Dlaczego teksty są ważne pod kątem SEO?

Unikalne i wartościowe treści zamieszczane każdego dnia w Sieci, są niezmiernie istotnym elementem każdej strony. To dzięki odpowiednio skonstruowanemu tekstowi strona przyciąga nie tylko potencjalnych klientów, ale również zyskuje aprobatę u wyszukiwarki Google, przez co zaczyna zyskiwać wyższe pozycje. Ze względu na to, należy zwracać szczególną uwagę na treści zamieszczane na stronie www. Czy treści […]

Pozycjonowanie lokalne – dlaczego warto?

To, że tradycyjne SEO jest niezwykle potrzebne, wyjaśniliśmy już w jednym z poprzednich wpisów. Tam też pisaliśmy o tym, że pozycjonowaniem powinni zająć się profesjonaliści. Jednak czasem ogólnokrajowe pozycjonowanie może okazać się nieskuteczne. Ten problem dotyczy lokalnych firm, które w dalszym ciągu nie będą osiągały wyższych zarobków, jeśli w ich punktach nie pojawią się klienci […]

Podsumowanie roku 2019 w branży SEO – co się zmieniło, a co nie?

W 2019 w SEO działo się naprawdę dużo, w sumie jak zwykle. Google nie dało czasu na nudę seowcom. Jednakże wszystkie aktualizacje algorytmu uderzały głównie w grupę branż YMYL (ang. Your Money or Your Life), więc szczególnie seowcom obsługującym tą grupę branż się nie nudziło;) Aktualizacje w niewielkim stopniu dotykały inne branże, małe biznesy lokalne […]

Siedem grzechów głównych copywritera

Jeśli pracujesz długo jako copywriter, możesz pomyśleć w pewnym momencie, że nie ma już dla Ciebie zleceń niemożliwych i wszystkie realizujesz perfekcyjnie. Niestety, mylić się jest rzeczą ludzką i nawet najbardziej doświadczony pisarz może popełniać pewne błędy. Jednak dzisiaj chcemy przyjrzeć się niekoniecznie drobnym błędom, a problemom, które mogą naprawdę utrudniać Ci życie. Jakie są […]