Ty też jesteś klientem, nie lekceważ tego. Każdego dnia korzystasz z czyichś usług, a inne odrzucasz. Dlaczego jedni kończą z Twoimi (często niemałymi!) pieniędzmi w kieszeni, a inni nawet nigdy nie ujrzą Cię w swoim sklepie, a na pewnych stronach spędzisz średnio kilka, może kilkanaście sekund? Co mają w sobie ci pierwsi, że mówisz im “tak”? Zastanawiałeś się kiedykolwiek nad tym? Jeśli nie, to wiedz, że warto, bo decydując się na kupno czegokolwiek, działasz tak samo, jak większość ludzkości.
Oczywiście, potężne marki wydają miliony na reklamę, co potem zwraca się w postaci jeszcze wyższych zysków, jednak czasem wystarczy krótkie hasło lub proste zdanie, aby w połączeniu z całą resztą umiejętnie zastosowanych trików zdobyć klienta.
Stwórz w swojej głowie wizję sytuacji, która zadecydowałaby o tym, że Ty sam skorzystałby z usług firmy swego zleceniodawcy i w jak najbardziej obrazowy, nęcący sposób przedstaw ją czytelnikowi. Opisz to tak, że będzie w stanie wręcz realnie postawić siebie na Twoim miejscu i pozwoli udowodnić sobie rzetelność danej firmy oraz faktycznie odczuje jakość produktu lub usługi. Będzie widział zmianę swojego życia na lepsze. Wierz mi, nie ma niczego skuteczniejszego od tego sposobu.