Pewnie wielu początkujących copywriterów zastanawia się, czy do pisania artykułów SEO potrzebne są specjalne narzędzia, czy wystarczą nam wyłącznie nasze umiejętności pisarskie. Oczywiście nasze zdolności to rzecz najważniejsza i nie ma co do tego najmniejszych wątpliwości. Jednak jeżeli istnieje możliwość sprawienia, że nasza praca będzie łatwiejsza i bardziej efektywna, to dlaczego mielibyśmy tego nie wykorzystać?
Każdy, bez względu na wykonywany zawód, dąży do tego, by efektywność wykonywanej przez niego pracy była jak najwyższa, aby zrobić możliwie najwięcej w jak najkrótszym czasie przy jednoczesnym zachowaniu jak najwyższej jakości wykonywanego zadania. Copywriterzy również mają taką możliwość, wystarczy tylko poszukać w Sieci narzędzi, które właśnie Tobie pomogą najbardziej. Może to być przydatne zwłaszcza w sytuacji, kiedy dopiero zaczynasz pracę copywritera.
I wcale nie musimy korzystać z płatnych, skomplikowanych narzędzi. Najczęściej w zupełności wystarcza to, co mamy – kolokwialnie mówiąc – pod nosem, czyli ogólnodostępne narzędzia, które każdy bez problemu znajdzie w Google.