Pozycjonowanie stron w Gdyni

Czy prowadzisz swoją działalność na terenie Gdyni? Jeśli tak, to w takim wypadku zapewne jesteś właścicielem strony internetowej, ponieważ to najprostsza metoda na poinformowanie świata o swoim biznesie. Witryna jest istotnym elementem marketingu internetowego, jednakże czy Twoja strona jest tak skuteczna, jak tylko się da i trafiasz do możliwie największego grona odbiorców? Jeśli nie jesteś tego pewien, ponieważ strona nie jest odwiedzana zbyt często, zastanów się nad przyczyną takiego stanu rzeczy. A może witryna znajduje się zbyt daleko w wynikach wyszukiwania i nie jest widoczna dla klientów? Jeśli tak, zdecyduj się nad pozycjonowaniem stron – to skuteczne rozwiązanie tego problemu.

Z jakiej przyczyny warto być wysoko?

To właśnie znajdujące się w topach witryny są najczęściej odwiedzane przez klientów. Statystyki (ale także i nasze obserwacje) twierdzą, że zdecydowana większość z nas kiedy korzysta z wyszukiwarki, interesuje się wynikami zaledwie z pierwszej, góra drugiej strony. Początkowe strony są najczęściej i najchętniej odwiedzane, więc jeśli Twoja plasuje się znacznie dalej, potencjalni klienci nie widzą tej witryny.

Kiedy przedsiębiorca decyduje się na założenie swojej strony internetowej, interesuje się głównie tym, aby była ona zrobiona w sposób estetyczny i funkcjonalny. To faktycznie bardzo ważne cechy witryny i klienci zwracają uwagę na takie aspekty. Ale odbiorcy nie będą mogli zobaczyć i skorzystać z takiej strony, jeżeli nie jest ona na atrakcyjnej pozycji w wyszukiwarce – zanim dotrą do Ciebie, wcześniej znajdą to, co odpowiada na ich potrzeby. Jeśli chcesz zmienić ten stan rzeczy i być widocznym dla klientów, pozycjonowanie strony jest doskonałym rozwiązaniem.

Oprócz zwiększenia widoczności, które wiąże się z poszerzeniem grona odbiorców, SEO pozycjonowanie przynosi jeszcze inne korzyści. Strony znajdujące się na najwyższych pozycjach, czyli w top 10 lub top 20, uważane są za rzetelne. Klienci chętniej ufają takim firmom, zatem zdecydowanie częściej decydują się na skorzystanie z usług lub zakupienie oferowanych produktów. Wysoka pozycja to renoma marki i więcej możliwości sukcesu na rynku.

Pozycjonowanie Gdynia i okolice

Działalność prowadzona przez Ciebie może mieć wszelaki charakter. Jeśli jesteś właścicielem stacjonarnego sklepu na terenie tego miasta, możesz zastanowić się nad założeniem e-sklepu. Takie działanie pozwoli na rozwój firmy i sprzedaż oferowanych produktów na terenie całej Polski lub nawet dalej. Wysoka pozycja w wyszukiwarce sklepów internetowych pozwala na pozyskiwanie nowych klientów i większe zyski.

A może Twój biznes skupia się jedynie na Gdyni, więc swoją ofertę kierujesz jedynie do osób znajdujących się w danym miejscu? Taka sytuacja spotyka najczęściej miejscowe usługi. W takim wypadku koniecznie zainteresuj się lokalnym pozycjonowaniem. To szczególny rodzaj działań SEO, dzięki którym strona widoczna jest wśród wyników konkretnego punktu miasta lub usług.

Jak to wygląda w praktyce? Wyobraźmy sobie taką sytuację: Gdynia jest miastem nadmorskim, więc w sezonie (a nawet poza nim) aż roi się od turystów. Załóżmy, że po całym dniu zwiedzania, są oni bardzo głodni, więc szukają jadłodajni. W jaki sposób będą jej szukać? Jak większość z nas – przy pomocy smartfona. Chcąc pokazać jak najlepsze wyniki, Google weźmie pod uwagę miejsce, w którym zwiedzający się aktualnie znajdują i między innymi na tej podstawie wskaże lokale. W tej okolicy najlepsze jedzenie oferujesz właśnie Ty i prowadzona przez Ciebie restauracja, aczkolwiek konkurencja jest spora. Co zrobić, aby Twoja firma i jej strona internetowa znalazła się jak najwyżej? Oczywiście możesz skorzystać z tradycyjnej formy reklamy, jednakże pozycjonowanie lokalne zadziała najlepiej.

Zamiast restauracji można tę samą historię zastosować do praktycznie każdego przedsiębiorstwa nakierowanego na miejscowego klienta. Może być to mechanik samochodowy, kosmetyczka, weterynarz czy fryzjer. Musisz brać pod uwagę, że w takich miastach jak Gdynia, czyli miejscowościach nastawionych na turystykę, konkurencja w danej branży jest znacznie większa. To właśnie dlatego należy zdecydować się na skuteczne rozwiązania, czyli pozycjonowanie stron internetowych. Dzięki temu będziesz w stanie dotrzeć do znacznie szerszego grona odbiorców i osiągnąć większe zyski.

Prowadząc jedynie social media, na przykład Facebooka, i tak nie zdobędziesz tylko odbiorców, ile mógłbyś. To oczywiście wartościowy sposób na kontakt z klientami, aczkolwiek to strona internetowa powinna stanowić pewne i oficjalne źródło dla odbiorców. Jeśli chcesz mieć większe zasięgi i zyski, koniecznie zdecyduj się na pozycjonowanie lokalne.

pozycjonowaniem Gdynia

Pozycjonowanie Gdynia u zawodowców

Stronę można wypozycjonować skutecznie tylko wtedy, kiedy wybierze się doświadczonych specjalistów w dziedzinie SEO SEM. Szukając odpowiednią agencję, należy brać pod uwagę czas działania firmy na rynku. Jeśli agencja interaktywna zajmuje się pozycjonowaniem od wielu lat, jest przygotowana na zmiany w algorytmach Google i potrafi się do nich dostosować.

Mimo wszystko coraz to nowsze firmy oferują pozycjonowanie stron internetowych. Czy ich działania są skuteczne? Niektórzy korzystają jedynie z nowoczesnych oprogramowań i bywa, że mają szczęście, a ich kroki dają jakieś efekty. Jednakże warto pamiętać o tym, że jedynie długo działające agencje są w stanie zapewnić pewne rezultaty. Potrzebne jest doświadczenie, intuicja i dobra znajomość rynku.

Czego się możesz spodziewać po niedoświadczonej firmie? W najlepszym wypadku pozostaniesz na swojej aktualnej pozycji, lub nieznacznie się ona polepszy. W najgorszym, nieodpowiednie działania doprowadzą do spadku pozycji Twojej strony jeszcze dalej. Co prawda jest szansa na naprawienie tych błędów i wyprowadzenie strony na lepsze pozycje, jednak zajmie to nieco więcej czasu. A im dłużej Twoja strona widnieje na nieatrakcyjnych lokatach, tym mniejsze zyski generuje prowadzona przez Ciebie działalność. To z tego powodu należy od razu skorzystać z firmą, która posiada wymaganą praktykę w dziedzinie SEO.

Nasz team funkcjonuje od wielu lat, więc zwracając się do nas o pomoc, możesz być pewny, że wypozycjonujemy skutecznie Twoją witrynę. Nie zaskoczy nas żadna aktualizacja Google, ponieważ potrafimy dostosować podejmowane działania do aktualnych algorytmów. Zajmuje nas stron pozycjonowanie nie tylko na terenie Gdyni, ale w całej Polsce i dalej. Zadbamy o to, właśnie Twoja witryna była na jak najwyższej pozycji tylko się da. Podejmujemy takie kroki, które okażą się w Twoim przypadku najskuteczniejsze.

Jakie działania oferujemy?

W pierwszej kolejności musimy zaznaczyć fakt, że każde zlecenie jest dla nas wyjątkowe i traktujemy je w indywidualny sposób. Każdy nasz klient ma inne potrzeby, a strony wymagają podjęcia innych kroków. Aby je określić, musimy wykonać audyt SEO. Pozwoli to zdiagnozować problemy, przez które Twoja witryna nie znajduje się w topach. Na tej podstawie będziemy wiedzieć, jaka optymalizacja będzie najefektywniejsza.

Dzięki audytowi poznajemy frazy kluczowe, których brakuje, a muszą znaleźć się w tekście. Wtedy możemy zlecić pracującym dla nas copywriterom stworzenie wyjątkowych tekstów na Twoją stronę. Gwarantujemy, że będą to najlepsze artykuły, ponieważ nasi pisarze oprócz zamieszczenia fraz pilnują także poprawności treści – zarówno tej merytorycznej, jak i językowej.

Teksty na stronie to Twoja wizytówka, ponieważ stanowią pierwszoplanowe źródło wiedzy klientów o Twoich produktach lub usługach. Oprócz funkcji informacyjnej, teksty powinny zachęcać do skorzystania z oferty. Nasi pisarze wiedzą, jak tworzyć teksty o charakterze reklamowym. Wiemy, gdzie znajduje się granica między skutecznym marketingiem, a nachalnością i przeładowaniem treścią.

Oprócz dostosowania do fraz kluczowych i reklamy, nasze teksty są na jak najlepszym poziomie merytorycznym. Potencjalnego klienta nie można wprowadzać w błąd nieprawdziwymi informacjami, dlatego copywriterzy starannie przygotowują się przed rozpoczęciem pracy. To właśnie dlatego artykuły pisane przez naszych pracowników stoją na najwyższym możliwym poziomie.

Dbamy także o poprawność językową. Styl musi być dopasowany do charakteru prowadzonej działalności, nie pozwalamy sobie na błędy ortograficzne czy interpunkcyjne. Dbałość o takie szczegóły to cecha, której brakuje copywriterom z niedoświadczonych agencji. My nie piszemy tylko dla algorytmów Google – chcemy, aby teksty były jak najlepszą reklamą Twojej strony i biznesu.

Kampanie Google i użycie linków

Doskonałej jakości teksty to nie jedyne narzędzie służące pozycjonowaniu. W tym celu stosujemy także linkowanie. Jest to bardzo efektywny sposób uzyskania wyższych miejsc strony. Posiadamy całkiem spore zaplecze mocnych linków, więc pozycjonowanie dzięki nim staje się skuteczniejsze. W momencie, gdy pracownicy umieszczają linki do Twojej witryny, tworzą sieć linków URL.

Pozostając przy takiej metodzie, możemy zaproponować linki sponsorowane, czyli skorzystanie z kampanii Google AdS (dawniej Google AdWords). Taki system reklamy opieramy na płatnych linkach, które wyświetlają się nad pozostałymi wynikami w wyszukiwarce. Takie działanie najskuteczniej zwiększa widoczność oraz zasięgi i przyciąga nowych klientów. Odbiorcy najchętniej klikają właśnie w te linki, które znajdują się w pierwszej kolejności, a pierwsze są te sponsorowane.

Jak podchodzimy do kampanii AdS? Musimy ustalić konkretny budżet, który chcesz przeznaczyć na te działanie. Bierzemy uwagę docelowych odbiorców i zasięg. W dalszej kolejności korzystamy z naszych sprawdzonych narzędzi i ustalamy kluczowe frazy (podobnie jak w przypadku tekstów). Następnie stworzymy taką kampanię reklamową, która z perspektywy klienta będzie atrakcyjna oraz przejrzysta. Stale kontrolujemy sytuację i jeśli trzeba będzie dostosujemy metody – wszystko po to, żeby taka akcja promocyjna okazała się sukcesem.

Co jeszcze można zrobić, aby przyciągnąć uwagę klientów? Jeżeli nie posiadasz jeszcze swoich mediów społecznościowych, warto je założyć. Oczywiście, jak wspominaliśmy wcześniej, oficjalna strona interesuje klientów najbardziej, jednakże warto mieć w zanadrzu i taką formę kontaktu, a przede wszystkim – reklamy. W przypadku biznesu prowadzonego na terenie Gdyni może okazać się to szczególnie korzystne. Przedsiębiorstwa znajdujące się w miastach nastawionych na turystykę są chętnie obserwowane na portalach społecznościowych. Można więc to wykorzystać i zareklamować się na takich stronach.

W naszej ofercie znajduje się możliwość poprowadzenia social mediów – Facebooka czy nawet Instagrama. Odpowiedzialny za to pracownik stale będzie konsultował z Tobą plan postów. Takie działanie poszerzy grono klientów i na pewno przekona do skorzystania z usług lub kupienia produktu.

Cennik pozycjonowania Gdyni

Na pewno jesteś zainteresowany cennikiem naszych usług. Aby uzgodnić kosztorys, skontaktuj się z nami. Musimy ustalić szczegóły współpracy, żeby móc ustalić indywidualny cennik. Na cenę składa się zbyt wiele czynników, dlatego nie możemy zasugerować jednej, uniwersalnej i stałej dla wszystkich naszych klientów. Musimy wziąć pod uwagę teksty, linki oraz resztę podejmowanych przez nas działań. W dodatku liczy się historia strony czy lokalizacja docelowego odbiorcy. Kiedy poznamy te wszystkie elementy, będziemy w stanie zaproponować cenę.

Zachęcamy do współpracy przedsiębiorców z całego Trójmiasta (Gdańsk Gdynia Sopot) oraz całej Polski. To właśnie dzięki nam Twoja strona będzie doskonale widoczna dla lokalnych odbiorców, biznes rozkwitnie, a Ty będziesz mógł cieszyć się większym zyskiem!

Posiadamy bardzo duże doświadczenie w pozycjonowaniu stron w Gdyni. Skontaktuj się z nami już teraz!

Wzrost widoczności pozycjonowanej przez nas strony

Efekty naszych działań

0 %
Wzrost pozycji strony
0 %
Wzrost ruchu na stronie
0 %
Wzrost konwersji i sprzedaży