Nasz blog SEO, przeczytaj zainspiruj się

4 marca, 2020
Granica między reklamą, a nachalnym polecaniem produktu

Jeżeli jesteś copywriterem, pewnie nie raz zdarzyło Ci się tworzyć opisy produktów do sklepów internetowych. Być może pisałeś teksty dla firm, które zajmują się różnymi usługami. W każdym z tych przypadków należy opracować taką treść, która oprócz poinformowania potencjalnego klienta o charakterze oferty będzie także zachęcała do transakcji. Reklama jest dźwignią handlu - tak mówi […]

28 lutego, 2020
Dlaczego Twoja strona powinna być responsywna?

Na przestrzeni lat, sposób przeglądania Internetu znacznie się zmienił. Każdego roku coraz więcej użytkowników preferuje korzystanie z Sieci nie przy pomocy komputera lub laptopa, raczej kierując się w stronę urządzeń mobilnych. Nic w tym dziwnego, ponieważ smartfon jest pod ręką i można na nim szybko sprawdzić potrzebne nam informacje, czytać dłuższe artykuły, robić zakupy oraz […]

20 lutego, 2020
Czy ważne jest prowadzenie swoich mediów społecznościowych?

Social media są nieodłączną częścią dnia milionów ludzi na całym świecie. Sprawdzanie aktualności na Facebooku, przeglądanie zdjęć na Instagramie, a także oglądanie filmów w serwisie YouTube, to jedne z najpopularniejszych form spędzania wolnego czasu. Środki masowego przekazu już dawno zastąpiły radio, telewizję, prasę, a nawet same surfowanie w Internecie. To z pewnością nie jest tylko […]

13 lutego, 2020
W jaki sposób wkomponować trudne frazy do tekstu?

Frazy to największa zmora wszystkich copywriterów. Pisarze z powołania często mają polot i fantazję, ale nawet najlepsza osoba w swoim fachu napotyka czasem barierę w postaci frazy nie do użycia. Oczywiście dla naprawdę zdolnego copywritera nie istnieją "frazy nie do użycia" - dobry pisarz wplecie do artykułu dosłownie każde hasło, tym bardziej że frazy stanowią […]

7 lutego, 2020
Czy da się pozycjonować stronę za darmo?

Pozycjonowanie jest to proces, który ma na celu poprawić pozycję witryny w wyszukiwarce. Nie jest to łatwe zadanie, jednak dzięki temu można sprawić, że strona stanie się widoczna, a pozycja będzie generować więcej ruchu. Zatem pozycjonowanie jest niezmiernie przydatne, szczególnie dla osób prowadzących własny biznes lub zajmujących się sprzedażą w Internecie. Wielu jednak zastanawia się, […]

31 stycznia, 2020
Szybkie pisanie – pomoc copywritera?

Często pożądaną cechą copywritera jest umiejętność szybkiego pisania. Może być to zaletą – dzięki szybkiemu pisaniu copywriter może zrealizować o wiele większą liczbę zleceń (co przekłada się oczywiście na zarobki). Z drugiej strony klient dostaje tekst znacznie szybciej, a to sprawia, że jest on zadowolony ze współpracy i być może wróci z kolejnymi zadaniami lub […]

28 stycznia, 2020
Toksyczne linki – czyli największy mit branży SEO

Toksyczne linki to mit. Żaden link nie szkodzi, a sposób użycia tych linków bywa niewłaściwy. Zaszkodzić może sposób użycia linków, a nie same linki Linki same w sobie nie zaszkodziły żadnej domenie, najprawdopodobniej ich sposób użycia zaszkodził. Jest tak między innymi dlatego, że branże i frazy kluczowe są różne.Przykładowo mając 1000 dobrze rankujących miejscówek (miejsc, […]

21 stycznia, 2020
Jak rozpocząć naukę pozycjonowania?

Dzisiaj proponujemy krótki wpis o tym, jak obecnie rozpocząć naukę pozycjonowania stron. Jak załapać podstawy i jak dalej rozwijać się w tej trudnej tematyce. Bariera wejścia w branżę SEO staje się z roku na rok coraz większa. Wiele zmian algorytmu w ciągu roku czy rosnące koszty pozycjonowania to jedne z głównych przyczyn coraz większej trudności […]

10 stycznia, 2020
Content Marketing – dlaczego jest istotny?

Dla każdego właściciela strony internetowej kluczową sprawą są odbiorcy. Przede wszystkim osobom prowadzącym sklepy internetowe zależy na potencjalnych klientach, którzy odwiedzą stronę i zachęceni ofertą dokonają zakupu. A klienci zwracają uwagę na naprawdę wiele kwestii – strona musi być przede wszystkim funkcjonalna i intuicyjna, a treści powinny być przyjazne dla odbiorcy. To właśnie na treściach się […]

2 stycznia, 2020
Siedem grzechów głównych copywritera

Jeśli pracujesz długo jako copywriter, możesz pomyśleć w pewnym momencie, że nie ma już dla Ciebie zleceń niemożliwych i wszystkie realizujesz perfekcyjnie. Niestety, mylić się jest rzeczą ludzką i nawet najbardziej doświadczony pisarz może popełniać pewne błędy. Jednak dzisiaj chcemy przyjrzeć się niekoniecznie drobnym błędom, a problemom, które mogą naprawdę utrudniać Ci życie. Jakie są grzechy główne […]

Szukasz sprawdzonej

Agencji SEO?

Najpopularniejsze na nasze stronie - sprawdź koniecznie
Seomod pozycjonowanie
Niemcewicza 26/415
IV piętro
71-520 Szczecin
+48  736 090 601
biuro@seomood.pl