Toksyczne linki – czyli największy mit branży SEO

Toksyczne linki to mit. Żaden link nie szkodzi, a sposób użycia tych linków bywa niewłaściwy. Zaszkodzić może sposób użycia linków, a nie same linki Linki same w sobie nie zaszkodziły żadnej domenie, najprawdopodobniej ich sposób użycia zaszkodził. Jest tak między innymi dlatego, że branże i frazy kluczowe są różne. Przykładowo mając 1000 dobrze rankujących miejscówek […]

Modele rozliczeniowe pozycjonowania stron

Pozycjonowanie niestety nie jest darmowe i generuje nieco kosztów, jednak firmy zajmujące się SEO mają przygotowane różne modele rozliczeniowe. Dzięki nim można wybrać, który sposób rozliczenia będzie najwygodniejszy. Funkcjonują cztery modele, które posiadają swoje wady i zalety, dlatego warto zapoznać się z każdym z nich i wybrać najlepszy. Abonament Ta forma rozliczenia jest najpopularniejsza i […]

Jak rozpocząć naukę pozycjonowania?

Dzisiaj proponujemy krótki wpis o tym, jak obecnie rozpocząć naukę pozycjonowania stron. Jak załapać podstawy i jak dalej rozwijać się w tej trudnej tematyce. Bariera wejścia w branżę SEO staje się z roku na rok coraz większa. Wiele zmian algorytmu w ciągu roku czy rosnące koszty pozycjonowania to jedne z głównych przyczyn coraz większej trudności […]

Content Marketing – dlaczego jest istotny?

Dla każdego właściciela strony internetowej kluczową sprawą są odbiorcy. Przede wszystkim osobom prowadzącym sklepy internetowe zależy na potencjalnych klientach, którzy odwiedzą stronę i zachęceni ofertą dokonają zakupu. A klienci zwracają uwagę na naprawdę wiele kwestii – strona musi być przede wszystkim funkcjonalna i intuicyjna, a treści powinny być przyjazne dla odbiorcy. To właśnie na treściach […]