Content Marketing – dlaczego jest istotny?

Dla każdego właściciela strony internetowej kluczową sprawą są odbiorcy. Przede wszystkim osobom prowadzącym sklepy internetowe zależy na potencjalnych klientach, którzy odwiedzą stronę i zachęceni ofertą dokonają zakupu. A klienci zwracają uwagę na naprawdę wiele kwestii – strona musi być przede wszystkim funkcjonalna i intuicyjna, a treści powinny być przyjazne dla odbiorcy. To właśnie na treściach […]

Dlaczego teksty są ważne pod kątem SEO?

Unikalne i wartościowe treści zamieszczane każdego dnia w Sieci, są niezmiernie istotnym elementem każdej strony. To dzięki odpowiednio skonstruowanemu tekstowi strona przyciąga nie tylko potencjalnych klientów, ale również zyskuje aprobatę u wyszukiwarki Google, przez co zaczyna zyskiwać wyższe pozycje. Ze względu na to, należy zwracać szczególną uwagę na treści zamieszczane na stronie www. Czy treści […]

Pozycjonowanie lokalne – dlaczego warto?

To, że tradycyjne SEO jest niezwykle potrzebne, wyjaśniliśmy już w jednym z poprzednich wpisów. Tam też pisaliśmy o tym, że pozycjonowaniem powinni zająć się profesjonaliści. Jednak czasem ogólnokrajowe pozycjonowanie może okazać się nieskuteczne. Ten problem dotyczy lokalnych firm, które w dalszym ciągu nie będą osiągały wyższych zarobków, jeśli w ich punktach nie pojawią się klienci […]

Podsumowanie roku 2019 w branży SEO – co się zmieniło, a co nie?

W 2019 w SEO działo się naprawdę dużo, w sumie jak zwykle. Google nie dało czasu na nudę seowcom. Jednakże wszystkie aktualizacje algorytmu uderzały głównie w grupę branż YMYL (ang. Your Money or Your Life), więc szczególnie seowcom obsługującym tą grupę branż się nie nudziło;) Aktualizacje w niewielkim stopniu dotykały inne branże, małe biznesy lokalne […]