Nasz blog SEO, przeczytaj zainspiruj się

27 sierpnia, 2020
Czy w dobie koronawirusa warto się pozycjonować?

Niektórzy z pewnością się zastanawiają, czy rzeczywiście warto jest rozpocząć lub nadal kontynuować działania SEO na swojej stronie. Wielu przedsiębiorców z pewnością chce ograniczyć koszty do minimum, żeby móc dalej kontynuować swoją działalność. Dlatego więc powstaje pytanie, czy pozycjonowanie to jedna z tych rzeczy, które powinny zostać wstrzymane? Nie spodziewaj się nagłych wyników Kiedy wprowadzono […]

21 sierpnia, 2020
Przewaga pozycjonowania organicznego nad Google Ads

Marketing internetowy przybiera różne formy - można by pokusić się nawet o stwierdzenie, że cel uświęca środki i nieważne jak, ważne, by klienci zaglądali na Twoją stronę internetową. Jednak czy faktycznie metoda, dzięki której jesteś widoczny w Sieci, nie ma znaczenia? Czy osiągniesz dokładnie takie same efekty pozycjonując się organicznie, jak i wybierając kampanię Ads? […]

13 sierpnia, 2020
Czy pozycjonowanie long tail się opłaca?

Podczas pozycjonowania z pewnością prędzej czy później natkniemy się na long tail, czyli długi ogon. Ma on szczególne znaczenie podczas pozycjonowania sklepów internetowych, ponieważ akurat w tej branży klienci wręcz uwielbiają wpisywać długie frazy, ponieważ chcą jak najdokładniej określić swoje potrzeby. Jednak powstaje pytanie, czy takie przydługie frazy rzeczywiście będą odpowiednie do pozycjonowania? Otóż w […]

7 sierpnia, 2020
Czy na pewno tekst nadaje się do odrzucenia?

Kiedy posiadasz swoją stronę internetową, jest to oczywiste, że chcesz, by treści opublikowane na niej wyglądały jak najlepiej. Wierzysz, że zlecenie pisania tekstów agencji SEO to świetny pomysł i otrzymasz produkt najwyżej jakości. W końcu pracują tam doświadczeni copywriterzy, którzy wiedzą jak zachęcić do zakupu czy skorzystania z usług. Tacy pisarze powinni popisywać się również […]

30 lipca, 2020
O czym warto pamiętać, stawiając nową stronę internetową?

Podczas budowania strony, należy brać pod uwagę kilka aspektów, które mogą okazać się niezwykle istotne. Warto pamiętać, żeby jeszcze przed zleceniem jej, lub stworzeniem jej samemu, określić to, jaki jest cel danej strony. Dlaczego? Ponieważ taka strona jest narzędziem, które ma przynosić zyski, a także informować potencjalnych klientów o tym, czego mogą oczekiwać od naszej […]

24 lipca, 2020
Reklama w Sieci - dlaczego warto?

Nie raz wspominaliśmy o tym, że "reklama dźwignią handlu" - prowadząc swój biznes, po prostu trzeba zainwestować w odpowiednio dobraną strategię marketingową. Bez tego w dzisiejszych realiach ani rusz. Konkurencja nie śpi i musisz udowodnić, że w swojej branży to właśnie Ty zasługujesz na uwagę potencjalnych klientów. Jednak jak tego dokonać? Czy wysoka jakość oferowanych […]

4 marca, 2020
Granica między reklamą, a nachalnym polecaniem produktu

Jeżeli jesteś copywriterem, pewnie nie raz zdarzyło Ci się tworzyć opisy produktów do sklepów internetowych. Być może pisałeś teksty dla firm, które zajmują się różnymi usługami. W każdym z tych przypadków należy opracować taką treść, która oprócz poinformowania potencjalnego klienta o charakterze oferty będzie także zachęcała do transakcji. Reklama jest dźwignią handlu - tak mówi […]

28 lutego, 2020
Dlaczego Twoja strona powinna być responsywna?

Na przestrzeni lat, sposób przeglądania Internetu znacznie się zmienił. Każdego roku coraz więcej użytkowników preferuje korzystanie z Sieci nie przy pomocy komputera lub laptopa, raczej kierując się w stronę urządzeń mobilnych. Nic w tym dziwnego, ponieważ smartfon jest pod ręką i można na nim szybko sprawdzić potrzebne nam informacje, czytać dłuższe artykuły, robić zakupy oraz […]

20 lutego, 2020
Czy ważne jest prowadzenie swoich mediów społecznościowych?

Social media są nieodłączną częścią dnia milionów ludzi na całym świecie. Sprawdzanie aktualności na Facebooku, przeglądanie zdjęć na Instagramie, a także oglądanie filmów w serwisie YouTube, to jedne z najpopularniejszych form spędzania wolnego czasu. Środki masowego przekazu już dawno zastąpiły radio, telewizję, prasę, a nawet same surfowanie w Internecie. To z pewnością nie jest tylko […]

13 lutego, 2020
W jaki sposób wkomponować trudne frazy do tekstu?

Frazy to największa zmora wszystkich copywriterów. Pisarze z powołania często mają polot i fantazję, ale nawet najlepsza osoba w swoim fachu napotyka czasem barierę w postaci frazy nie do użycia. Oczywiście dla naprawdę zdolnego copywritera nie istnieją "frazy nie do użycia" - dobry pisarz wplecie do artykułu dosłownie każde hasło, tym bardziej że frazy stanowią […]

Szukasz sprawdzonej

Agencji SEO?

Najpopularniejsze na nasze stronie - sprawdź koniecznie
Seomod pozycjonowanie logo
Niemcewicza 26/415
IV piętro
71-520 Szczecin
+48  736 090 601
biuro@seomood.pl