Seomod pozycjonowanie logo

Pozycjonowanie stron Gdańsk

Jeśli jesteś firmą z Gdańska lub okolic i zależy ci na zwiększeniu ilości telefonów od klientów lub na większej sprzedaży swoich produktów  i usług, zdaj się na nas.

Mamy duże doświadczenie w pozycjonowaniu stron internetowych dla fraz lokalnych lub ogólnopolskich.






    Pozycjonowanie Gdańsk - bądź widoczny w Sieci

    Jesteś właścicielem biznesu i prowadzisz go na terenie Gdańska? Zapewne posiadasz w takim wypadku także swoją stronę internetową – to jeden z elementów kampanii internetowego marketingu. Czy jesteś jednak pewien, że trafiasz do maksymalnej liczby odbiorców? Jeżeli Twoja strona nie jest odwiedzana tak często, jakbyś chciał, to warto zdecydować się na jej pozycjonowanie. To właśnie skuteczne działania SEO pomagają znaleźć się na wysokich lokatach w Internecie.

    Pozycjonowanie w oparciu o dzielnice: Gdańsk

    Pozycjonowanie może odbywać się również w oparciu o lokalizację i nazwy dzielnic oraz większych osiedl np.

    • Aniołki
    • Brętowo
    • Brzeźno
    • Chełm
    • Jasień
    • Kokoszki
    • Wyspa Sobieszewska
    • Krakowiec-Górki Zachodnie
    • Letnica
    • Matarnia
    • Młyniska
    • Nowy Port
    • Oliwa
    • Olszynka
    • Orunia Górna-Gdańsk Południe
    • Orunia-Św. Wojciech-Lipce
    • Osowa
    • Piecki-Migowo
    • Przeróbka
    • Przymorze Małe
    • Przymorze Wielkie
    • Zaspa-Młyniec
    • Rudniki
    • Siedlce
    • Stogi
    • Strzyża
    • Zaspa-Rozstaje
    • Suchanino
    • Śródmieście
    • Ujeścisko-Łostowice
    • VII Dwór
    • Żabianka-Wejhera-Jelitkowo-Tysiąclecia
    • Wrzeszcz Dolny
    • Wzgórze Mickiewicza

    Dlaczego powinieneś znaleźć się w topach?

    Strony internetowe, które znajdują się na wysokich miejscach w wyszukiwarkach, są częściej odwiedzane przez odbiorców. Czy wiesz, że większość z nas podczas wyszukiwania danych fraz sprawdza tylko pierwszą, ewentualnie dodatkowo drugą, stronę? Jednakże najczęściej korzysta się jedynie z tych początkowych stron. Dlatego jeżeli prowadzona przez Ciebie witryna znajduje się dalej, nie jesteś widoczny dla potencjalnych klientów.

     

    Wielu właścicieli stron internetowych skupia się jedynie na tym, aby stworzona witryna była funkcjonalna i spełniała estetyczne wymogi. Fakt, jest to istotne, ponieważ na takie elementy zwracają uwagę klienci. Jednakże jeżeli nie jesteś na atrakcyjnej pozycji w wynikach wyszukiwania, odbiorcy nie będą mieli okazji ocenić ładnej szaty graficznej. Aby strona była widoczna, potrzebne są skuteczne kampanie SEO. Strony poddawane są pozycjonowaniu nie tylko w celu zwiększenia widoczności w wynikach wyszukiwania. Pozyskanie nowych klientów i zwiększenie dzięki nim zysków to oczywiście przekonujący argument przemawiający za pozycjonowaniem, aczkolwiek nie jedyny. Powszechnie uważa się, że witryny znajdujące się na wysokich miejscach są godne zaufania oraz rzetelne, a świadczone usługi stoją na najwyższym poziomie. Taką firmę darzy się szacunkiem i ufa się jej pracy. To właśnie z tego powodu Twoją stronę należy poddać pozycjonowaniu.

    Pozycjonowanie stron w Gdańsku

    Czy prowadzisz swój sklep stacjonarny na terenie Gdańska? Twoja firma nie musi ograniczać się do danej lokacji – dzięki założeniu sklepu internetowego możesz rozprowadzać swoje produkty na terenie całego kraju, a nawet dalej! Taki sklep warto wypozycjonować na dobrą pozycję, aby poszerzyć grono klientów i zwiększyć Twoje zyski. Jednakże jeżeli Twoja działalność skupiona jest na danym obszarze, więc odbiorcami tych usług powinny być osoby znajdujące się w Gdańsku, powinieneś zainteresować się pozycjonowaniem lokalnym. Czym zajmuje się ten szczególny rodzaj pozycjonowania? To specjalistyczna optymalizacja pod kątem SEO, dzięki której witryna jest lepiej widoczna, kiedy wyszukuje się danych usług lub punktów w obrębie danej lokalizacji. Wyobraź sobie sytuację, w której grupa turystów znajdująca się w Gdańsku poszukuje restauracji. Przecież dobrze wiemy, że to właśnie Twój lokal oferuje najlepsze jedzenie w tym mieście. Ci turyści, zresztą jak większość z nas w dzisiejszych czasach, skorzysta ze swoich smartfonów, aby wybrać jadłodajnię.

     

    Google weźmie pod uwagę ich lokację i między innymi na tej podstawie wskaże odpowiednie miejsce. Jednakże na danym obszarze znajduje się wiele restauracji, a Tobie zależy na tym, aby głodni zwiedzający trafili właśnie do Ciebie. W takiej sytuacji Twoja oferta musi znajdować się na wysokim miejscu w wyszukiwarce. Oczywiście na miejsce restauracji można podstawić jakąkolwiek inną lokalną usługę – fryzjera, mechanika samochodowego, pub, kancelarię adwokacką, biuro nieruchomości. W miastach nastawionych na turystykę konkurencja jest ogromna, dlatego potrzeba skutecznych działań pozycjonujących, aby móc zwiększyć swoje pozycje i zauważyć większy ruch na stronie. Sam Facebook może nie być wystarczający – jest to rzecz jasna bardzo dobra metoda na kontakt z klientem, jednakże to strona internetowa pozostaje najlepszym, oficjalnym źródłem, z którego korzystają potencjalni odbiorcy. To właśnie dlatego pozycjonowanie lokalne jest właśnie dla Ciebie – poszerz grono swoich odbiorców, czerp większe zyski ze swojego biznesu i ciesz się rosnącą reputacją.

    Zdecyduj się na profesjonalistów

    Wybór odpowiedniej agencji SEO to klucz do sukcesu pozycjonowania. Najważniejsze kryterium, którym powinieneś się kierować, to staż i doświadczenie firmy. Pozycjonerzy, którzy działają na rynku długo, udowadniają, że potrafią dostosować się do ciągle zmieniających się zasad skutecznego pozycjonowania. Proces pozycjonowania nie jest tak prosty, jak niestety wydaje się to nowo powstałym agencjom. Nie wystarczy skorzystać jedynie z nowoczesnych oprogramowań, aby uzyskać efekty. Potrzeba wieloletniego doświadczenia, aby móc uplasować stronę klienta na wysokiej pozycji. Agencja SEO musi być stale gotowa na ciągłe aktualizacje Google – jeśli firma utrzymuje się od wielu lat na rynku, masz pewność, że dobrze sobie radzi z tymi zmianami. Liczą się także dobre opinie – zadowoleni klienci i wysokie pozycje stron to najlepsza reklama pozycjonerów.

     

    Dlaczego warto od razu skierować się do grupy doświadczonych SEOwców? Ponieważ nieprzemyślane działania mogą zaszkodzić pozycji strony. Zamiast uplasować się wyżej, spadnie. Naprawienie takich błędów jest możliwe, jednakże trzeba będzie poświęcić na to dodatkowy czas, więc cały proces pozycjonowania się wydłuży. Pamiętaj, że im dłużej znajdujesz się na dosyć niskich pozycjach, tym mniej klientów masz i mniej zarabiasz. Dlatego nie warto tracić czasu i kosztów, a od razu zgłosić się po pomoc do doświadczonego zespołu pozycjonerów. Nasz zespół działa na rynku wiele lat, dlatego masz pewność, że żadna aktualizacja Google nas nie zaskoczy. Podejmowanie przez nas kroki są efektywne i na pewno Twoja strona znajdzie się na wyższych pozycjach. Nie jest nam straszne ani pozycjonowanie ogólnopolskie (a nawet dalej), ani to lokalne – staramy się, aby strony naszych klientów były doskonale widoczne na wiele fraz.

    Pozycjonowanie Gdańsk - co oferujemy?

    Jesteśmy niezwykle skuteczni w swoich działaniach, ponieważ każdego klienta traktujemy wyjątkowo, a do zleceń nie podchodzimy schematycznie. Oczywiście jest kilka kroków rutynowych, które podejmujemy zawsze, jednakże różne projekty wymagają różnych rozwiązań. Pierwszym krokiem jest audyt SEO Twojej strony internetowej. Nowoczesne oprogramowanie pozwala nam na sprawdzenie konkurencji i określenie, jakie występują problemy uniemożliwiające zdobycie topów. W dalszej kolejności określamy frazy kluczowe i inne wytyczne, aby nasi copywriterzy mogli stworzyć unikalne i merytoryczne teksty, które powinny zostać zamieszczone na Twojej stronie. Następnie zlecamy odpowiednią liczbę artykułów pisarzom. Trzymają się oni określonych wcześniej słów kluczowych, aby strona mogła na właśnie te frazy znaleźć się wyżej w wyszukiwarce.

     

    Teksty są bardzo ważnym elementem pozycjonowania, ale przede wszystkim to obligatoryjna część, która powinna znaleźć się na każdej stronie internetowej. To podstawowe źródło informacji odbiorców na temat prowadzonej przez Ciebie działalności. Niezależnie od jej charakteru, treści powinny mieć charakter informacyjny, ale także zachęcający do skorzystania z usługi lub zakupu produktu. W takim też stylu zostaną utrzymane teksty. Nasi pisarze potrafią stworzyć artykuły spełniające wszelkie potrzeby klienta. Po pierwsze, są dostosowane do fraz kluczowych i wymaganej liczby znaków, co pozwoli na skuteczne pozycjonowanie Twojej strony. Po drugie, są to artykuły najwyższej jakości merytorycznej. Dopasujemy się do Twojej branży i możesz mieć pewność, że teksty będą poprawne pod kątem treści.

     

    Wiemy, że na Twojej stronie znajdą się specjaliści w danej dziedzinie i będą oczekiwali informacji zgodnych z prawdą, dlatego teksty pisane są według zasad content marketing’u – skierowane są do ekspertów i nie ma w nich miejsca na błędy. Praca naszych copywriterów skupia się także na poprawności językowej, gdyż błędy ortograficzne i interpunkcyjne to zła reklama dla klientów. Pisarze pilnują, aby każdy tekst był unikalny, poprawny i jednocześnie w nienachalny lecz wciąż skuteczny sposób zachęcał do skorzystania z oferowanych przez Ciebie usług lub produktów.

    Google Ads i linkowanie

    Kiedy teksty na stronę zostaną już stworzone, w dalszej kolejności zabieramy się za linki. To jedna z najbardziej skutecznych metod służących pozycjonowaniu. Pracownicy samodzielnie zamieszczają takie linki do Twojej strony i tworzą wtedy całą sieć adresów URL, które są niezwykle wartościowe. Naszym asem w rękawie jest ogromne zaplecze starannie wyselekcjonowanych linków. Pozwoli to na skuteczne pozycjonowanie Twojej strony internetowej. Oprócz tego przeprowadzamy także skuteczne kampanie Google AdWords (aktualnie Google AdS). Na czym to polega? Jest to system reklamowy oparty na płatnych linkach. Twoja strona pojawi się nad resztą wyników wyszukiwań, co jeszcze bardziej zwiększy szansę na pojawienie się nowych klientów. Taka reklama jest niezwykle skuteczna, ponieważ Twoja strona pojawi się w pierwszej kolejności. Z doświadczenia wiemy, że odbiorcy najczęściej klikają w pierwszej kolejności właśnie w linki sponsorowane. Jeśli zajmujemy się takim reklamowaniem, w pierwszej kolejności ustalamy budżet oraz zasięg kampanii. Następnie opierając się na wiarygodnych narzędziach i naszym doświadczeniu, dobierzemy frazy kluczowe. Potem przejdziemy do stworzenia reklamy, która powinna być zachęcająca dla potencjalnego klienta, komunikatywna i skuteczna.

     

    Dzięki stałym optymalizacjom będziemy stale dostosowywać podejmowane działania, aby reklama odniosła jak największy sukces. Na życzenie klienta w ramach naszej pracy zajmujemy się także mediami społecznościowymi. Poprowadzimy stronę na przykład na Facebooku lub Instagramie. Regularne zamieszczanie interesujących postów zwiększy grono odbiorców o użytkowników tych portali społecznościowych. To istotny element kampanii marketingowej. W oparciu o stałe konsultacje z Tobą opracujemy plan postów, które następnie zamieścimy. Firmy działające na terenie miast turystycznych, takich jak Gdańsk, dużo chętniej są obserwowane przez użytkowników mediów społecznościowych. Dlaczego nie można wykorzystać tego w kampanii reklamowej i próbie dotarcia do nowych odbiorców? Nasze działania regularnie konsultujemy z klientami w postaci raportów, aby byli na bieżąco.

     

    Uzgadniamy wspólnie wiele kwestii, stale informujemy o podejmowanych krokach. Dzięki temu zapewniamy naszym klientom poczucie bezpieczeństwa. Wykonując co pewien czas audyt strony widzimy postępy i o nich także Cię powiadomimy. Czy można przewidzieć, ile potrwa pozycjonowanie? Niestety od razu nie można jednoznacznie określić czasu. Niektóre strony pną się w górę bardzo szybko, inne wymagają nieco więcej działań, przez co rezultat może nieco rozciągnąć się w czasie. Kilka tygodni to optymalny okres, podczas którego należy uzbroić się w cierpliwość i zdać się na nas.

    Cennik za pozycjonowanie w Gdańsku

    Na cennik pozycjonowania składa się wiele czynników. Ustalenie jednej i stałej ceny dla wszystkich klientów jest niemożliwe, ponieważ każda witryna wymaga różnych działań. Są branże mniej bądź bardziej wymagające, w niektórych przypadkach przebicie się przez konkurencję wymaga od nas więcej podjętych kroków, ale mimo wszystko jest możliwe.

     

    Na cenę składa się także wysoka jakość usługi – chociażby świadczy o tym duże zaplecze linków i artykuły o merytorycznej treści pisane pod wiele fraz. Skontaktuj się z nami, abyśmy mogli ustalić kosztorys za usługę. Jeżeli prowadzisz działalność w Gdańsku i okolicach (Trójmiasto: Gdańsk – Gdynia – Sopot), zapraszamy do współpracy. Pozycjonujemy także inne miasta, dlatego zachęcamy do zapoznania się z naszą ofertą. Poszerz grono swoich odbiorców na terenie Gdańska dzięki skutecznemu pozycjonowaniu strony internetowej.

    Wypróbuj nasze usługi

    Specjalizujemy się w marketingu internetowym, zobacz czym się zajmujemy
    Pozycjonowanie
    Oferujemy skuteczne pozycjonowanie stron. Zajmujemy się pozycjonowaniem zarówno małych stron wizytówek, jak i dużych sklepów oraz serwisów internetowych
    Dowiedz się więcej
    Google Ads
    Nasza firma zajmuje się przygotowaniem kampanii Google Ads, ich prowadzeniem oraz dalszą optymalizacją pod jak najwyższą konwersję na stronie docelowej.
    Dowiedz się więcej
    Analityka
    Zajmiemy się profesjonalną analityką internetową Twojego sklepu lub strony. Pomożemy ze zwiększeniem konwersji z różnych źródeł ruchu.
    Dowiedz się więcej
    Strony internetowe
    Tworzymy profesjonalne strony internetowe. Powierzając nam zaprojektowanie strony internetowej, możesz być pewny, że tworzona jest ona zgodnie z najnowszymi trendami.
    Dowiedz się więcej
    Social Media
    Realizujemy skuteczne kampanie w social media: Facebook, Instagram, Twitter. Zajmujemy się także prowadzeniem profili naszych klientów w tych serwisach społecznościowych.
    Dowiedz się więcej
    Marketing szeptany
    Zajmujemy się prowadzeniem szeptanek na forach internetowych. Pozwala to zdobyć zarówno mocne linki do strony, jak i wartościowy ruch.
    Dowiedz się więcej

    Na czym polega SEO pozycjonowanie?

    W pierwszej kolejności wykonujemy audyt SEO. Dzięki temu rozpoznajemy problemy, przez które dana strona internetowa nie znajduje się na wysokiej pozycji i możemy wprowadzić koniecznie działania. To tak zwana SEO optymalizacja. Na podstawie działalności prowadzonej przez danego Klienta i charakteru jego strony internetowej, określa się słowa kluczowe. Są one konieczne do tego, aby móc stworzyć teksty zawierające te hasła. Dlaczego użycie fraz kluczowych jest tak istotne? Ponieważ to jeden z wielu czynników odczytywanych przez Google. Często korzysta się z "długiego ogona" (ang. long tail), czyli słów kluczowych posiadających więcej niż trzy wyrazy. Dokładamy wszelkich starań, aby przygotowane przez nas teksty stały na najwyższym poziomie merytorycznym i jednocześnie spełniały swoją pozycjonującą rolę. Potrafimy wpleść nawet najtrudniejsze frazy, łącznie z długimi ogonami, do tekstu w taki sposób, że są poprawne językowo oraz stylistycznie.

    Proces pozycjonowania bywa długotrwały (choć zdarzają się przypadki, kiedy strona podskoczyła o kilka miejsc w górę już po kilku minutach od pierwszych działań), dlatego warto uzbroić się w cierpliwość. Są pewne dziedziny, przy których potrzeba jej nieco więcej - wszystko zależy od indywidualnego przypadku, ale zrobimy wszystko, aby efekty były widocznej jak najszybciej. Zajmujemy się pozycjonowaniem stron od długiego czasu i z naszych obserwacji wynika, że znaczne rezultaty naszych starań zauważalne są w ciągu kilku tygodni. To optymalny czas na skuteczne strony pozycjonowanie. Po tym czasie na pewno zaobserwujesz wzrost ruchu na swojej witrynie.

    Tworzymy teksty przyjemnie dla oka odbiorców strony, ale także skuteczne przy pozycjonowaniu. Wiele firm skupia się jedynie na kwestiach technicznych, takich jak analityka internetowa, case study, content marketing, nawet tworzenie stron. Oczywiście działania te są niezwykle ważne i im również poświęcamy wiele uwagi, podobnie jak wspomniane niedoświadczone firmy. Zapominają one jednak o tym, że treści znajdujące się na stronie klienta służą także identyfikacji wizualnej.

    Artykuły znajdujące się na stronach internetowych nie mogą zawierać błędnych informacji. Na witrynę nie trafią ludzie z przypadku - wiedzą oni, czego szukają i czego oczekują. Jeśli widzą kardynalne błędy w tekstach, czują się uprzedzeni do pozostałej oferty. Jest to zrozumiałe. Dlatego przykładamy ogromną uwagę do informacji, które zawieramy.

    Najważniejsza jest strona główna, ponieważ to na nią w pierwszej kolejności trafiają odbiorcy, jednakże dbamy również o wszystkie podstrony. Zrobimy dokładną analizę i przygotujemy teksty na każdą z podstron, która będzie tego wymagała. Dzięki temu znajdziesz się na wysokich pozycjach na wiele fraz, nie tylko na tę jedną, główną.

    Dlaczego warto pozycjonować swoje strony?

    Jak już zostało wspomniane to wcześniej - proces ten zwiększa odbiór i widoczność wśród klientów. To bardzo ważna część marketingu internetowego. Strony internetowe, które znajdują się wysoko, są bardziej dochodowe dla swoich właścicieli. Topy świadczą o rzetelności i dobrej jakości proponowanego towaru lub usługi.

    Szczególnie przydatne jest pozycjonowanie sklepów internetowych. Jeśli takowy posiadasz, to oczywiście najważniejszą dla Ciebie kwestią są potencjalni klienci. Im więcej osób zajrzy do sklepu, tym większe jest prawdopodobieństwo zakupów i zysków. To oczywiste - brak klientów równy jest z zerowym zarobkiem. Ale jak odbiorcy mieliby trafić do sklepu internetowego, który nie znajduje się w topach? Wspominaliśmy o tym, że zazwyczaj nie wykraczamy poza pierwszą stronę podczas wyszukiwań. Nawet jeśli znajdujesz się w top 20 lub 30, konkurencja jest zbyt duża. Potencjalny klient znajdzie to, czego poszukuje, zanim dotrze do Ciebie. Dlatego muszą zobaczyć Twoją stronę internetową jak najwyżej się da.

    Szczególnie przydatne jest pozycjonowanie sklepów internetowych. Jeśli takowy posiadasz, to oczywiście najważniejszą dla Ciebie kwestią są potencjalni klienci. Im więcej osób zajrzy do sklepu, tym większe jest prawdopodobieństwo zakupów i zysków. To oczywiste - brak klientów równy jest z zerowym zarobkiem. Ale jak odbiorcy mieliby trafić do sklepu internetowego, który nie znajduje się w topach? Wspominaliśmy o tym, że zazwyczaj nie wykraczamy poza pierwszą stronę podczas wyszukiwań. Nawet jeśli znajdujesz się w top 20 lub 30, konkurencja jest zbyt duża. Potencjalny klient znajdzie to, czego poszukuje, zanim dotrze do Ciebie. Dlatego muszą zobaczyć Twoją stronę internetową jak najwyżej się da. .

    Dlaczego SEOMOOD?

    Skuteczne pozycjonowanie
    Jesteśmy jedna z najlepszych i najczęściej ocenianych agencji marketingu internetowego w Polsce
    14 lat doświadczenia w SEO
    nasi eksperci doskonale wiedzą, jak zająć się Twoją stroną
    Zwiększamy widoczność Twojej strony
    pomożemy Ci wygenerować ruch, zmaksymalizować konwersję i zwiększyć sprzedaż
    Indywidualnie przygotowana kampania
    skupiamy się na potrzebach Klienta, dbając o jego wizerunek w Sieci

    SEO SEM - co powinieneś o tym wiedzieć?

    Czy wszystkie działania przeprowadzane na stronach to SEO? Zagadnienie to jest dosyć szerokie i warto je wyjaśnić, aby mieć pojęcie, czym zajmuje się chociażby nasza firma. SEM to działania dużo szersze, obejmujące oprócz SEO także PPC, czyli Pay Per Click - są to płatne kliknięcia w linki do stron. SEO skupia się jedynie na tym, aby dane strony internetowe pojawiły się w topach.

    Jeszcze do niedawna dobrym sposobem na pozyskiwanie klientów było promowanie się chociażby na Facebooku. Aktualnie bywa, że social media są niewystarczające, więc należy pomyśleć nad alternatywą. Aby dotrzeć do jak największej liczby klienteli, coraz więcej właścicieli stron internetowych korzysta z pomocy profesjonalnych agencji, które dążą do jak najskuteczniejszego pozycjonowania strony swojego klienta.

    Opinie naszych klientów

    Pozycjonowanie to bardzo trudny temat jednak ta firma zna się na rzeczy. Dobre efekty za rozsądne pieniądze. Polecam.

    Błażej R.

    Bardzo dobre efekty współpracy. Widać po wzrastających pozycjach strony że firma zna się na rzeczy. 

    Michał K.

    Najlepsi w branży. Bez naciągania, zawsze uczciwie i co najważniejsze efekty widać szybciej niż u konkurencji. Polecam.

    Piotr K.

    Zdecydowanie polecam - każda strona, którą dałem do pozycjonowania, stabilnie zyskiwała pozycje aż do osiągania czołowych w swojej branży.

    Marek M.

    Działamy wspólnie już ponad 2,5 roku na bardzo konkurencyjnych frazach. Jesteśmy bardzo zadowoleni z efektów i z czystym sumieniem polecamy współpracę.

    Natalia K.

    Bardzo polecam tą firmę, korzystam z ich usług i jestem bardzo zadowolony. Pana Sebastiana można każdemu śmiało polecić. Takich fachowców w swojej dziedzinie "ze świeczką szukać".

    Tomasz C.

    Jak wygląda proces pozycjonowania w praktyce

    Audyt techniczny strony

    Audyt oraz dokładna analiza witryny zostaje przeprowadzona na samym początku współpracy. Analizujemy też stronę po realizacji kolejnych etapów, dzięki czemu możemy sprawdzić, jakie obszary potrzebują naszej szczególnej uwagi i ewentualnej interwencji. Stan techniczny witryny oraz analiza jej widoczności, pozwala nam przygotować oraz zaplanować działania, które pozwolą na pojawienie się w top 10 wyników wyszukiwania.

    Analiza konkurencji oraz słów kluczowych

    Stale monitorujemy jak wygląda widoczność strony www. Doskonale wiemy, jak dynamicznie pozycje potrafią się zmieniać, więc stale trzymamy rękę na pulsie, starając się podnieść pozycje najważniejszych fraz, jak i również proponować Klientom nowe słowa kluczowe, dzięki którym możliwe będzie zwiększenie ruchu oraz konkurencyjności strony.

    Strategia i optymalizacja

    Pozycjonowanie jest złożonym procesem, dlatego potrzeba przygotować odpowiednią strategię, aby móc osiągnąć zamierzone cele. Przede wszystkim należy wiedzieć, jakie elementy wymagają optymalizacji, czyli na przykład sama struktura strony lub znajdujące się na niej treści (tekst, grafika, struktura nagłówków oraz metatagi). Nasi specjaliści przygotują skuteczną strategię w oparciu o analizę konkurencji, a następnie dopilnują, aby zostały wdrożone wszelkie potrzebne optymalizacje.

    Efekty

    • Sklep z branży dofinansowań ze skuteczną strategią i mocnym linkowaniem.

      Sklep z branży dofinansowań ze skuteczną strategią i mocnym linkowaniem.

    • Sklep w branży meblarskiej, zajmujących się konkurencyjnym segmentem, pozycjonowany z widocznymi efektami wzrostu pozycji w wyszukiwarce Google. W dość krótkim czasie uzyskaliśmy wysokie pozycje.

    • cas study pozycjonowanie

      Pozycjonowany serwis internetowy zajmujący się kwiatami. Dzięki naszej agencji SEO po około 6 miesiącach współpracy, zyskał on ogromny wzrost ruchu.

    Kto dla nas pracuje?

    W naszej agencji nie znajdują się ludzie z przypadku. To sztab ludzi doświadczonych i wykwalifikowanych. Poświęciliśmy wiele lat na szkolenia i obserwację rynku - to właśnie sekret naszej skuteczności. Część naszej ekipy zajmuje się techniczną analizą stron. To właśnie oni dokonują audytu i szukają źródła problemu - sprawdzają, które frazy muszą znaleźć się w tekstach oraz jaka jest optymalna liczba znaków. Po takiej analizie zlecenie trafia w ręce naszych niezastąpionych pisarzy, a oni realizują zadania w sposób szybki, sprawny, merytoryczny i zgodny z wytycznymi SEO.

    Zajmujesz się branżą niszową, mało znaną i obawiasz się, że nasi pisarze nie podołają? Niepotrzebnie. Niezależnie od tematyki oferujemy teksty wysokiej jakości. Zanim copywriterzy zaczną pisać tekst, robią dobry research w Internecie w poszukiwaniu informacji. W dodatku zatrudniamy osoby o wielu pasjach i hobby, dlatego zawsze zlecamy napisanie danego tekstu osobie, której zainteresowania znajdują się w zakresie tematyki artykułu. Jesteśmy w stanie napisać merytoryczny tekst z każdej dziedziny. Stale konsultujemy treści z Klientem i dostosowujemy się do wszelkich uwag oraz obiekcji. To także nas wyróżnia na tle innych firm - słuchamy Klienta, staramy się rozumieć jego punkt widzenia i potrzeby. Każde spostrzeżenie traktujemy poważnie, a przy każdym zleceniu uczymy się czegoś nowego.

    Dostosowujemy charakter tekstu do konkretnej strony. Jeśli mamy do czynienia ze sklepem, staramy się, aby treści miały wydźwięk zachęcający do zakupu, ale nie w przesadzony sposób. Niektóre witryny mają charakter jedynie informacyjny, a inne są nastawione na sprzedaż. Wiemy, jak skonstruować tekst odpowiednio dopasowany do potrzeb indywidualnego Klienta. .

    To dzięki doświadczeniu pracowników naszym Klientom oferujemy najlepsze na rynku usługi. Zrobimy wszystko, aby pomóc Twojej stronie internetowej znaleźć się jak najwyżej w wynikach wyszukiwania Google. Oczywiście celujemy w pierwsze top 10 - tak wysokie pozycje są gwarancją sukcesu. Nasi ludzie wiedzą, w jaki sposób należy przygotować stronę i jakie działania podjąć, aby strona znalazła się jak najwyżej. Podejmujemy cały szereg działań, które są niezwykle skuteczne.

    W zakresie pozycjonowania lokalnego oferujemy:

    Jesteśmy mega skuteczni - Zaufaj nam

    Wypełnij formularz - i sprawdź naszą ofertę

    FAQs

    Masz pytania, albo chcesz dowiedzieć się więcej na temat pozycjonowania? Sprawdź odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania! Jeśli nie pojawiło się pytanie, na które szukasz odpowiedzi, skontaktuj się z nami, chętnie na nie odpowiemy.
    Jakie są podstawowe różnice pomiędzy pozycjonowaniem szerokim a lokalnym?
    Jeśli mówimy o pozycjonowaniu lokalnym, wówczas różni się od krajowym tym, iż cały proces polega na odpowiednim dostosowaniu, tak aby widoczność wybranej strony internetowej była wyższa wśród mieszkanćów poszczególnego regionu, a więc w niektórych frazach powinno się zastosować słowa związane z konkretną lokalizacją.
    Pozycjonowanie Google Maps - czym się cechuje?
    Tego rodzaju pozycjonowanie skupia się w głównej mierze na zwiększeniu widoczności poszczególnej strony w wynikach wyszukiwania. Takie rozwiązanie ma realny wpływ na większą ilość odbiorców.
    Z czego dokładnie składa się lokalne pozycjonowanie?
    Oprócz podstawowych kwestii, takich jak zastosowanie fraz bezpośrednio związanych z firmą, pozycjonowanie lokalne może polegać także na stworzeniu sekcji z danymi teleadresowymi firmy. Klcuzowym aspektem jest tutaj oczywiście dokładne określenie lokalizacji związanej z obszarem działalności danej firmy.
    Dlaczego warto zdecydować się na współpracę z firmą SEOMOOD?
    Przede wszystkim nasza agencja do każdego zadania podchodzi w sposób profesjonalny, a do każdego klienta - indywidualny. Nasze wieloletnie działania w tej branży przyczyniły się do dużego zaplecza wiedzy i doświadczenia.
    Po jakim czasie można zauważyć skutki pozycjonowania?
    Aspekt ten również jest uwarunkowany indywidualnymi czynnikami, jednakże średni przedział czasowy to od 3 do 12 miesięcy od rozpoczęcia współpracy, czyli pracy nad Państwa stroną internetową.
    Z jakimi kosztami należy się liczyć w przypadku pozycjonowania stron?
    Kwestia kosztów jest zazwyczaj dostosowywana w bardzo indywidualny sposób, w zależności od wybranej usługi. Zwykle koszt taki zależy m.in. od liczby fraz kluczowych, konkurencyjności konkrentej branży i przede wszystkim ilości działań do wykonania przez firmę.
    Kiedy warto zdecydować się na lokalne pozycjonowanie swojej strony?
    Jeżeli posiadasz lokalną firmę, sklep internetowy bądź poszczególne przedsiębiorstwo i chcesz zyskać większe zainteresowanie, co wiąże się często z wiekszą ilością klientów - współpraca z firmą zajmującą się pozycjonowaniem SEO to dobry wybór!
    Na jakich czynnościach opiera się pozycjonowanie stron internetowych?
    Jednymi z głównych czynności, które są istotne w przypadku skutecznego pozycjonowania, wówczas należy tu wspomnieć między innymi o linkowaniu wewnętrznym, trafnym doborze słów kluczowych, technicznych i semantycznych optymalizacji stron czy też chociażby content marketingu.
    Czym charakteryzuje się pozycjonowanie stron www?
    Pozycjonowanie stron internetowych składa się przede wszystkim na prowadzeniu działań służących temu, aby poszczególna strona internetowa znajdowała się jak najwyżej wśród wyników wyszukiwania przeglądarki Google.

    Szukasz sprawdzonej

    Agencji SEO?

    Najpopularniejsze na nasze stronie - sprawdź koniecznie
    Seomod pozycjonowanie logo
    Niemcewicza 26/415
    IV piętro
    71-520 Szczecin
    +48  736 090 601
    biuro@seomood.pl