Seomod pozycjonowanie logo

Pozycjonowanie Gdynia

Jeśli jesteś firmą z Gdyni lub okolic i zależy ci na zwiększeniu ilości telefonów od klientów lub na większej sprzedaży swoich produktów  i usług, zdaj się na nas.

Mamy duże doświadczenie w pozycjonowaniu stron internetowych dla fraz lokalnych lub ogólnopolskich.






    Pozycjonowanie stron w Gdyni

    Czy prowadzisz swoją działalność na terenie Gdyni? Jeśli tak, to w takim wypadku zapewne jesteś właścicielem strony internetowej, ponieważ to najprostsza metoda na poinformowanie świata o swoim biznesie. 

    Witryna jest istotnym elementem marketingu internetowego, jednakże czy Twoja strona jest tak skuteczna, jak tylko się da i trafiasz do możliwie największego grona odbiorców? Jeśli nie jesteś tego pewien, ponieważ strona nie jest odwiedzana zbyt często, zastanów się nad przyczyną takiego stanu rzeczy. 

    A może witryna znajduje się zbyt daleko w wynikach wyszukiwania i nie jest widoczna dla klientów? Jeśli tak, zdecyduj się nad pozycjonowaniem stron – to skuteczne rozwiązanie tego problemu.

    Pozycjonowanie w oparciu o dzielnice: Gdynia

    Pozycjonowanie może odbywać się również w oparciu o lokalizację i nazwy dzielnic oraz większych osiedl np.

    • Babie Doły
    • Dąbrowa
    • Mały Kack
    • Pustki Cisowskie-Demptowo
    • Witomino-Leśniczówka
    • Bojary
    • Chwarzno-Wiczlino
    • Grabówek
    • Obłuże
    • Redłowo
    • Wysoki Stoczek
    • Chylonia
    • Kamienna Góra
    • Oksywie
    • Śródmieście
    • Dziesięciny II
    • Cisowa
    • Karwiny
    • Orłowo
    • Wielki Kack
    • Zawady
    • Działki Leśne
    • Leszczynki
    • Pogórze
    • Witomino-Radiostacja
    • Wzgórze św. Maksymiliana

    Z jakiej przyczyny warto być wysoko?

    To właśnie znajdujące się w topach witryny są najczęściej odwiedzane przez klientów. Statystyki (ale także i nasze obserwacje) twierdzą, że zdecydowana większość z nas kiedy korzysta z wyszukiwarki, interesuje się wynikami zaledwie z pierwszej, góra drugiej strony. Początkowe strony są najczęściej i najchętniej odwiedzane, więc jeśli Twoja plasuje się znacznie dalej, potencjalni klienci nie widzą tej witryny.

    Kiedy przedsiębiorca decyduje się na założenie swojej strony internetowej, interesuje się głównie tym, aby była ona zrobiona w sposób estetyczny i funkcjonalny. To faktycznie bardzo ważne cechy witryny i klienci zwracają uwagę na takie aspekty. Ale odbiorcy nie będą mogli zobaczyć i skorzystać z takiej strony, jeżeli nie jest ona na atrakcyjnej pozycji w wyszukiwarce – zanim dotrą do Ciebie, wcześniej znajdą to, co odpowiada na ich potrzeby. Jeśli chcesz zmienić ten stan rzeczy i być widocznym dla klientów, pozycjonowanie strony jest doskonałym rozwiązaniem.

    Oprócz zwiększenia widoczności, które wiąże się z poszerzeniem grona odbiorców, SEO pozycjonowanie przynosi jeszcze inne korzyści. Strony znajdujące się na najwyższych pozycjach, czyli w top 10 lub top 20, uważane są za rzetelne. Klienci chętniej ufają takim firmom, zatem zdecydowanie częściej decydują się na skorzystanie z usług lub zakupienie oferowanych produktów. Wysoka pozycja to renoma marki i więcej możliwości sukcesu na rynku.

    Pozycjonowanie Gdynia i okolice

    Działalność prowadzona przez Ciebie może mieć wszelaki charakter. Jeśli jesteś właścicielem stacjonarnego sklepu na terenie tego miasta, możesz zastanowić się nad założeniem e-sklepu. Takie działanie pozwoli na rozwój firmy i sprzedaż oferowanych produktów na terenie całej Polski lub nawet dalej. Wysoka pozycja w wyszukiwarce sklepów internetowych pozwala na pozyskiwanie nowych klientów i większe zyski.

    A może Twój biznes skupia się jedynie na Gdyni, więc swoją ofertę kierujesz jedynie do osób znajdujących się w danym miejscu? Taka sytuacja spotyka najczęściej miejscowe usługi. W takim wypadku koniecznie zainteresuj się lokalnym pozycjonowaniem. To szczególny rodzaj działań SEO, dzięki którym strona widoczna jest wśród wyników konkretnego punktu miasta lub usług.

    Jak to wygląda w praktyce? Wyobraźmy sobie taką sytuację: Gdynia jest miastem nadmorskim, więc w sezonie (a nawet poza nim) aż roi się od turystów. Załóżmy, że po całym dniu zwiedzania, są oni bardzo głodni, więc szukają jadłodajni. W jaki sposób będą jej szukać? Jak większość z nas – przy pomocy smartfona. Chcąc pokazać jak najlepsze wyniki, Google weźmie pod uwagę miejsce, w którym zwiedzający się aktualnie znajdują i między innymi na tej podstawie wskaże lokale. W tej okolicy najlepsze jedzenie oferujesz właśnie Ty i prowadzona przez Ciebie restauracja, aczkolwiek konkurencja jest spora. Co zrobić, aby Twoja firma i jej strona internetowa znalazła się jak najwyżej? Oczywiście możesz skorzystać z tradycyjnej formy reklamy, jednakże pozycjonowanie lokalne zadziała najlepiej.

    Zamiast restauracji można tę samą historię zastosować do praktycznie każdego przedsiębiorstwa nakierowanego na miejscowego klienta. Może być to mechanik samochodowy, kosmetyczka, weterynarz czy fryzjer. Musisz brać pod uwagę, że w takich miastach jak Gdynia, czyli miejscowościach nastawionych na turystykę, konkurencja w danej branży jest znacznie większa. To właśnie dlatego należy zdecydować się na skuteczne rozwiązania, czyli pozycjonowanie stron internetowych. Dzięki temu będziesz w stanie dotrzeć do znacznie szerszego grona odbiorców i osiągnąć większe zyski.

    Prowadząc jedynie social media, na przykład Facebooka, i tak nie zdobędziesz tylko odbiorców, ile mógłbyś. To oczywiście wartościowy sposób na kontakt z klientami, aczkolwiek to strona internetowa powinna stanowić pewne i oficjalne źródło dla odbiorców. Jeśli chcesz mieć większe zasięgi i zyski, koniecznie zdecyduj się na pozycjonowanie lokalne.

    Pozycjonowanie Gdynia u zawodowców

    Stronę można wypozycjonować skutecznie tylko wtedy, kiedy wybierze się doświadczonych specjalistów w dziedzinie SEO SEM. Szukając odpowiednią agencję, należy brać pod uwagę czas działania firmy na rynku. Jeśli agencja interaktywna zajmuje się pozycjonowaniem od wielu lat, jest przygotowana na zmiany w algorytmach Google i potrafi się do nich dostosować.

    Mimo wszystko coraz to nowsze firmy oferują pozycjonowanie stron internetowych. Czy ich działania są skuteczne? Niektórzy korzystają jedynie z nowoczesnych oprogramowań i bywa, że mają szczęście, a ich kroki dają jakieś efekty. Jednakże warto pamiętać o tym, że jedynie długo działające agencje są w stanie zapewnić pewne rezultaty. Potrzebne jest doświadczenie, intuicja i dobra znajomość rynku.

    Czego się możesz spodziewać po niedoświadczonej firmie? W najlepszym wypadku pozostaniesz na swojej aktualnej pozycji, lub nieznacznie się ona polepszy. W najgorszym, nieodpowiednie działania doprowadzą do spadku pozycji Twojej strony jeszcze dalej. Co prawda jest szansa na naprawienie tych błędów i wyprowadzenie strony na lepsze pozycje, jednak zajmie to nieco więcej czasu. A im dłużej Twoja strona widnieje na nieatrakcyjnych lokatach, tym mniejsze zyski generuje prowadzona przez Ciebie działalność. To z tego powodu należy od razu skorzystać z firmą, która posiada wymaganą praktykę w dziedzinie SEO.

    Nasz team funkcjonuje od wielu lat, więc zwracając się do nas o pomoc, możesz być pewny, że wypozycjonujemy skutecznie Twoją witrynę. Nie zaskoczy nas żadna aktualizacja Google, ponieważ potrafimy dostosować podejmowane działania do aktualnych algorytmów. Zajmuje nas stron pozycjonowanie nie tylko na terenie Gdyni, ale w całej Polsce i dalej. Zadbamy o to, właśnie Twoja witryna była na jak najwyższej pozycji tylko się da. Podejmujemy takie kroki, które okażą się w Twoim przypadku najskuteczniejsze.

    Jakie działania oferujemy?

    W pierwszej kolejności musimy zaznaczyć fakt, że każde zlecenie jest dla nas wyjątkowe i traktujemy je w indywidualny sposób. Każdy nasz klient ma inne potrzeby, a strony wymagają podjęcia innych kroków. Aby je określić, musimy wykonać audyt SEO. Pozwoli to zdiagnozować problemy, przez które Twoja witryna nie znajduje się w topach. Na tej podstawie będziemy wiedzieć, jaka optymalizacja będzie najefektywniejsza.

    Dzięki audytowi poznajemy frazy kluczowe, których brakuje, a muszą znaleźć się w tekście. Wtedy możemy zlecić pracującym dla nas copywriterom stworzenie wyjątkowych tekstów na Twoją stronę. Gwarantujemy, że będą to najlepsze artykuły, ponieważ nasi pisarze oprócz zamieszczenia fraz pilnują także poprawności treści – zarówno tej merytorycznej, jak i językowej.

    Teksty na stronie to Twoja wizytówka, ponieważ stanowią pierwszoplanowe źródło wiedzy klientów o Twoich produktach lub usługach. Oprócz funkcji informacyjnej, teksty powinny zachęcać do skorzystania z oferty. Nasi pisarze wiedzą, jak tworzyć teksty o charakterze reklamowym. Wiemy, gdzie znajduje się granica między skutecznym marketingiem, a nachalnością i przeładowaniem treścią.

    Oprócz dostosowania do fraz kluczowych i reklamy, nasze teksty są na jak najlepszym poziomie merytorycznym. Potencjalnego klienta nie można wprowadzać w błąd nieprawdziwymi informacjami, dlatego copywriterzy starannie przygotowują się przed rozpoczęciem pracy. To właśnie dlatego artykuły pisane przez naszych pracowników stoją na najwyższym możliwym poziomie.

    Dbamy także o poprawność językową. Styl musi być dopasowany do charakteru prowadzonej działalności, nie pozwalamy sobie na błędy ortograficzne czy interpunkcyjne. Dbałość o takie szczegóły to cecha, której brakuje copywriterom z niedoświadczonych agencji. My nie piszemy tylko dla algorytmów Google – chcemy, aby teksty były jak najlepszą reklamą Twojej strony i biznesu.

    Lokalne frazy

    Chcesz, żeby Twój biznes stał się bardziej widoczny w Gdyni? Użytkownicy każdego dnia szukają słów kluczowych w różnych dziedzinach, dlatego warto zadbać o to, aby to właśnie Twoja strona pojawiła się w top 10 wyników wyszukiwania dla mieszkańców Gdyni i okolic. Poniżej prezentujemy tylko kilka fraz, które są jednymi z częściej szukanych opcji, w przypadku których warto być w czołówce. Jeśli nie widzisz opcji, która Cię interesuje, skontaktuj się z nami!

    noclegi Gdynia
    9 900 razy w miesiącu
    fryzjer Gdynia
    4 400 razy w miesiącu
    siłownia Gdynia
    2 900 razy w miesiącu
    dentysta Gdynia
    1 900 razy w miesiącu
    wypożyczalnia samochodów Gdynia
    1000 razy w miesiącu
    salon kosmetyczny Gdynia
    320 razy w miesiącu

    Kampanie Google i użycie linków

    Doskonałej jakości teksty to nie jedyne narzędzie służące pozycjonowaniu. W tym celu stosujemy także linkowanie. Jest to bardzo efektywny sposób uzyskania wyższych miejsc strony. Posiadamy całkiem spore zaplecze mocnych linków, więc pozycjonowanie dzięki nim staje się skuteczniejsze. W momencie, gdy pracownicy umieszczają linki do Twojej witryny, tworzą sieć linków URL.

     

    Pozostając przy takiej metodzie, możemy zaproponować linki sponsorowane, czyli skorzystanie z kampanii Google AdS (dawniej Google AdWords). Taki system reklamy opieramy na płatnych linkach, które wyświetlają się nad pozostałymi wynikami w wyszukiwarce. Takie działanie najskuteczniej zwiększa widoczność oraz zasięgi i przyciąga nowych klientów. Odbiorcy najchętniej klikają właśnie w te linki, które znajdują się w pierwszej kolejności, a pierwsze są te sponsorowane.

     

    Jak podchodzimy do kampanii AdS? Musimy ustalić konkretny budżet, który chcesz przeznaczyć na te działanie. Bierzemy uwagę docelowych odbiorców i zasięg. W dalszej kolejności korzystamy z naszych sprawdzonych narzędzi i ustalamy kluczowe frazy (podobnie jak w przypadku tekstów). Następnie stworzymy taką kampanię reklamową, która z perspektywy klienta będzie atrakcyjna oraz przejrzysta. Stale kontrolujemy sytuację i jeśli trzeba będzie dostosujemy metody – wszystko po to, żeby taka akcja promocyjna okazała się sukcesem.

     

    Co jeszcze można zrobić, aby przyciągnąć uwagę klientów? Jeżeli nie posiadasz jeszcze swoich mediów społecznościowych, warto je założyć. Oczywiście, jak wspominaliśmy wcześniej, oficjalna strona interesuje klientów najbardziej, jednakże warto mieć w zanadrzu i taką formę kontaktu, a przede wszystkim – reklamy. W przypadku biznesu prowadzonego na terenie Gdyni może okazać się to szczególnie korzystne. Przedsiębiorstwa znajdujące się w miastach nastawionych na turystykę są chętnie obserwowane na portalach społecznościowych. Można więc to wykorzystać i zareklamować się na takich stronach.

     

    W naszej ofercie znajduje się możliwość poprowadzenia social mediów – Facebooka czy nawet Instagrama. Odpowiedzialny za to pracownik stale będzie konsultował z Tobą plan postów. Takie działanie poszerzy grono klientów i na pewno przekona do skorzystania z usług lub kupienia produktu.

    Cennik pozycjonowania Gdyni

    Na pewno jesteś zainteresowany cennikiem naszych usług. Aby uzgodnić kosztorys, skontaktuj się z nami. Musimy ustalić szczegóły współpracy, żeby móc ustalić indywidualny cennik. Na cenę składa się zbyt wiele czynników, dlatego nie możemy zasugerować jednej, uniwersalnej i stałej dla wszystkich naszych klientów. Musimy wziąć pod uwagę teksty, linki oraz resztę podejmowanych przez nas działań. W dodatku liczy się historia strony czy lokalizacja docelowego odbiorcy. Kiedy poznamy te wszystkie elementy, będziemy w stanie zaproponować cenę. Zachęcamy do współpracy przedsiębiorców z całego Trójmiasta (Gdańsk Gdynia Sopot) oraz całej Polski. To właśnie dzięki nam Twoja strona będzie doskonale widoczna dla lokalnych odbiorców, biznes rozkwitnie, a Ty będziesz mógł cieszyć się większym zyskiem!

    Wypróbuj nasze usługi

    Specjalizujemy się w marketingu internetowym, zobacz czym się zajmujemy
    Pozycjonowanie
    Oferujemy skuteczne pozycjonowanie stron. Zajmujemy się pozycjonowaniem zarówno małych stron wizytówek, jak i dużych sklepów oraz serwisów internetowych
    Dowiedz się więcej
    Google Ads
    Nasza firma zajmuje się przygotowaniem kampanii Google Ads, ich prowadzeniem oraz dalszą optymalizacją pod jak najwyższą konwersję na stronie docelowej.
    Dowiedz się więcej
    Analityka
    Zajmiemy się profesjonalną analityką internetową Twojego sklepu lub strony. Pomożemy ze zwiększeniem konwersji z różnych źródeł ruchu.
    Dowiedz się więcej
    Strony internetowe
    Tworzymy profesjonalne strony internetowe. Powierzając nam zaprojektowanie strony internetowej, możesz być pewny, że tworzona jest ona zgodnie z najnowszymi trendami.
    Dowiedz się więcej
    Social Media
    Realizujemy skuteczne kampanie w social media: Facebook, Instagram, Twitter. Zajmujemy się także prowadzeniem profili naszych klientów w tych serwisach społecznościowych.
    Dowiedz się więcej
    Marketing szeptany
    Zajmujemy się prowadzeniem szeptanek na forach internetowych. Pozwala to zdobyć zarówno mocne linki do strony, jak i wartościowy ruch.
    Dowiedz się więcej

    Na czym polega SEO pozycjonowanie?

    W pierwszej kolejności wykonujemy audyt SEO. Dzięki temu rozpoznajemy problemy, przez które dana strona internetowa nie znajduje się na wysokiej pozycji i możemy wprowadzić koniecznie działania. To tak zwana SEO optymalizacja. Na podstawie działalności prowadzonej przez danego Klienta i charakteru jego strony internetowej, określa się słowa kluczowe. Są one konieczne do tego, aby móc stworzyć teksty zawierające te hasła. Dlaczego użycie fraz kluczowych jest tak istotne? Ponieważ to jeden z wielu czynników odczytywanych przez Google. Często korzysta się z "długiego ogona" (ang. long tail), czyli słów kluczowych posiadających więcej niż trzy wyrazy. Dokładamy wszelkich starań, aby przygotowane przez nas teksty stały na najwyższym poziomie merytorycznym i jednocześnie spełniały swoją pozycjonującą rolę. Potrafimy wpleść nawet najtrudniejsze frazy, łącznie z długimi ogonami, do tekstu w taki sposób, że są poprawne językowo oraz stylistycznie.

    Proces pozycjonowania bywa długotrwały (choć zdarzają się przypadki, kiedy strona podskoczyła o kilka miejsc w górę już po kilku minutach od pierwszych działań), dlatego warto uzbroić się w cierpliwość. Są pewne dziedziny, przy których potrzeba jej nieco więcej - wszystko zależy od indywidualnego przypadku, ale zrobimy wszystko, aby efekty były widocznej jak najszybciej. Zajmujemy się pozycjonowaniem stron od długiego czasu i z naszych obserwacji wynika, że znaczne rezultaty naszych starań zauważalne są w ciągu kilku tygodni. To optymalny czas na skuteczne strony pozycjonowanie. Po tym czasie na pewno zaobserwujesz wzrost ruchu na swojej witrynie.

    Tworzymy teksty przyjemnie dla oka odbiorców strony, ale także skuteczne przy pozycjonowaniu. Wiele firm skupia się jedynie na kwestiach technicznych, takich jak analityka internetowa, case study, content marketing, nawet tworzenie stron. Oczywiście działania te są niezwykle ważne i im również poświęcamy wiele uwagi, podobnie jak wspomniane niedoświadczone firmy. Zapominają one jednak o tym, że treści znajdujące się na stronie klienta służą także identyfikacji wizualnej.

    Artykuły znajdujące się na stronach internetowych nie mogą zawierać błędnych informacji. Na witrynę nie trafią ludzie z przypadku - wiedzą oni, czego szukają i czego oczekują. Jeśli widzą kardynalne błędy w tekstach, czują się uprzedzeni do pozostałej oferty. Jest to zrozumiałe. Dlatego przykładamy ogromną uwagę do informacji, które zawieramy.

    Najważniejsza jest strona główna, ponieważ to na nią w pierwszej kolejności trafiają odbiorcy, jednakże dbamy również o wszystkie podstrony. Zrobimy dokładną analizę i przygotujemy teksty na każdą z podstron, która będzie tego wymagała. Dzięki temu znajdziesz się na wysokich pozycjach na wiele fraz, nie tylko na tę jedną, główną.

    Dlaczego warto pozycjonować swoje strony?

    Jak już zostało wspomniane to wcześniej - proces ten zwiększa odbiór i widoczność wśród klientów. To bardzo ważna część marketingu internetowego. Strony internetowe, które znajdują się wysoko, są bardziej dochodowe dla swoich właścicieli. Topy świadczą o rzetelności i dobrej jakości proponowanego towaru lub usługi.

    Szczególnie przydatne jest pozycjonowanie sklepów internetowych. Jeśli takowy posiadasz, to oczywiście najważniejszą dla Ciebie kwestią są potencjalni klienci. Im więcej osób zajrzy do sklepu, tym większe jest prawdopodobieństwo zakupów i zysków. To oczywiste - brak klientów równy jest z zerowym zarobkiem. Ale jak odbiorcy mieliby trafić do sklepu internetowego, który nie znajduje się w topach? Wspominaliśmy o tym, że zazwyczaj nie wykraczamy poza pierwszą stronę podczas wyszukiwań. Nawet jeśli znajdujesz się w top 20 lub 30, konkurencja jest zbyt duża. Potencjalny klient znajdzie to, czego poszukuje, zanim dotrze do Ciebie. Dlatego muszą zobaczyć Twoją stronę internetową jak najwyżej się da.

    Szczególnie przydatne jest pozycjonowanie sklepów internetowych. Jeśli takowy posiadasz, to oczywiście najważniejszą dla Ciebie kwestią są potencjalni klienci. Im więcej osób zajrzy do sklepu, tym większe jest prawdopodobieństwo zakupów i zysków. To oczywiste - brak klientów równy jest z zerowym zarobkiem. Ale jak odbiorcy mieliby trafić do sklepu internetowego, który nie znajduje się w topach? Wspominaliśmy o tym, że zazwyczaj nie wykraczamy poza pierwszą stronę podczas wyszukiwań. Nawet jeśli znajdujesz się w top 20 lub 30, konkurencja jest zbyt duża. Potencjalny klient znajdzie to, czego poszukuje, zanim dotrze do Ciebie. Dlatego muszą zobaczyć Twoją stronę internetową jak najwyżej się da. .

    Dlaczego SEOMOOD?

    Skuteczne pozycjonowanie
    Jesteśmy jedna z najlepszych i najczęściej ocenianych agencji marketingu internetowego w Polsce
    14 lat doświadczenia w SEO
    nasi eksperci doskonale wiedzą, jak zająć się Twoją stroną
    Zwiększamy widoczność Twojej strony
    pomożemy Ci wygenerować ruch, zmaksymalizować konwersję i zwiększyć sprzedaż
    Indywidualnie przygotowana kampania
    skupiamy się na potrzebach Klienta, dbając o jego wizerunek w Sieci

    SEO SEM - co powinieneś o tym wiedzieć?

    Czy wszystkie działania przeprowadzane na stronach to SEO? Zagadnienie to jest dosyć szerokie i warto je wyjaśnić, aby mieć pojęcie, czym zajmuje się chociażby nasza firma. SEM to działania dużo szersze, obejmujące oprócz SEO także PPC, czyli Pay Per Click - są to płatne kliknięcia w linki do stron. SEO skupia się jedynie na tym, aby dane strony internetowe pojawiły się w topach.

    Jeszcze do niedawna dobrym sposobem na pozyskiwanie klientów było promowanie się chociażby na Facebooku. Aktualnie bywa, że social media są niewystarczające, więc należy pomyśleć nad alternatywą. Aby dotrzeć do jak największej liczby klienteli, coraz więcej właścicieli stron internetowych korzysta z pomocy profesjonalnych agencji, które dążą do jak najskuteczniejszego pozycjonowania strony swojego klienta.

    Opinie naszych klientów

    Pozycjonowanie to bardzo trudny temat jednak ta firma zna się na rzeczy. Dobre efekty za rozsądne pieniądze. Polecam.

    Błażej R.

    Bardzo dobre efekty współpracy. Widać po wzrastających pozycjach strony że firma zna się na rzeczy. 

    Michał K.

    Najlepsi w branży. Bez naciągania, zawsze uczciwie i co najważniejsze efekty widać szybciej niż u konkurencji. Polecam.

    Piotr K.

    Zdecydowanie polecam - każda strona, którą dałem do pozycjonowania, stabilnie zyskiwała pozycje aż do osiągania czołowych w swojej branży.

    Marek M.

    Działamy wspólnie już ponad 2,5 roku na bardzo konkurencyjnych frazach. Jesteśmy bardzo zadowoleni z efektów i z czystym sumieniem polecamy współpracę.

    Natalia K.

    Bardzo polecam tą firmę, korzystam z ich usług i jestem bardzo zadowolony. Pana Sebastiana można każdemu śmiało polecić. Takich fachowców w swojej dziedzinie "ze świeczką szukać".

    Tomasz C.

    Jak wygląda proces pozycjonowania w praktyce

    Audyt techniczny strony

    Audyt oraz dokładna analiza witryny zostaje przeprowadzona na samym początku współpracy. Analizujemy też stronę po realizacji kolejnych etapów, dzięki czemu możemy sprawdzić, jakie obszary potrzebują naszej szczególnej uwagi i ewentualnej interwencji. Stan techniczny witryny oraz analiza jej widoczności, pozwala nam przygotować oraz zaplanować działania, które pozwolą na pojawienie się w top 10 wyników wyszukiwania.

    Analiza konkurencji oraz słów kluczowych

    Stale monitorujemy jak wygląda widoczność strony www. Doskonale wiemy, jak dynamicznie pozycje potrafią się zmieniać, więc stale trzymamy rękę na pulsie, starając się podnieść pozycje najważniejszych fraz, jak i również proponować Klientom nowe słowa kluczowe, dzięki którym możliwe będzie zwiększenie ruchu oraz konkurencyjności strony.

    Strategia i optymalizacja

    Pozycjonowanie jest złożonym procesem, dlatego potrzeba przygotować odpowiednią strategię, aby móc osiągnąć zamierzone cele. Przede wszystkim należy wiedzieć, jakie elementy wymagają optymalizacji, czyli na przykład sama struktura strony lub znajdujące się na niej treści (tekst, grafika, struktura nagłówków oraz metatagi). Nasi specjaliści przygotują skuteczną strategię w oparciu o analizę konkurencji, a następnie dopilnują, aby zostały wdrożone wszelkie potrzebne optymalizacje.

    Efekty

    • Sklep z branży dofinansowań ze skuteczną strategią i mocnym linkowaniem.

      Sklep z branży dofinansowań ze skuteczną strategią i mocnym linkowaniem.

    • Sklep w branży meblarskiej, zajmujących się konkurencyjnym segmentem, pozycjonowany z widocznymi efektami wzrostu pozycji w wyszukiwarce Google. W dość krótkim czasie uzyskaliśmy wysokie pozycje.

    • cas study pozycjonowanie

      Pozycjonowany serwis internetowy zajmujący się kwiatami. Dzięki naszej agencji SEO po około 6 miesiącach współpracy, zyskał on ogromny wzrost ruchu.

    Kto dla nas pracuje?

    W naszej agencji nie znajdują się ludzie z przypadku. To sztab ludzi doświadczonych i wykwalifikowanych. Poświęciliśmy wiele lat na szkolenia i obserwację rynku - to właśnie sekret naszej skuteczności. Część naszej ekipy zajmuje się techniczną analizą stron. To właśnie oni dokonują audytu i szukają źródła problemu - sprawdzają, które frazy muszą znaleźć się w tekstach oraz jaka jest optymalna liczba znaków. Po takiej analizie zlecenie trafia w ręce naszych niezastąpionych pisarzy, a oni realizują zadania w sposób szybki, sprawny, merytoryczny i zgodny z wytycznymi SEO.

    Zajmujesz się branżą niszową, mało znaną i obawiasz się, że nasi pisarze nie podołają? Niepotrzebnie. Niezależnie od tematyki oferujemy teksty wysokiej jakości. Zanim copywriterzy zaczną pisać tekst, robią dobry research w Internecie w poszukiwaniu informacji. W dodatku zatrudniamy osoby o wielu pasjach i hobby, dlatego zawsze zlecamy napisanie danego tekstu osobie, której zainteresowania znajdują się w zakresie tematyki artykułu. Jesteśmy w stanie napisać merytoryczny tekst z każdej dziedziny. Stale konsultujemy treści z Klientem i dostosowujemy się do wszelkich uwag oraz obiekcji. To także nas wyróżnia na tle innych firm - słuchamy Klienta, staramy się rozumieć jego punkt widzenia i potrzeby. Każde spostrzeżenie traktujemy poważnie, a przy każdym zleceniu uczymy się czegoś nowego.

    Dostosowujemy charakter tekstu do konkretnej strony. Jeśli mamy do czynienia ze sklepem, staramy się, aby treści miały wydźwięk zachęcający do zakupu, ale nie w przesadzony sposób. Niektóre witryny mają charakter jedynie informacyjny, a inne są nastawione na sprzedaż. Wiemy, jak skonstruować tekst odpowiednio dopasowany do potrzeb indywidualnego Klienta. .

    To dzięki doświadczeniu pracowników naszym Klientom oferujemy najlepsze na rynku usługi. Zrobimy wszystko, aby pomóc Twojej stronie internetowej znaleźć się jak najwyżej w wynikach wyszukiwania Google. Oczywiście celujemy w pierwsze top 10 - tak wysokie pozycje są gwarancją sukcesu. Nasi ludzie wiedzą, w jaki sposób należy przygotować stronę i jakie działania podjąć, aby strona znalazła się jak najwyżej. Podejmujemy cały szereg działań, które są niezwykle skuteczne.

    W zakresie pozycjonowania lokalnego oferujemy:

    Jesteśmy mega skuteczni - Zaufaj nam

    Wypełnij formularz - i sprawdź naszą ofertę

    FAQs

    Masz pytania, albo chcesz dowiedzieć się więcej na temat pozycjonowania? Sprawdź odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania! Jeśli nie pojawiło się pytanie, na które szukasz odpowiedzi, skontaktuj się z nami, chętnie na nie odpowiemy.
    Jakie są podstawowe różnice pomiędzy pozycjonowaniem szerokim a lokalnym?
    Jeśli mówimy o pozycjonowaniu lokalnym, wówczas różni się od krajowym tym, iż cały proces polega na odpowiednim dostosowaniu, tak aby widoczność wybranej strony internetowej była wyższa wśród mieszkanćów poszczególnego regionu, a więc w niektórych frazach powinno się zastosować słowa związane z konkretną lokalizacją.
    Pozycjonowanie Google Maps - czym się cechuje?
    Tego rodzaju pozycjonowanie skupia się w głównej mierze na zwiększeniu widoczności poszczególnej strony w wynikach wyszukiwania. Takie rozwiązanie ma realny wpływ na większą ilość odbiorców.
    Z czego dokładnie składa się lokalne pozycjonowanie?
    Oprócz podstawowych kwestii, takich jak zastosowanie fraz bezpośrednio związanych z firmą, pozycjonowanie lokalne może polegać także na stworzeniu sekcji z danymi teleadresowymi firmy. Klcuzowym aspektem jest tutaj oczywiście dokładne określenie lokalizacji związanej z obszarem działalności danej firmy.
    Dlaczego warto zdecydować się na współpracę z firmą SEOMOOD?
    Przede wszystkim nasza agencja do każdego zadania podchodzi w sposób profesjonalny, a do każdego klienta - indywidualny. Nasze wieloletnie działania w tej branży przyczyniły się do dużego zaplecza wiedzy i doświadczenia.
    Po jakim czasie można zauważyć skutki pozycjonowania?
    Aspekt ten również jest uwarunkowany indywidualnymi czynnikami, jednakże średni przedział czasowy to od 3 do 12 miesięcy od rozpoczęcia współpracy, czyli pracy nad Państwa stroną internetową.
    Z jakimi kosztami należy się liczyć w przypadku pozycjonowania stron?
    Kwestia kosztów jest zazwyczaj dostosowywana w bardzo indywidualny sposób, w zależności od wybranej usługi. Zwykle koszt taki zależy m.in. od liczby fraz kluczowych, konkurencyjności konkrentej branży i przede wszystkim ilości działań do wykonania przez firmę.
    Kiedy warto zdecydować się na lokalne pozycjonowanie swojej strony?
    Jeżeli posiadasz lokalną firmę, sklep internetowy bądź poszczególne przedsiębiorstwo i chcesz zyskać większe zainteresowanie, co wiąże się często z wiekszą ilością klientów - współpraca z firmą zajmującą się pozycjonowaniem SEO to dobry wybór!
    Na jakich czynnościach opiera się pozycjonowanie stron internetowych?
    Jednymi z głównych czynności, które są istotne w przypadku skutecznego pozycjonowania, wówczas należy tu wspomnieć między innymi o linkowaniu wewnętrznym, trafnym doborze słów kluczowych, technicznych i semantycznych optymalizacji stron czy też chociażby content marketingu.
    Czym charakteryzuje się pozycjonowanie stron www?
    Pozycjonowanie stron internetowych składa się przede wszystkim na prowadzeniu działań służących temu, aby poszczególna strona internetowa znajdowała się jak najwyżej wśród wyników wyszukiwania przeglądarki Google.

    Szukasz sprawdzonej

    Agencji SEO?

    Najpopularniejsze na nasze stronie - sprawdź koniecznie
    Seomod pozycjonowanie logo
    Niemcewicza 26/415
    IV piętro
    71-520 Szczecin
    +48  736 090 601
    biuro@seomood.pl