Nasz blog SEO, przeczytaj zainspiruj się

31 stycznia, 2020
Szybkie pisanie – pomoc copywritera?

Często pożądaną cechą copywritera jest umiejętność szybkiego pisania. Może być to zaletą – dzięki szybkiemu pisaniu copywriter może zrealizować o wiele większą liczbę zleceń (co przekłada się oczywiście na zarobki). Z drugiej strony klient dostaje tekst znacznie szybciej, a to sprawia, że jest on zadowolony ze współpracy i być może wróci z kolejnymi zadaniami lub […]

28 stycznia, 2020
Toksyczne linki – czyli największy mit branży SEO

Toksyczne linki to mit. Żaden link nie szkodzi, a sposób użycia tych linków bywa niewłaściwy. Zaszkodzić może sposób użycia linków, a nie same linki Linki same w sobie nie zaszkodziły żadnej domenie, najprawdopodobniej ich sposób użycia zaszkodził. Jest tak między innymi dlatego, że branże i frazy kluczowe są różne.Przykładowo mając 1000 dobrze rankujących miejscówek (miejsc, […]

21 stycznia, 2020
Jak rozpocząć naukę pozycjonowania?

Dzisiaj proponujemy krótki wpis o tym, jak obecnie rozpocząć naukę pozycjonowania stron. Jak załapać podstawy i jak dalej rozwijać się w tej trudnej tematyce. Bariera wejścia w branżę SEO staje się z roku na rok coraz większa. Wiele zmian algorytmu w ciągu roku czy rosnące koszty pozycjonowania to jedne z głównych przyczyn coraz większej trudności […]

10 stycznia, 2020
Content Marketing – dlaczego jest istotny?

Dla każdego właściciela strony internetowej kluczową sprawą są odbiorcy. Przede wszystkim osobom prowadzącym sklepy internetowe zależy na potencjalnych klientach, którzy odwiedzą stronę i zachęceni ofertą dokonają zakupu. A klienci zwracają uwagę na naprawdę wiele kwestii – strona musi być przede wszystkim funkcjonalna i intuicyjna, a treści powinny być przyjazne dla odbiorcy. To właśnie na treściach się […]

2 stycznia, 2020
Siedem grzechów głównych copywritera

Jeśli pracujesz długo jako copywriter, możesz pomyśleć w pewnym momencie, że nie ma już dla Ciebie zleceń niemożliwych i wszystkie realizujesz perfekcyjnie. Niestety, mylić się jest rzeczą ludzką i nawet najbardziej doświadczony pisarz może popełniać pewne błędy. Jednak dzisiaj chcemy przyjrzeć się niekoniecznie drobnym błędom, a problemom, które mogą naprawdę utrudniać Ci życie. Jakie są grzechy główne […]

27 grudnia, 2019
Dlaczego warto zlecić pozycjonowanie profesjonalistom?

Jeśli prowadzisz swoją stronę internetową, na pewno chcesz, aby była ona widoczna w Sieci. To prawda, że dziś kupujemy więcej online czy wybieramy usługi (kosmetyczkę, fryzjera, gastronomię lub hotele) na podstawie informacji znalezionych w Internecie. Więc zawsze na pewnym etapie swojej internetowej działalności pomyślisz o pozycjonowaniu, by zwiększyć widoczność swojej strony. Być może pomyślisz, że samodzielnie […]

10 grudnia, 2019
Czy do pisania tekstów SEO potrzebne są specjalne narzędzia?

Pewnie wielu początkujących copywriterów zastanawia się, czy do pisania artykułów SEO potrzebne są specjalne narzędzia, czy wystarczą nam wyłącznie nasze umiejętności pisarskie. Oczywiście nasze zdolności to rzecz najważniejsza i nie ma co do tego najmniejszych wątpliwości. Jednak jeżeli istnieje możliwość sprawienia, że nasza praca będzie łatwiejsza i bardziej efektywna, to dlaczego mielibyśmy tego nie wykorzystać? […]

5 grudnia, 2019
Niech klient będzie Twój, czyli jakie triki stosować, aby tekst SEO był bardziej atrakcyjny

Nie od dziś copywriterzy zastanawiają się nad tym, co poprawić w swoich tekstach, aby w jeszcze korzystniejszy sposób trafiały do klientów. I wierzcie mi, nie dotyczy to wyłącznie ludzi raczkujących w tej branż, lecz nawet największych profesjonalistów. Na początek jednak, kiedy dopiero zaczynamy tworzyć teksty SEO, należy zaznajomić się z podstawowymi trikami wartymi zastosowania, żeby […]

3 grudnia, 2019
Copywriting SEO – jak pisać profesjonalne i reklamowe teksty

Myślę, że wiele osób, które czują się na siłach w pisaniu, prędzej czy później zacznie zastanawiać się nad copywritingiem. Niekoniecznie każda się tym zajmie, ale wydaje się, że większość ludzi czerpiących przyjemność z pisania choć raz pomyśli o tym, czy nie byłoby dobrze zarabiać pisząc reklamy lub teksty SEO. I faktycznie, biorąc pod uwagę błyskawiczny […]

25 lipca, 2019
Case study pozycjonowania sklepu w konkurencyjnej branży motoryzacyjnej

Sklep w konkurencyjnej branży motoryzacyjnej. Techniczna optymalizacja sklepu i systematyczne linkowanie sklepu mocnymi linkami pozwoliło na wzrosty. Budżet na pozycjonowanie: poniżej 2000 netto miesięcznie Cel: zwiększenie widoczności sklepu i pozyskanie dużej ilości ruchu Działania które były podejmowane: analiza contentu w kategoriach przy pomocy specjalistycznego oprogramowania wdrożenie zoptymalizowanego contentu oraz optymalizacja linkowania wewnętrznego sklepu pozyskanie linków do […]

Szukasz sprawdzonej

Agencji SEO?

Najpopularniejsze na nasze stronie - sprawdź koniecznie
Seomod pozycjonowanie logo
Niemcewicza 26/415
IV piętro
71-520 Szczecin
+48  736 090 601
biuro@seomood.pl