Nie od dzisiaj wiadomo, że nasze dane w Sieci nie są do końca prywatne. Osoby korzystające z portali społecznościowych, powinny o tym wiedzieć w szczególności. Samo zalogowanie się i kliknięcie "Lubię to" pod postem jednego z obserwowanych profili, jest monitorowane i rejestrowane przez platformy takie jak chociażby Facebook […]
  • Yoast SEO - co warto wiedzieć o tej wtyczce
    Yoast SEO to wtyczka, którą można zainstalować do WordPressa. Jest ona bardzo popularna, ponieważ pozwala ona na zarządzanie SEO na danej stronie www. Do tego nie jest zbyt skomplikowana, więc każdy bez problemu powinien potrafić z niej korzystać na co dzień. Oczywiście gdyby wtyczka Yoast SEO nie posiadała wielu funkcji, ten post z pewnością byłby […]
  • Optymalizacja strony www pod SEO
    Aby móc skutecznie pozycjonować swoją witrynę w Internecie, należy zwrócić szczególną uwagę na właściwą optymalizację strony. Jest to jedna z podstaw, której trzeba poświęcić czas, szczególnie na samym początku działań. Często w przypadku fraz kluczowych, które nie są zbyt konkurencyjne, optymalizacja strony internetowej może przyczynić się do poprawy pozycji. Na jakie elementy w takim razie […]
  • Kodowanie i czynniki techniczne OnSite
    Kodowanie i czynniki techniczne ✅ - czynniki techniczne OnSite
  • Przekierowania – czynniki techniczne OnSite
  • Indeksowanie i widoczność w wyszukiwarkach - czynniki techniczne OnSite
  • SEO a mapy Google
    Nie każdy wie, że wiele strategii marketingu internetowego obejmuje również pozycjonowanie w Mapach Google. Dlaczego? Jakiś czas temu Google zaczęło dosyć mocno zwracać uwagę i wyróżniać w wynikach wyszukiwania wizytówki firm. Z pewnością niektórzy zauważyli, że podczas wpisywania dowolnej frazy w połączeniu z miastem (np. "restauracja Warszawa"), w wynikach wyszukiwania pojawiają się lokale oznaczone w […]
  • Internetowe rewolucje Google - poznaj podstawy marketingu za darmo
    Wiele osób, które poruszają się na co dzień w Internecie, z pewnością chociaż raz trafiło na kurs Google o nazwie "Internetowe Rewolucje" lub słyszało o jego istnieniu. Niejeden pewnie zastanawiał się, czy rzeczywiście opłaca się poświęcać swój wolny czas na darmowe kursy internetowe, które mogą okazać się bezużyteczne. Czy kurs marketingu Google rzeczywiście jest w […]
  • Test SEO – linkowanie tylko z PBN i techniczna optymalizacja część 2
    Pierwsza część testu tutaj -> https://seomood.pl/test-seo-linkowanie-tylko-z-pbn-i-techniczna-optymalizacja/ Założenia dalszej części testu:Budżet : 1500 zł miesięcznie (taki sam)Linkowana domena : obecnie już prawie roczna domenaLinkowanie z PBN: 50 PBN na wygasłych domenach (Expirkach) 50 PBN na nowych domenach, podlinkowanych publicznymi miejscówkami, do wpisów zrobiony mocny podlink z publicznych miejscówek Optymalizacja (było i jest aktualnie robione): tworzenie nowych […]
  • Test SEO - linkowanie tylko z PBN i techniczna optymalizacja
    Założenia testu:Budżet : 1500 zł miesięcznieLinkowana domena : wiek pół roku, podlinkowana z publicznych miejscówekLinkowanie z PBN: 100 PBN na wygasłych domenach (Expirkach) 100 PBN na nowych domenach, podlinkowanych publicznymi miejscówkami Optymalizacja: analiza contentu w kategoriach przy pomocy specjalistycznego oprogramowania wdrożenie zoptymalizowanego contentu oraz optymalizacja linkowania wewnętrznego Cel testu : Sprawdzić jakie efekty daje techniczna […]
  • Case study technicznej optymalizacji treści i linkowania z PBN
    Zdecydowaliśmy się na przeprowadzenie pozycjonowania serwisu w branży filmowej. Przeprowadzona została techniczna optymalizacja, wprowadzony zoptymalizowany content oparty na danych, a także dalsze linkowanie spowodowało duży wzrost. Dzięki tym czynnikom mogliśmy zaobserwować jak pozycja strony zaczęła piąć się ku górze. Naszym celem było zwiększenie widoczności i pozyskanie dużej ilości ruchu, dlatego też podjęliśmy kilka działań w […]
  • SEO vs. Ads, czyli najlepszy sposób na marketing w Sieci
    Pandemia nadal trwa w najlepsze i raczej nie widać jej końca, dlatego też wielu przedsiębiorców szuka opcji, które pozwolą im na dalsze działanie, mimo ewentualnej kwarantanny. Wielu z pewnością zdecyduje się na zainwestowanie w reklamę w Google Ads, czy też na Facebooku. Z kolei inni wolą działać wielotorowo i decydują się na skorzystanie z SEO. […]
  • Czy możesz pomóc agencji SEO w pozycjonowaniu?
    Wielokrotnie pojawiały się pytania od klientów, którzy wyrażali chęć pomocy w procesie pozycjonowania: Czy mogę Wam jakoś pomóc? Nie należy się dziwić, że niektórzy są zainteresowani całym procesem i chcieliby wspomóc specjalistów. SEO jest procesem, w którym najlepsze efekty pojawiają się dzięki współpracy ekspertów oraz usługobiorców, więc istnieje wiele aspektów, w których zaangażowanie klienta jest […]
  • Dobry post na FB - czyli jaki?
    Nie da się ukryć, że w marketingu ogromną rolę odgrywają social media. Szczególnie w Polsce króluje Facebook, chociaż powoli dogania go Instagram. Jednak dzisiaj zajmiemy się postami na tym pierwszym. Prowadząc firmę, warto jest mieć swój fanpage, na którym będziemy regularnie publikować różnego rodzaju wpisy. Jednak powstaje pytanie: Jak skonstruować wpis, który przyciągnie zainteresowanie użytkowników? […]
  • Czy da się samodzielnie wypozycjonować stronę?
    SEO na przestrzeni lat się zmienia, a z roku na rok działania ewoluują, dochodzą nowe strategie, rozwijają się umiejętności pozycjonerów, a także dostępne są coraz to nowsze narzędzia. Wraz z ewolucją SEO, pozycjonowanie staje się coraz bardziej wymagające. Kiedyś samodzielne pozycjonowanie na podstawowym poziomie było jak najbardziej możliwe i w miarę opłacalne, jednak wraz z […]
  • W jaki sposób wyceniane są usługi SEO?
    Na to, ile trzeba będzie zapłacić za pozycjonowanie, ma wpływ wiele czynników. Wiadomo, że dla wielu osób, im niższa cena, tym większe zainteresowanie ofertą. W branży jaką jest SEO, cenniki są na prawdę różnorodne. Niektórzy chcą za swoje usługi tylko kilkaset złotych, a w innych agencjach, cennik zaczyna się od kilku tysięcy na start. Od […]
  • Dlaczego warto być na wysokich pozycjach w Google?
    Wysoka pozycja w Google to ważna kwestia, szczególnie dla tych witryn, które prowadzą sprzedaż internetową. Jeśli nie jesteś widoczny w Sieci, nikt nie trafi na Twoje produkty, to chyba proste, prawda? Jednak zamiast rzucać ogólnikowymi hasłami, warto zastanowić się, co tak naprawdę daje wysoka pozycja w wyszukiwarce. Aby zacząć temat, warto poznać pojęcie CTR, czyli […]
  • Czy warto zatrudnić w swojej agencji copywritera?
    Dzisiejszy wpis jest raczej kierowany do osób, które prowadzą swoją własną agencję SEO i zastanawiają się nad tym, czy inwestycja w swoich własnych pisarzy jest opłacalna. Jeśli jesteś klientem, chcesz pozycjonować swoją stronę i zastanawiasz się, czy napisać tekst samemu, czy zlecić go profesjonaliście - mamy wpis również na ten temat. Zatem jesteś właścicielem firmy […]
  • Blog firmowy a SEO
    Niektórzy mogą się zastanawiać, czy warto mieć na stronie również zakładkę z blogiem lub aktualnościami. Przecież czasy, w których blogi były niezwykle popularne, już dawno minęły, a z założenia, że i takt nikt nie będzie śledził nowych wpisów na stronie firmowej, wychodzi sporo osób. Dlatego też wiele firm decyduje się na ominięcie tego typu form […]
  • Na jakie frazy kluczowe warto pozycjonować swoją stronę?
    To oczywiste, że pozycjonowanie strony internetowej może przynieść znacznie większy ruch chociażby w sklepach (lecz nie tylko w sklepach). To właśnie z tej przyczyny warto zdecydować się na działania SEO i pozycjonować się na konkretne frazy kluczowe. Jednak jak je wybrać? Jak wyselekcjonować te najlepsze, dzięki którym będziesz sprzedawać swoje usługi czy produkty? Najważniejsze są […]
  • Czy w dobie koronawirusa warto się pozycjonować?
    Niektórzy z pewnością się zastanawiają, czy rzeczywiście warto jest rozpocząć lub nadal kontynuować działania SEO na swojej stronie. Wielu przedsiębiorców z pewnością chce ograniczyć koszty do minimum, żeby móc dalej kontynuować swoją działalność. Dlatego więc powstaje pytanie, czy pozycjonowanie to jedna z tych rzeczy, które powinny zostać wstrzymane? Nie spodziewaj się nagłych wyników Kiedy wprowadzono […]
  • Przewaga pozycjonowania organicznego nad Google Ads
    Marketing internetowy przybiera różne formy - można by pokusić się nawet o stwierdzenie, że cel uświęca środki i nieważne jak, ważne, by klienci zaglądali na Twoją stronę internetową. Jednak czy faktycznie metoda, dzięki której jesteś widoczny w Sieci, nie ma znaczenia? Czy osiągniesz dokładnie takie same efekty pozycjonując się organicznie, jak i wybierając kampanię Ads? […]
  • Czy pozycjonowanie long tail się opłaca?
    Podczas pozycjonowania z pewnością prędzej czy później natkniemy się na long tail, czyli długi ogon. Ma on szczególne znaczenie podczas pozycjonowania sklepów internetowych, ponieważ akurat w tej branży klienci wręcz uwielbiają wpisywać długie frazy, ponieważ chcą jak najdokładniej określić swoje potrzeby. Jednak powstaje pytanie, czy takie przydługie frazy rzeczywiście będą odpowiednie do pozycjonowania? Otóż w […]
  • Czy na pewno tekst nadaje się do odrzucenia?
    Kiedy posiadasz swoją stronę internetową, jest to oczywiste, że chcesz, by treści opublikowane na niej wyglądały jak najlepiej. Wierzysz, że zlecenie pisania tekstów agencji SEO to świetny pomysł i otrzymasz produkt najwyżej jakości. W końcu pracują tam doświadczeni copywriterzy, którzy wiedzą jak zachęcić do zakupu czy skorzystania z usług. Tacy pisarze powinni popisywać się również […]
  • O czym warto pamiętać, stawiając nową stronę internetową?
    Podczas budowania strony, należy brać pod uwagę kilka aspektów, które mogą okazać się niezwykle istotne. Warto pamiętać, żeby jeszcze przed zleceniem jej, lub stworzeniem jej samemu, określić to, jaki jest cel danej strony. Dlaczego? Ponieważ taka strona jest narzędziem, które ma przynosić zyski, a także informować potencjalnych klientów o tym, czego mogą oczekiwać od naszej […]
  • Reklama w Sieci - dlaczego warto?
    Nie raz wspominaliśmy o tym, że "reklama dźwignią handlu" - prowadząc swój biznes, po prostu trzeba zainwestować w odpowiednio dobraną strategię marketingową. Bez tego w dzisiejszych realiach ani rusz. Konkurencja nie śpi i musisz udowodnić, że w swojej branży to właśnie Ty zasługujesz na uwagę potencjalnych klientów. Jednak jak tego dokonać? Czy wysoka jakość oferowanych […]
  • Granica między reklamą, a nachalnym polecaniem produktu
    Jeżeli jesteś copywriterem, pewnie nie raz zdarzyło Ci się tworzyć opisy produktów do sklepów internetowych. Być może pisałeś teksty dla firm, które zajmują się różnymi usługami. W każdym z tych przypadków należy opracować taką treść, która oprócz poinformowania potencjalnego klienta o charakterze oferty będzie także zachęcała do transakcji. Reklama jest dźwignią handlu - tak mówi […]
  • Dlaczego Twoja strona powinna być responsywna?
    Na przestrzeni lat, sposób przeglądania Internetu znacznie się zmienił. Każdego roku coraz więcej użytkowników preferuje korzystanie z Sieci nie przy pomocy komputera lub laptopa, raczej kierując się w stronę urządzeń mobilnych. Nic w tym dziwnego, ponieważ smartfon jest pod ręką i można na nim szybko sprawdzić potrzebne nam informacje, czytać dłuższe artykuły, robić zakupy oraz […]
  • Czy ważne jest prowadzenie swoich mediów społecznościowych?
    Social media są nieodłączną częścią dnia milionów ludzi na całym świecie. Sprawdzanie aktualności na Facebooku, przeglądanie zdjęć na Instagramie, a także oglądanie filmów w serwisie YouTube, to jedne z najpopularniejszych form spędzania wolnego czasu. Środki masowego przekazu już dawno zastąpiły radio, telewizję, prasę, a nawet same surfowanie w Internecie. To z pewnością nie jest tylko […]
  • W jaki sposób wkomponować trudne frazy do tekstu?
    Frazy to największa zmora wszystkich copywriterów. Pisarze z powołania często mają polot i fantazję, ale nawet najlepsza osoba w swoim fachu napotyka czasem barierę w postaci frazy nie do użycia. Oczywiście dla naprawdę zdolnego copywritera nie istnieją "frazy nie do użycia" - dobry pisarz wplecie do artykułu dosłownie każde hasło, tym bardziej że frazy stanowią […]
  • Czy da się pozycjonować stronę za darmo?
    Pozycjonowanie jest to proces, który ma na celu poprawić pozycję witryny w wyszukiwarce. Nie jest to łatwe zadanie, jednak dzięki temu można sprawić, że strona stanie się widoczna, a pozycja będzie generować więcej ruchu. Zatem pozycjonowanie jest niezmiernie przydatne, szczególnie dla osób prowadzących własny biznes lub zajmujących się sprzedażą w Internecie. Wielu jednak zastanawia się, […]
  • Szybkie pisanie – pomoc copywritera?
    Często pożądaną cechą copywritera jest umiejętność szybkiego pisania. Może być to zaletą – dzięki szybkiemu pisaniu copywriter może zrealizować o wiele większą liczbę zleceń (co przekłada się oczywiście na zarobki). Z drugiej strony klient dostaje tekst znacznie szybciej, a to sprawia, że jest on zadowolony ze współpracy i być może wróci z kolejnymi zadaniami lub […]
  • Toksyczne linki – czyli największy mit branży SEO
    Toksyczne linki to mit. Żaden link nie szkodzi, a sposób użycia tych linków bywa niewłaściwy. Zaszkodzić może sposób użycia linków, a nie same linki Linki same w sobie nie zaszkodziły żadnej domenie, najprawdopodobniej ich sposób użycia zaszkodził. Jest tak między innymi dlatego, że branże i frazy kluczowe są różne.Przykładowo mając 1000 dobrze rankujących miejscówek (miejsc, […]
  • Jak rozpocząć naukę pozycjonowania?
    Dzisiaj proponujemy krótki wpis o tym, jak obecnie rozpocząć naukę pozycjonowania stron. Jak załapać podstawy i jak dalej rozwijać się w tej trudnej tematyce. Bariera wejścia w branżę SEO staje się z roku na rok coraz większa. Wiele zmian algorytmu w ciągu roku czy rosnące koszty pozycjonowania to jedne z głównych przyczyn coraz większej trudności […]
  • Content Marketing – dlaczego jest istotny?
    Dla każdego właściciela strony internetowej kluczową sprawą są odbiorcy. Przede wszystkim osobom prowadzącym sklepy internetowe zależy na potencjalnych klientach, którzy odwiedzą stronę i zachęceni ofertą dokonają zakupu. A klienci zwracają uwagę na naprawdę wiele kwestii – strona musi być przede wszystkim funkcjonalna i intuicyjna, a treści powinny być przyjazne dla odbiorcy. To właśnie na treściach się […]
  • Siedem grzechów głównych copywritera
    Jeśli pracujesz długo jako copywriter, możesz pomyśleć w pewnym momencie, że nie ma już dla Ciebie zleceń niemożliwych i wszystkie realizujesz perfekcyjnie. Niestety, mylić się jest rzeczą ludzką i nawet najbardziej doświadczony pisarz może popełniać pewne błędy. Jednak dzisiaj chcemy przyjrzeć się niekoniecznie drobnym błędom, a problemom, które mogą naprawdę utrudniać Ci życie. Jakie są grzechy główne […]
  • Dlaczego warto zlecić pozycjonowanie profesjonalistom?
    Jeśli prowadzisz swoją stronę internetową, na pewno chcesz, aby była ona widoczna w Sieci. To prawda, że dziś kupujemy więcej online czy wybieramy usługi (kosmetyczkę, fryzjera, gastronomię lub hotele) na podstawie informacji znalezionych w Internecie. Więc zawsze na pewnym etapie swojej internetowej działalności pomyślisz o pozycjonowaniu, by zwiększyć widoczność swojej strony. Być może pomyślisz, że samodzielnie […]
  • Czy do pisania tekstów SEO potrzebne są specjalne narzędzia?
    Pewnie wielu początkujących copywriterów zastanawia się, czy do pisania artykułów SEO potrzebne są specjalne narzędzia, czy wystarczą nam wyłącznie nasze umiejętności pisarskie. Oczywiście nasze zdolności to rzecz najważniejsza i nie ma co do tego najmniejszych wątpliwości. Jednak jeżeli istnieje możliwość sprawienia, że nasza praca będzie łatwiejsza i bardziej efektywna, to dlaczego mielibyśmy tego nie wykorzystać? […]
  • Niech klient będzie Twój, czyli jakie triki stosować, aby tekst SEO był bardziej atrakcyjny
    Nie od dziś copywriterzy zastanawiają się nad tym, co poprawić w swoich tekstach, aby w jeszcze korzystniejszy sposób trafiały do klientów. I wierzcie mi, nie dotyczy to wyłącznie ludzi raczkujących w tej branż, lecz nawet największych profesjonalistów. Na początek jednak, kiedy dopiero zaczynamy tworzyć teksty SEO, należy zaznajomić się z podstawowymi trikami wartymi zastosowania, żeby […]
  • Copywriting SEO – jak pisać profesjonalne i reklamowe teksty
    Myślę, że wiele osób, które czują się na siłach w pisaniu, prędzej czy później zacznie zastanawiać się nad copywritingiem. Niekoniecznie każda się tym zajmie, ale wydaje się, że większość ludzi czerpiących przyjemność z pisania choć raz pomyśli o tym, czy nie byłoby dobrze zarabiać pisząc reklamy lub teksty SEO. I faktycznie, biorąc pod uwagę błyskawiczny […]
  • Case study pozycjonowania sklepu w konkurencyjnej branży motoryzacyjnej
    Sklep w konkurencyjnej branży motoryzacyjnej. Techniczna optymalizacja sklepu i systematyczne linkowanie sklepu mocnymi linkami pozwoliło na wzrosty. Budżet na pozycjonowanie: poniżej 2000 netto miesięcznie Cel: zwiększenie widoczności sklepu i pozyskanie dużej ilości ruchu Działania które były podejmowane: analiza contentu w kategoriach przy pomocy specjalistycznego oprogramowania wdrożenie zoptymalizowanego contentu oraz optymalizacja linkowania wewnętrznego sklepu pozyskanie linków do […]
  • Jak stworzyć i indeksować mapę strony? Sitemap a pozycjonowanie.
    Tworzenie mapy strony Mapa strony służy przede wszystkim do prawidłowej indeksacji całej struktury strony internetowej. Do stworzenia strony można wykorzystać gotowe wtyczki jeśli strona stoi na którymś z popularnych CMS. Dla CMS WordPress mogę polecić wtyczkę https://pl.wordpress.org/plugins/google-sitemap-generator/ Za pomocą tej wtyczki można w łatwy sposób wygenerować mapę strony która będzie się sama aktualizować. Format mapy […]
  • Czy warto dodać stronę do katalogów stron SEO w 2018?
    Katalogi stron w SEO Katalogi stron w pozycjonowaniu są od dawna. Jako najprostszy sposób zdobywania linków, katalogi swego czasu były bardzo popularne. Właściwie większa część katalogów powstała właśnie jak miejsca pod linki dla pozycjonerów. W tamtym czasie popularne były także masowe dodawarki do setek lub nawet tysięcy katalogów. Przykładowo swego czasu bardzo popularny był program […]
  • Konfiguracja pliku .htaccess a pozycjonowanie
    Przy optymalizacji stron i sklepów internetowych często spotykamy się z koniecznością konfiguracji pliku .htaccess. W tym artykule opisałem podstawową konfigurację pliku .htaccess która może dotyczyć niemalże każdej strony www. 1. Pierwsza rzecz od której zawsze zaczynamy, to wybranie adresu strony z www lub bez www. Przekierowanie adresu z www na adres bez www RewriteEngine On […]
  • Pierwsze miejsce w konkursie SEO NutriProfits
    Za nami konkurs SEO organizowany przez program partnerski NutriProfits. Mimo trudnego czasu dla takich konkursów, ta edycja konkursu seo miała wyjątkową frekwencję – zgłosiło się 20 osób. Konkurs polegał na pozycjonowaniu stron na określone frazy suplementów diety, na wielu europejskich rynkach. Frazy dotyczyły rynków: Polska, Włochy, Hiszpania, Niemcy, Francja, Szwecja oraz Portugalia. Konkurs trwał od 16 października 2017 do 21 stycznia […]

Szukasz sprawdzonej

Agencji SEO?

Najpopularniejsze na nasze stronie - sprawdź koniecznie
Seomod pozycjonowanie
Niemcewicza 26/415
IV piętro
71-520 Szczecin
+48  736 090 601
biuro@seomood.pl